کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316136 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

۵ سوال بزرگ کاربران درباره امنیت فضای مجازی و جواب آن‌ها

بسیاری از کاربران در زمان آنلاین بودن نگران حریم خصوصی خود هستند. این افراد همواره این پرسش را مطرح می‌کنند که بر مبنای چه راهکارهایی قادر هستیم در زمان آنلاین بودن از اطلاعات شخصی خود محافظت به عمل آوریم.
بعضی موضوعات هیچ‌گاه تغییر پیدا نمی‌کنند. اما این موضوع در ارتباط با امنیت کامپیوتری صادق نیست. به واسطه آن‌که در دنیای امنیت کامپیوتری هر هفته یکبار تهدیدات و مشکلات امنیتی جدید شناسایی شده و وصله‌های جدیدی عرضه می‌شوند. ما تنها زمانی قادر خواهیم بود به بسیاری از پرسش‌های کلیدی پاسخ داده و شکاف فقدان دانش را پر کنیم که در ابتدا الگوها را به شکل درستی شناسایی کرده باشیم. متخصصان تنها زمانی قادر به ترسیم درست الگوها خواهند بود که با ده‌ها هزار پرسش مرتبط با یک زیرساخت مشخص روبرو شوند.

۵ سوال بزرگ کاربران درباره امنیت فضای مجازی و جواب آن‌ها

پرسش‌هایی که در گوشه و کنار انجمن‌های امنیتی منتشر می‌شوند دقیقا بازتابی از نگرانی کاربران در مقیاس جهانی است. برای آن‌که با مهم‌ترین پرسش‌های مطرح شده از سوی کاربران در انجمن‌های امنیتی آشنا شوید با ما همسفر شوید تا نگاهی به این پرسش‌ها داشته باشیم.

1.چگونه می‌توانم به شکل مطمئنی در وب به گشت‌وگذار بپردازم؟

یکی از مهم‌ترین پرسش‌هایی که از سوی بسیاری از کاربران مطرح می‌شود این است که چگونه می‌توانم بدون هیچ‌گونه نگرانی از بابت تبلیغات هدفمند یا ردیاب‌ها به گشت‌وگذار در اینترنت بپردازم؟ پیشرفت‌های عرضه فناوری به سامانه‌های ردیاب آنلاین اجازه داده است به شکل‌های پیچیده‌تری فعالیت‌های کاربران را ردیابی کنند. بر همین اساس بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند به شکل ناشناس به اینترنت وارد شوند.


به طور مثال در بعضی از کشورها قوانین و مقررات به ارائه‌دهندگان سرویس‌های اینترنتی اجازه داده است اطلاعات مربوط به تاریخچه جستجوی مشترکان خود را بدون آن‌که هیچ‌گونه اجازه‌ای از آن‌ها کسب کنند به شرکت‌های ثالت بفروشند. با توجه به وجود چنین مقررات و قوانینی کاربران باید در زمان گشت‌وگذار در فضای مجازی توجه بیشتری به الگوهای جست‌وجوی خود داشته باشند. برای آن‌که بتوانید از فعالیت‌های خود محافظت به عمل آورید بهتر است پیش از آن‌که از موتورهای جستجوگر برای جست‌وجو در وب استفاده کنید از حساب کاربری خود خارج شوید، کش مرورگر و تاریخچه جست‌وجوها را پاک کرده و از قابلیت زبانه خصوصی مرورگر خود استفاده کنید. این‌کار کمک می‌کند تا کمترین اطلاعات در ارتباط با فعالیت‌های شما ثبت شوند.

2. هکرها می‌توانند به وب‌کم من دسترسی داشته باشد؟

این موضوع اولین بار چند سال پیش مطرح شد. زمانی که یک دانشجو متوجه شد هکرها موفق شده‌اند از طریق وب‌کم دستگاه لپ‌تاپ دانشگاه او را مشاهده کنند. در ادامه هکرها موفق شدند به دستگاه‌های جانبی دیگر این شخص نفوذ کرده، چراغ‌های روشنایی خانه او را روشن کرده، به دوربین‌ دستگاه‌های همراه او (گوشی هوشمند و لپ‌تاپ) نفوذ کرده و یکسری اعمال مجرمانه را انجام دهند. (حتا فیلمی بر مبنای این موضوع ساخته شد و نشان داد یک هکر قادر است به تمامی دستگاه‌های یک کاربر نفوذ کرد و حتا آدرس خانه او را به دست آورد. هکر این فیلم حتا موفق شد عکس‌های این فرد را از درون کامپیوتر و فضای ذخیره‌ساز ابری او پاک کرده بود و حتا به طور ناگهانی آهنگی را روی لپ‌تاپ او پخش کند.) مردم سعی می‌کنند روی دوبین وب کم خود یک نوار سیاه قرار دهند. با این حال هر روزه بر تعداد دستگاه‌های هوشمندی که ساخته شده و خریداری می‌شوند افزوده می‌شود. تعدد دستگاه‌های هوشمد به معنای وسعت وب‌کم‌ها است. ساده‌ترین مثال گوشی هوشمند شما است. در تمام مکان‌هایی که در طول روز به آن‌جا می‌روید گوشی هوشمند خود را نیز به این مکان‌ها می‌برید. جالب‌تر آن‌که در طول روز و به طور ناخواسته گوشی هوشمند خود را در زوایای مختلفی قرار می‌دهید.


RAT از جمله بدافزارهایی است که به منظور هک کردن وب‌کم‌ها ساخته شده است. تروجانی که از راه دور کنترل شده و اغلب از طریق هرزنامه‌های ایمیلی برای کاربران ارسال می‌شود. زمانی که روی این بدافزار کلیک می‌کنید، نرم‌افزار چراغ روی دستگاه را غیرفعال کرده و شما هیچ‌گاه اطلاع پیدا نخواهید کرد فردی در حال تماشای شما است. برای آن‌که از خودتان در برابر این تهدید پنهان محافظت کنید، مهم است به‌‌روزرسانی‌های نرم‌افزارها را نصب کرده و از نرم‌افزارهای امنیتی استفاده کنید. عدم به‌روزرسانی نرم‌افزارها و سرویس‌ها باعث شکل‌گیری رخنه‌ها یا به وجود آمدن نقاط دسترسی آسیب‌پذیر روی کامپیوترها یا دستگاه‌های هوشمند می‌شود. امروزه نرم‌افزارهای خاصی در ارتباط با وب‌کم طراحی شده‌اند که قادر هستند فعالیت‌های هکری را دنبال کرده و از حریم خصوصی شما محافظت به عمل آورند. اما در موارد جدی‌تر و بسته به دستگاهی که از آن استفاده می‌کنید پیشنهاد می‌کنم وب‌کم دستگاه خود را غیر فعال کنید.


3. در برابر سرقت هویت چگونه از خود محافظت کنم؟

زمانی که بچه بودید، والدین به شما می‌گفتند با افراد غریبه صحبت نکنید. دقیقا همین قاعده در ارتباط با تعاملات شما در جهان سایبری نیز حکم‌فرما است. زمانی که به سایت‌هایی وارد می‌شوید و برای تمکیل فرآیند ثبت نام یا اشتراک در خبرنامه نیاز دارید اطلاعات شخصی خود را وارد کنید، جانب احتیاط را هیچ‌گاه فراموش نکنید. هنگام ارسال اطلاعات شخصی همچون آدرس یا روش پرداخت، بررسی کنید که صفحه موردنظر از پروتکل Https استفاده می‌کند یا خیر. هیچ‌گاه این‌گونه اطلاعات را برای یک شخص یا سایتی که با آن آشنایی ندارید ارسال نکنید. عقل سلیم حکم می‌کند که در زمان ورود به فضای مجازی از هویت شخصی خود محافظت کنید. درک خطرات، توجه مستمر به اطلاعات ارسالی، به‌کارگیری گذرواژه‌های قدرتمند و توجه به اسکیمای حملات فیشینگ به شما کمک می‌کند از تهدیدات امنیتی فاصله بگیرید.


4. بهترین آنتی‌ویروس رایگان چیست؟

اصلی‌ترین راهکاری که برای محافظت از ویروس‌ها و بدافزارها در اختیار ما قرار دارد به کارگیری نرم‌افزارهای آنتی‌ویروس است. به این امید که در ازای قیمتی که برای آن‌ها پرداخت می‌کنیم از ما در برابر تهدیدات مخرب محافظت به عمل آورند. این نرم‌افزارها و سطوح حفاظتی که در اختیار ما قرار دهند در بعضی موارد رایگان هستند. شرکت‌های پیشرو در این زمینه در اغلب موارد راهکارهای حفاظتی جامعی ارائه می‌کنند. تعدادی از این شرکت‌ها در کنار بسته‌های تجاری خود بسته‌های رایگان حفاظتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. نرم‌افزارهای آنتی‌ویروس رایگان ارائه شده از سوی بیت‌دیفندر، سوفوس، ESET Endpoint و چند نام محدود دیگر از بهترین گزینه‌هایی هستند که پیش روی شما قرار دارند.


5. کامپیوتر مک من بدون وجود نرم‌افزارهای آنتی‌ویروس ایمن است؟

Experts Exchange گفته است: «سوالات بسیاری در ارتباط با امنیت سامانه‌های مک را مشاهده کرده و دریافت کرده‌ایم. سوالات عمدتا حول این محور بودند آیا سرویس iCloud و مک من ایمن است؟ چگونه می‌توانم آن‌را به لحاظ امنیتی مورد اسکن قرار دهم؟ چگونه می‌توانم همانند پلتفرم‌های دیگر از نرم‌افزارهای آنتی‌ویروس استفاده کنم؟» در پاسخ‌ به این پرسش باید اعلام کنیم که بله به شکل غیر قابل انکاری مخاطرات امنیتی کامپیوترهای مک را نیز تهدید می‌کنند. هرچند سازندگان سیستم‌عامل mac OS X ادعا می‌کنند که این سیستم‌عامل عاری از نقص هستند اما هنوز هم یکسری نقاط ضعف درون آن‌ها وجود دارد. پیش از آن‌که روی هر آیتمی کلیک کنید ابتدا باید آن‌را مورد اسکن قرار دهید. مک همواره از عبارت ایمن‌ترین سیستم‌عامل استفاده می‌کند، اما ضرری ندارد دستگاه خود را با جدیدترین بسته‌های امنیتی محافظت کنید. آنتی‌ویروس‌های جالب توجهی برای مک عرضه شده‌اند که بیت‌دیفندر و سوفوس از محبوب‌ترین آن‌ها به شمار می‌روند. 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 36673 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: مجله شبکه تاریخ خبر: 1396/02/14 تعداد مشاهده: 2074
سافت گذر