کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316227 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تصویر منتسب به بورد آیفون 7 اس فاش شد

تصویری منتشر شده که گفته می‌شود مربوط به بورد منطقی آیفون 7 اس است.

تصویر منتسب به بورد آیفون 7 اس فاش شد

به تازگی تصویری منتشر شده است که گفته می‌شود در آن می‌توانیم بورد منطقی آیفون 7 اس اپل را ببینیم. محصولی که شاید پیرامون آن افشاگری‌های کمتری نسبت به آیفون 8 صورت گرفته است.

این تصویر که توسط یکی از افشاگران معروف به نام بنجامین گسکین منتشر شده، نشان‌دهنده سبک طراحی پیشین اپل است. البته هیچ مدرکی مبنی بر ارتباط قطعی این بورد با گوشی آیفون 7 اس وجود ندارد، اما گسکین تایید کرده است که پردازنده‌ی این گوشی A11 اپل خواهد بود که پیش‌تر نیز توسط Geekbar تایید شده بود.

آیفون 7 اس
به نظر می‌رسد اپل تولید انبوه آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس را آغاز کرده است. این دو گوشی به ترتیب از نمایشگرهای ۴.۷ و ۵.۵ اینچی بهره می‌برند، اما برخی پیشرفت‌های صورت گرفته در آیفون 8 مانند پردازنده‌ی A11 و شارژ بی‌سیم نیز در این دو گوشی وجود خواهد داشت.

اما آیفون 8 اپل به یک نمایشگر بدون حاشیه‌ی 5.8 اینچی OLED و سیستم تشخیص چهره‌ی سه‌بعدی به جای تاچ‌ آی‌دی، بهره خواهد برد.

البته گفته می‌شود اپل تلاش ناموفقی را در یکپارچه‌سازی تاچ آی‌دی با نمایشگر تجربه کرده است. برخی منابع اعلام کرده‌اند تولید انبوه آیفون 8 تا نیمه‌ی سپتامبر شروع نمی‌شود و اگر هر سه پرچمدار جدید همزمان معرفی شوند، بلافاصله دو گوشی آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس در سطح گسترده عرضه خواهند شد، اما باید تا پایان سال منتشر آیفون 8 باشیم.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 38457 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/06/05 تعداد مشاهده: 1563
کلید واژه ها:
سافت گذر