کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316131 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیفون 7 اس ضخیم‌تر از نسل قبل خواهد بود

یک گزارش جدید به ابعاد آیفون ۷ اس و ۷ اس پلاس می‌پردازد و بر اساس آن، احتمالاً این دو مدل حجیم‌تر از نسل قبل خواهند بود.

آیفون 7 اس ضخیم‌تر از نسل قبل خواهد بود

در اوایل ماه جاری میلادی، گزارشی مبنی بر عرضه‌ی آیفون ۷ اس با بدنه‌ای حجیم‌تر در مقایسه با نسل قبل، یعنی آیفون ۷ منتشر شد و گمان می‌رفت تغییر جنس پنل پشتی به شیشه، باعث خواهد شد این مدل ضخامت بیشتری در مقایسه با نسل قبل داشته باشد. به‌تازگی، وب‌سایت TechnoBuffalo جزئیاتی در رابطه با ضخامت آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس منتشر کرده است که شایعات پیشین مبنی بر افزایش ضخامت آیفون‌های ۲۰۱۷ اپل را تأیید می‌کند.

گزارش امروز، به نقل از یک «منبع موثق و قابل اعتماد» به‌دست آمده است که تأیید می‌کند آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس در مقایسه با آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس، حجیم‌تر خواهد بود. با توجه به این موضوع، آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس در مقایسه با آیفون‌های ۲۰۱۶، محصولاتی کشیده‌تر، عریض‌تر و البته ضخیم‌تر هستند.


بر اساس شایعات منتشرشده، ابعاد آیفون ۷ اس معادل ۱۳۸.۴۴ در ۶۷.۲۶ در ۷.۲۱ میلی‌متر است که در مقایسه با ابعاد ۱۳۸.۳۳ در ۶۷.۱ در ۷.۱ میلی‌متری آیفون ۷، افزایش ضخامت، عرض و طول آیفون جدید اپل را نشان می‌دهد. همچنین آیفون ۷ اس پلاس با نمایشگری مشابه با نسل قبل، ابعادی برابر با ۱۵۸.۳۷ در ۷۸.۱ در ۷.۴۱ میلی‌متر دارد؛ در حالی‌که ابعاد آیفون ۷ پلاس برابر با ۱۵۸.۲ در ۷۷.۹ در ۷.۳ میلی‌متر است.

علت تغییر جنس پنل پشتی از آلومینیوم به شیشه، پشتیبانی آیفون‌های ۲۰۱۷ اپل از فناوری شارژ بی‌سیم است که البته گفته می‌شود چندان سریع نخواهد بود. آن‌طور که از گمانه‌زنی‌ها پیدا است، آیفون ۷ اس و آیفون ۸ اپل با پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم ۷.۵ واتی عرضه خواهند شد؛ این در حالی است که در گوشی‌های هوشمند دیگر از فناوری شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی Qi استفاده می‌شود.

مانند نسل قبل، آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس با نمایشگر ۴.۷ اینچی و ۵.۵ اینچی IPS LCD عرضه خواهند شد؛ درحالی‌که برخلاف آیفون ۸، رزولوشن نمایشگر افزایش پیدا نکرده است و همچنان حاشیه‌ی زیادی در اطراف صفحه‌نمایش وجود دارد. این موضوع باعث شده است آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس با حسگر اثر انگشت TouchID عرضه شوند؛ ولی برخلاف این دو مدل، آیفون ۸ فاقد حسگر اثر انگشت خواهد بود و گفته می‌شود اپل از سیستم تشخیص چهره‌ی سه‌بعدی در گوشی پرچم‌دار‌ آیفون خود استفاده کرده است.

پیش‌تر، مدل‌های ساختگی آیفون ۷ اس، آیفون ۷ اس پلاس و آیفون ۸ فاش شده بودند؛ آن‌طور که شایعات تأیید می‌کنند، اپل آیفون‌های جدیدش را در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و طلایی جدید که در واقع رنگ مسی است، عرضه خواهد کرد.

جدیدترین گزارش وال استریت ژورنال به این موضوع اشاره دارد که آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس به همراه آیفون ۸ در رویداد خبری اپل در ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) معرفی خواهند شد. با این‌حال، هنوز مشخص نیست که آیا اپل برای عرضه‌‌ی اولیه‌ی آیفون ۸ به بازار، با محدودیت مواجه است یا خیر؛ محصولی که بر اساس شایعات از طراحی تمام صفحه و پنل پشتی شیشه‌ای برخوردار شده است. 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 38508 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/06/08 تعداد مشاهده: 1804
کلید واژه ها:
سافت گذر