کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316236 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نسخه جدید «Google News» برای آی‌اواس منتشر شد

نسخه جدید «Google News» برای آی‌اواس منتشر شد

گوگل در جریان کنفرانس برنامه‌نویسان خود با نام I/O اعلام کرده بود نسخه جدید اپلیکیشن Google News که به هوش مصنوعی مجهز شده تا 7 روز آینده برای دیوایس‌های اپلی عرضه خواهد شد. حال گزارش‌ها نشان می‌دهند که نسخه جدید این اپلیکیشن که گوگل راجع به آن صحبت کرده بود از طریق اپ استور شرکت اپل برای کاربران قابل دانلود و استفاده است. نسخه آی‌او‌اس و جدید این اپلیکیشن را از اینجا و نسخه اندروید آن را هم از اینجا می‌توانید دریافت کنید.

نسخه اندرویدی این اپلیکیشن شباهت زیادی به نسخه آی‌اواس ان دارد. این اپلیکیشن با استفاده از یادگیری ماشینی به الگوریتم‌ها این امکان را می‌دهد تا در سریع‌ترین زمان ممکن در جدیدترین خبرهای دنیا سیر کرده و آنها را به صورت خلاصه به کاربر عرضه کنند.


نسخه جدید این اپلیکیشن به 4 قسمت تقسیم می‌شود. بخش اول «For You» نام دارد که در آن لیست 5 داستان برتر که گوگل فکر می‌کند بیشترین جذابیت را برای شما دارند قرار داده شده است. بخش بعدی «Headlines» یا همان سرخط اخبار مهم نام دارد که ترکیبی از مهم‌ترین اخبار مرتبط با موضوعات مختلف مثل اخبار آمریکا، اخبار دنیا، اخبار تکنولوژی و اخبار اقتصادی خواهد بود.

بخش «Favorites» هم همانطور که از نامش پیدا است، می‌تواند محل نگهداری و نشانه‌گذاری اخبار و داستان‌های سرگرم‌کننده و مورد علاقه شما باشد. ضمنا کاربر می‌تواند منابع خبری مورد علاقه و اخبار و داستان‌هایی را که مایل است بعدا مطالعه کند نیز به این قسمت انتقال دهد.

بخش آخر هم «Newsstand» است که به تازگی به نسخه جدید اپلیکیشن Google News اضافه شده و کاربر از طریق این بخش می‌تواند اخبار مورد علاقه خود را ازطریق خرید اشتراک ماهانه از رسانه‌ها و منابع خبری مورد علاقه خود دنبال کند. منابع خبری که در بخش Newsstand گوگل قابل دسترسی هستند همگی از ویژگی AMP گوگل پشتیبانی می‌کنند و این یعنی اخباری را که می‌خواهید از طریق صفحه وبسایت منبع مورد نظرتان مشاهده کنید در کمترین زمان ممکن درون اپلیکیشن Google News لود خواهند شد و دیگر به باز شدن مرورگر وب موبایلتان نیازی نیست.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 41531 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1397/02/31 تعداد مشاهده: 1485
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر