کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316337 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پاداش گوگل به یک نوجوان

به گزارش سافت گذر، گوگل به یک نوجوان به خاطر مشخص کردن مشکل یک سیستم داخلی این کمپانی، 36000 دلار جایزه داد.

گوگل نرم افزار اپلیکیشن هکر باگ

مشکلی که نوجوان در سیستم گوگل پیدا کرد، اگر همچنان پا بر جا بود، امکان سوء استفاده هکرها را فراهم می کرد.

این نوجوان که Ezequiel Pereira نام دارد، در 10 سالگی کار را با نخستین رایانه را آغاز کرد و در 11 سالگی، برنامه نویسی را آغاز کرده است.

او سالهاست که به زبانهای مختلف برنامه نویسی می کند و تابحال در مسابقات مختلف نیز جایزه کسب کرده است. جایزه یکی از این مسابقات، بازدید از مرکز گوگل در کالیفرنیا بود.

به گفته خودش، Ezequiel Pereira از سنین کم، پیدا کردن باگ را فرا گرفته و جالب است بدانید که نخستین درآمد او نیز 500 دلار بود که از طریق همین اقدام به دست آمده بود.

به گزارش سافت گذر، Ezequiel Pereira می گوید:(( من در ابتدا مشکلی را پیدا کردم که حدود 500 دلار می ارزید به همین دلایل برای به دست آوردن این پول، مشکل سیستمی و نرم افزاری را به اطلاع مسئولان آن سیستم رساندم و آنها نیز سریعاً مبلغ را به من دادند)).

Ezequiel Pereira در ابتدای امسال نیز باگی را در گوگل پیدا کرد ولی به تازگی توانسته اجازه گوگل را به دست بیاورد تا آن را به این کمپانی نشان دهد.

در ماه ژوئن سال گذشته، Ezequiel Pereira یک باگ را در سیستم گوگل کشف کرد که به خاطر آن توانست 10000 دلار جایزه بگیرد. او بخشی از این پول را صرف رفتن به دانشگاه های آمریکا کرد و بورسیه گرفت. البته هیچ مدرسه ای Ezequiel Pereira را قبول نکرد و هم اکنون در حال مطالعه در رشته مهندسی کامپیوتر شهر محل زندگی خود یعنی مونته ویدو می باشد.

او امیدوار است تا بتواند با دانش خود، به تحصیل ادامه دهد زیرا می خواهد مدرک کارشناسی ارشد رشته امنیت رایانه را دریافت نماید.

جدای از تحصیل، او به غیر از پرداخت قبوض خانه، برنامه خاصی برای خرج آن ندارد.

اگرچه Ezequiel Pereira به خاطر کشف یک باگ در سیستم گوگل جایزه دریافت کرده است، ولی کمپانی های دیگر نیز برای کشف مشکل در سیستم های خود، چنین پاداش هایی می دهند.

به گزارش سافت گذر، کمپانی ها امیدوارند که با تعیین جایزه و پاداش مالی، هکرها را تشویق کنند تا به جای سوء استفاده از اطلاعات و سیستم ها، مشکلات داخلی را به آنها بگویند.

پس از اینکه Ezequiel Pereira جایزه خود را دریافت کرد، به دوستان و آشنایان خود توصیه کرده تا در زمینه پیدا کردن باگ فعالیت کنند.

دوستانش می گویند:(( وقتی به او می گوییم که چیزی از این سیستم ها سر در نمی آوریم))، Ezequiel Pereira در پاسخ می گوید:(( همه می توانند این مطالب را یاد بگیرند)).


منبع: digitaltrends.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 41611 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/03/07 تعداد مشاهده: 2871
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر