کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316146 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

به صورت مجازی به فضا سفر کنید + لینک

به گزارش سافت گذر، ناسا به تازگی با افتتاح مرکز سفرهای فضایی، وارد عرصه مسافرت مجازی شده است.

فضا فضانوردی فضانورد تلسکوپ ناسا

بخشی از سایت ناسا، فضایی را فراهم آورده است که علاقه مندان به فضا می توانند از این قسمت مناظری از آنسوی کره زمین را به صورت ویدیوهای 360 درجه مشاهده کنند. کسانی که نمی توانند تا باز شدن سایت صبر کنند، می توانند پوسترهای موجود را دانلود نمایند.

بیش از 25 سال است که دانشمندان علوم فضایی وجود ستارگان، قمرها، سیارات و کرات دیگر را تأیید کرده اند و طی سالیان اخیر، بسیاری از ستاره ها و سیارات دیگر توسط چند تلسکوپ مانند Kepler، کشف شده اند.

مشکلی که این ستاره ها و سیارات دارند این است که انسانهای عادی نمی توانند وجود آنها را به خوبی درک کنند. البته بخشی از قسمت نامفهوم ماجرا، با در معرض دید قرار دادن سنگ های دریافت شده از ماه و دیگر سیاره ها، برای برخی از افراد معنی پیدا کرده است ولی باز هم هستند کسانی که توانایی دیدن این مناظر خارق العاده را ندارند.

تیم ارتباطی و برنامه نویسی ناسا با همکاری آزمایشگاه Jet Propulsion در Pasadena ایالت کالیفرنیا، امیدوارند تا وضعیت فعلی را تغییر دهند.

با جمع آوری داده های خام فضانوردی و با استفاده از قوه تخیل، این دو تیم منظره ای طراحی کردند که تقریباً شبیه سطح یک سیاره است.

به گزارش سافت گذر، ناسا معتقد است که باید در این تصویر، تمام جزئیات را لحاظ کند زیرا تصاویر گرفته شده باید بسیار دقیق در معرض دید قرار بگیرند بنابراین هدف ناسا این است تا به افراد عادی بفهماند که دنیای فراتر از زمین چگونه است.

جلوه های بصری در سیاره TRAPPIST-1d که دارای آسمان قرمز است، در تصویر ارائه شده به خوبی قابل مشاهده است. ضمن اینکه ماه، خورشید و ستاره Kepler-186f در این سفر مجازی دیده می شود.

این تصویر، نه تنها سطح سیاره را نشان می دهد، بلکه با کلیک روی زمین آن می توانید اطلاعاتی را دریافت نمایید. به علاوه، گزینه ای به نام remove/add atmosphere وجود دارد که با کلیک بر روی می توانید جلوه های بصری بیشتری را مشاهده کنید.

برای کسانی که می خواهند درباره این منظره بیشتر بدانند، ناسا پوسترهایی تعبیه کرده که در آنها حقایقی را در مورد فضا و سیارات مختلف بیان کرده است. برای مثال، در یکی از این پوسترها، ناسا سیاره ای را معرفی می کند که شیب های آن هیچگاه پایان نمی یابند!.

به گزارش سافت گذر، مارتین اسکیل، عضو تیم برنامه نویسی ناسا می گوید:(( به خاطر سخت بودن شرایط کشف اتمسفر سیارات دیگر، تلسکوپ های ما هنوز موفق نشده اند تصاویری از چگونگی جو آنها دریافت نمایند. به همین دلیل دانش ما در مورد این دنیاهای دور محدود است ولی این جلوه های بصری کمک می کند تا دانش عمومی مردم را در مورد فضا بالا ببریم و حداقل اطلاعات را در اختیار آنها قرار دهیم. مأموریت های فعلی و آتی ناسا، مانند TESS و تلسکوپ James Webb Space، کراتی را پیدا خواهند کرد که به منظومه شمسی نزدیکتر هستند و سعی می کنند تا اتمسفر آنها را کشف نمایند و ناآگاهی ها را در مورد این مکانها کاهش دهند)).

توجه: اگر با گوشی این لینک را گشودید، حتما گوشی باید کالیبره باشد (بر روی سطح صاف قرار داشته باشد و تکان نخورد) و اگر با رایانه هستید، کافی است فلش ماوس را روی صفحه نمایش جابجا کنید و اگر اسکرین لمسی، با کشیدن انگشت روی صفحه نمایش، مناظر را ببینید.

نکته مهم: به علت کیفیت بالای تصاویر، ممکن است صفحه کمی دیر لود شود، به همین دلیل کمی صبر کنید.


منبع: newatlas.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 41624 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/03/08 تعداد مشاهده: 8809
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

محمد طاها سیرتی 1402/11/11 11:28
عااااالیههه