کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735878462 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اندروید P معرفی شد + نگاهی به برخی ویژگی های این سیستم عامل

به گزارش سافت گذر، گوگل به تازگی از اندروید P رونمایی کرده و گوشی‌های پیکسل می‌توانند این سیستم عامل را دریافت نمایند. ضمن اینکه دستگاه‌هایی که پیش از این بخشی از برنامه بتا این نسخه از اندروید را در اختیار داشتند نیز تا قبل از پاییز امسال، آپدیت اندروید P را دریافت خواهند کرد.

اندروید اندروید P اندروید 9.0 گوگل پیکسل اسنشال فون

چرا آن را اندروید P می‌نامند؟

پس از مدت‌ها مشخص شد که منظور از اندروید P چیست. گویا گوگل از کلمه Pie (نوعی کیک) به عنوان نام اندروید 9.0 استفاده کرده است. این نسخه از اندروید چندین ویژگی مهم در اختیار کاربران خود قرار داده که مبتنی بر یادگیری ماشینی بوده و سبب خواهند شد تا گوشی‌های هوشمند، هوشمندتر از قبل شوند.

Adaptive Battery و Adaptive Brightness

اندروید اندروید P اندروید 9.0 گوگل پیکسل اسنشال فون

منظور از Adaptive Battery، مصرف باتری تطبیقی می‌باشد یعنی گوشی هوشمند، متوجه خواهد شد که کدام اپلیکیشن‌ها مصرف باتری کمتری دارند بنابراین آنها را غیرفعال می‌کند. علاوه بر Adaptive Battery، گزینه دیگری وجود دارد که Adaptive Brightness یا نور صفحه نمایش تطبیقی نام دارد. این قابلیت نیز سبب خواهد شد با توجه به موقعیتی که قرار دارید و کاری که انجام می‌دهید، نور نمایشگر کم یا زیاد شود.

Slices

یکی دیگر از کاربردهای یادگیری ماشینی، قابلیت Slices نام دارد. این ویژگی سبب می‌شود تا گزینه‌هایی از اپلیکیشن‌های بیشتر استفاده شده سریعتر به چشم بخورند. در این قابلیت جدید، اپلیکیشن‌های پر کاربرد در قسمت سرچ دیده خواهند شد تا شما آنها را سریعتر اجرا کنید. برای مثال، اگر شما با استفاده از اپلیکیشن گوگل دنبال Lyft (لیفت؛ نرم‌افزار درخواست تاکسی آنلاین) بگردید، گزینه‌هایی همچون رفتن به خانه یا سرکار مشاهده خواهند شد که می‌توانید با انتخاب آنها تاکسی درخواست نمایید.

اندروید اندروید P اندروید 9.0 گوگل پیکسل اسنشال فون

دیگر مثال قابلیت Slices، استفاده از App Actions می‌باشد که سبب خواهد شد تا بر اساس فعالیت‌های قبلی که انجام داده‌اید و با توجه به زمان، اقدامات سریع در اپلیکیشن لانچر مشاهده شود. در این حالت، اگر صبح است، شما گزینه‌ای مانند مسیریابی به سمت محل کار را مشاهده خواهید کرد. لازم به ذکر است که هر چه با اندروید P بیشتر کار کنید، آپشن‌های Slices افزایش خواهند یافت.

اندروید اندروید P اندروید 9.0 گوگل پیکسل اسنشال فون

App Actions

اندروید اندروید P اندروید 9.0 گوگل پیکسل اسنشال فون

اندروید P نوع جدیدی از مسیریابی سیستمی را در اختیار کاربران قرار داده است. در این حالت، به جای سه نقطه موجود در پایین، دو نقطه مشاهده می‌شود که با استفاده از آنها می‌توان حالت Overview را از طریق کشیدن قسمت پایین هر اپلیکیشن به سمت بالا اجرا نمود. در واقع شما می‌توانید بدون نیاز به سوئیچ کردن محتوای پنجره Overview، محتوای آن را مشاهده کنید. مثلاً امکان کپی کردن بخشی از متن با استفاده از قابلیت انتخاب هوشمند متن (Smart Selection Text) فراهم شده است.

Notifications

اندروید اندروید P اندروید 9.0 گوگل پیکسل اسنشال فون

اعلانات در اندروید P نیز ارتقا یافته‌اند. آیکون‌ها شکل دایره‌ای به خود گرفته‌اند و حالت پیش‌نمایش آنها گسترده‌تر و ضمن اینکه آپشن‌هایی نظیر پاسخ هوشمند نیز فراهم شده است.

Digital Wellbeing

اندروید اندروید P اندروید 9.0 گوگل پیکسل اسنشال فون

تا اواخر امسال، دستگاه‌هایی که از اندروید P استفاده می‌کنند، گزینه‌ای به نام Digital Wellbeing را دریافت خواهند کرد. این قابلیت نوعی داشبورد جدید خواهد داشت که مصرف اپلیکیشن‌های شما را نشان داده و با استفاده از آن می‌توان تایمرهایی برای نرم‌افزارها مشخص نمود تا آنها بیش از حد از ظرفیت باتری استفاده نکنند. ضمن اینکه گزینه‌هایی همچون Wind Down که قابلیت نور در شب (Night Light) و مزاحم نشوید (Do Not Disturb) را روشن می‌کند تا شما پیش از رفتن به رختخواب، از گوشی خود بیش از اندازه استفاده نکنید. لازم به ذکر است که امکان دانلود این ویژگی‌های جدید در گوشی‌های پیکسل گوگل پس از ثبت‌نام برای نسخه بتا فراهم شده است.

علاوه بر این ویژگیها، قابلیت‌های دیگری نیز در اندروید P وجود دارد که بروزرسانی‌های امنیتی از آن جمله می‌باشند.

در حال حاضر، اگر یک گوشی پیکسل (و یا حتی اسنشال فون) دارید، می‌توانید آن را به اندروید 9.0 آپدیت کنید.




منبع: gsmarena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42393 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/05/16 تعداد مشاهده: 1944
سافت گذر