کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316262 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پیام خطای 503 Error چیست و چگونه می‌توان آن را برطرف کرد؟

پیام خطای Error 503 وقتی اتفاق می‌افتد که یک سرور وب به صورت موقت قادر به انجام درخواستی که از آن شده است، نباشد. تقریبا همیشه مشکل از طرف وب‌سایت است و شما نمی‌توانید برای حل آن کاری انجام دهید.


پیام خطای 503 Error بدین معنی است که یک سرور وب به صورت موقت قادر به پاسخگویی به درخواست انجام شده نیست. ان مشکل می‌تواند مستقیما از طرف سرور وبی باشد که می‌خواهید به آن دسترسی داشته باشید یا سروری دیگر که سرور وب مورد نظر شما به دنبال دستیابی به آن است. نام این مشکل خطای 503 Error بوده چون این عنوانی است که سرور وب برای تعریف چنین مشکلی از کد حالت HTTP مذکور بیان می‌کند. این خطا می‌تواند به چند دلیل اتفاق بیافتد اما دوتا از مهم‌ترین دلایل ممکن این است که سرور با درخواست‌های بسیار زیاد و مکرر روبه‌رو شده است که توانایی پاسخگویی آن را پایین می‌آورد یا اینکه سرور وب در دست تعمیر قرار دارد.

حطای 503 Error متفاوت از ارور 500 سرور داخلی است. خطای 500 Error هنگامی رخ می‌دهد که چیزی سرور را از پاسخگویی به درخواست شما باز دارد در حالی که خطای 500 Error در واقع به معنی سلامت سرور بوده و اینکه می‌تواند درخواست شما را پردازش کند و خطای 500 را با یک طرح به شما نشان می‌دهد.

درست مانند سایر پیام‌های خطا، طراحان وب‌سایت می‌توانند شیوه نمایش صفحه 500 Error را شخصی‌سازی نمایند. بنابراین امکان دارد که با صفحات 500 Error متفاوتی در سایت‌های مختلف مواجه شوید. همچنین هر کدام از سایت‌ها می‌توانند به دلخواه خود این صفحات را نام‌گذاری کنند و ممکن است با مواردی مانند گزینه‌های زیر روبه‌رو شوید:

Http/1.1 Service Unavailable
503 Error
503 Service Temporarily Available
503 Service Unavailable
Service Unavailable – DNS Failure
HTTP Error 503
HTTP 503
Error 503 Service Unavailable
نکته مهمی که باید به یاد داشته باشید این است که خطای 503 Error یک خطای مشخص از سوی سرور است یا به عبارتی دیگر مشکل از طرف کامپیوتر شما نیست بلکه از سوی وب‌سایتی است که می‌خواهید وارد آن شوید. این قضیه هم بد و هم خوب است. از آن جهت خوب که مطمئن هستید مشکل از طرف کامپیوتر شما نیست و بد از آن جهت که تقریبا نمی‌توانید هیچ کاری حداقل از طرف خودتان برای حل آن انجام دهید.

با این وجود در ادامه چند راه سریع و احتمالی برای حل این مشکل پیشنهاد داده‌ایم.

تازه‌سازی صفحه
همانطور که اشاره کردیم، پیام خطای 503 خبر از یک مشکل موقت می‌دهد و گاهی اوقات این مدت موقت می‌تواند بسیار کوتاه باشد. بر فرض مثال وب‌سایت مورد نظر ممکن است مورد هجوم کاربران زیادی قرار گرفته باشد. بنابراین یک بار تازه‌سازی صفحه پیش‌رو می‌تواند ارزشش را داشته باشد. بیشتر مرورگرها با کلید F5 عمل تازه‌سازی صفحه را انجام می‌دهند و البته یک دکمه اختصاصی در نزدیکی کادر آدرس‌دهی هم برای آن در نظر گرفته‌اند. این عمل در اکثر مواقع راه به جایی نمی‌برد اما امتحان کردن آن تنها یکی دو ثانیه طول می‌کشد.


اخطار: در هنگام پرداخت پول به صورت آنلاین توجه خود را چندین برابر کنید. تازه‌سازی صفحه ممکن است منجر به پرداخت دوباره‌ی هزینه شود پس حواستان را جمع کنید.

قابل دسترس بودن وب‌سایت برای دیگران را بررسی کنید
هر وقت که وب‌سایتی برایتان غیرقابل دسترس بود، می‌توانید بررسی کنید که آیا این مشکل فقط برای شما وجود دارد یا اینکه دیگران هم نمی‌توانند به وب‌سایت مورد نظر شما دسترسی داشته باشند. ابزارهای بسیاری برای اطلاع از این مهم وجود دارد اما دو مورد از بهترین‌ها وب‌سایت‌های isitdownrightnow.com و downforeveryoneorjustme.com هستند. نحوه عملکرد هر دو به یک روش است. آدرس مورد نظر خود را وارد کادر تعبیه شده کرده و شاهد نتیجه‌ای مانند تصویر زیر خواهید بود:


اگر وب‌سایت در گزارش نمایش داده شده اعلام کرد که آدرس مورد نظر برای همه غیرقابل دسترس است دیگر کار زیادی از دست شما برنمی‌آید و تنها می‌توانید منتظر باشید تا بعدا دوباره امتحان کنید. البته اگر در گزارش قید شده بود که وب‌سایت بدون مشکل بالا می‌آید، این بار مشخص بوده که مشکل از طرف شما است. این مورد با پیام خطای 503 Error بسیار به ندرت اتفاق می‌افتد اما احتمال آن صفر درصد نیست و می‌توانید مواردی که در ادامه می‌آید را برای حل این مشکل آزمایش کنید.

دستگاه‌های خود را ریستارت کنید
پس شما از طریق یک وب‌سایت ابزار بررسی مطمئن شده‌اید که سایت مورد نظر تنها برای شما غیرقابل دسترس است و حتی با امتحان کردن یک مرورگر دیگر هم باز نتیجه یکسان بوده است. این بدان معنی بوده که مشکل از طرف شما است اما قطعا ارتباطی با مرورگرتان ندارد.

این احتمال وجود دارد که تعدادی مشکل ناشناخته موقتی گریبان‌گیر کامپیوتر یا دستگاه‌ها و تجهیزات شبکه مانند مودم یا روتر شما شده باشد. یک ریستارت کردن ساده‌ی کامپیوتر و تجهیزات شبکه می‌تواند به رفع مشکل شما کمک بسزایی بکند.

احتمالی دیگر که می‌توان در نظر گرفت این است که مشکل از بابت DNS باشد اما نه روی کامپیوتر شما بلکه روی یک سرور DNS این مشکل به وجود آمده باشد. در این حالت می‌توانید به فکر تغییر DNS سرورها باشید و ببینید که این راه‌حل مشکل را رفع می‌کند یا خیر.

با وب‌سایت مورد نظر تماس بگیرید
گزینه‌ای دیگر برای حل مشکل پیش‌آمده این است که مستقیما با صاحب سایت تماس بگیرید. روی وب‌سایت به دنبال اطلاعات تماس باشید و در مورد بالا نیامدن صفحه مورد نظر با خطای 503 Error به آن‌ها اطلاع دهید. اگر هیچ‌گونه اطلاعات تماسی روی سایت قرار نداشت می‌توانید از طریق صفحات اجتماعی وب‌سایت مورد نظر با آن‌ها در ارتباط باشید.

از روش‌های تغییر آی‌پی استفاده کنید
ممکن است سایت مورد نظر شما آی‌پی‌های ایران را مسدود کرده باشد. برای دور زدن تحریم در این شرایط می‌بایست از روش‌های تغییر آی‌پی استفاده کنید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42470 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1397/05/23 تعداد مشاهده: 2210
کلید واژه ها: ,
سافت گذر