کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316240 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بالأخره تاریخ معرفی گوشی تاشو سامسونگ چه زمانی است؟

به گزارش سافت گذر، گویا سامسونگ می‌خواهد از گوشی تاشو که برخی آن را گلکسی ایکس می‌نامند، در روزهای پایانی سال 2018 رونمایی کند ولی به دلیل شنیده شدن شایعات متعدد در این زمینه، نمی‌توانیم این تاریخ را به ‌درستی باور کنیم.

سامسونگ گلکسی ایکس گوشی تاشو هوآوی آیفون اپل

در ویدیویی که سامسونگ در سال 2013 نشان داد، اعلام کرد که در حال طراحی و تولید گوشی تاشو است که دارای نمایشگر انعطاف‌پذیر می‌باشد. حالا سؤالی که پیش می‌آید این است که آیا امکان معرفی این گوشی در این‌باره زمانی کم و پس از 5 سال وجود دارد؟

به دلیل ظهور رقبای تقریباً قدرتمندی مانند هوآوی، سامسونگ سعی می‌کند اولین کمپانی تولیدکننده گوشی‌های تاشو لقب بگیرد بنابراین اگر قرار باشد این خبر را باور کنیم، باید منتظر رونمایی از گوشی تاشو کمپانی کره‌ای در همایش CES 2019 (یعنی قبل از معرفی گلکسی اس 10) باشیم.

سامسونگ گلکسی ایکس گوشی تاشو هوآوی آیفون اپل

DJ Koh، مدیر قسمت گوشی‌های هوشمند سامسونگ اعلام کرده که جزئیات مربوط به گوشی تاشو قرار است در همین سال جاری میلادی به گوش علاقه‌مندان برسد.

او می‌گوید: در حال حاضر و پس از نظرسنجی‌های مختلف که میان افراد زیادی انجام شده، باید جزییاتی را در مورد گوشی تاشو منتشر کنیم. به علاوه، سامسونگ نیز در این‌باره بسیار علاقه‌مند است.

DJ Koh اما، هیچ حرفی درباره مشخصات فنی و شیوه طراحی صفحه نمایش گوشی تاشو سامسونگ نزد ولی به افراد علاقه‌مند اعلام کرد که استفاده از این محصول نسبت به دستگاه‌های معمولی بسیار متفاوت‌تر می‌باشد.

این امکان وجود دارد تا شاهد انتشار جزئیات بیشتر در مورد گلکسی ایکس در کنفرانس Samsung Developer که در ماه نوامبر و در سانفرانسیسکو برگزار می‌شود، باشیم.

سامسونگ گلکسی ایکس گوشی تاشو هوآوی آیفون اپل

مدیر بخش گوشی‌های هوشمند سامسونگ بر این باور است که کار طراحی و ساخت این گوشی تاشو تقریباً به اتمام رسیده و این کمپانی در حال حاضر روی جزئیات این دستگاه کار می‌کند.

از سخنان DJ Koh می‌توان این‌گونه برداشت کرد که سامسونگ می‌خواهد از رندرها و مشخصات فنی گوشی تاشو خود در سال جاری میلادی رونمایی کند و آن را در سال آتی روانه بازار نماید.

حالا سؤالی که پیش می‌آید این است که چرا سامسونگ باید چنین کاری بکند؟ پاسخ بسیار روشن است زیرا در روزهایی که اپل (به عنوان بزرگ‌ترین رقیب سامسونگ) قصد دارد از محصولات آتی خود رونمایی کند، کمپانی کره‌ای چنین استراتژی را اتخاذ کرده تا ذهن افراد علاقه‌مند به حوزه گوشی‌های تلفن همراه را از آیفون‌های بعدی اپل دور کند.

در این میان نیز امکان ندارد تا بتوانیم گلکسی نوت 9 را گوشی در حد و اندازه آیفون‌های آتی بدانیم بنابراین روشی که سامسونگ در پیش گرفته، بسیار درست است. ضمن اینکه در روزی که کمپانی کره‌ای از گوشی تاشو خود رونمایی کرد، اگر ذهن افراد از آیفون‌های اپل دور شده بود، کار راحت‌تری برای فروش محصولش خواهد داشت.

حالا اگرچه سامسونگ قصد دارد ذهن افراد را از آیفون‌های اپل منحرف کند ولی باید این واقعیت را قبول کنیم که فعلاً محصولات آتی اپل مهمترین دستگاه‌هایی هستند که افراد به آنها توجه خواهند کرد.


منبع: techtimes.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42713 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/06/16 تعداد مشاهده: 2200
سافت گذر