کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735260042 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316250 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

برتری گوشی های اندرویدی بر آیفون ها به خاطر این ویژگی است

به گزارش سافت گذر، به خاطر فراگیر شدن یک ویژگی امنیتی جدید در گوشی‌های دارای سیستم عامل اندروید، به زودی شاهد برتری این دستگاه‌ها نسبت به آیفون‌ها خواهیم بود.

اسکنر اثر انگشت اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش سامسونگ اپل گلکسی آیفون شیائومی ویوو اوپو هوآوی اندروید

با وجود اینکه این قابلیت در این بازه زمانی در برخی از گوشی‌ها به چشم می‌خورد ولی بهترین نمونه از آن را باید در پرچمدار آتی سامسونگ یعنی گلکسی اس 10 ببینیم.

این ویژگی امنیتی، اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش است که اپل به چند دلیل نمی‌تواند آن را در آیفون‌های خود کار بگذارد.

به گفته یکی از تحلیلگران سازمان امنیت بین‌الملل TF، در سال 2019، بیش از 170 میلیون گوشی دارای اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش فروخته خواهد شد.

این تحلیلگر در مقاله‌ای با همین موضوع می‌نویسد:(( تمامی سازندگان گوشی‌های اندرویدی عقیده دارند که اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش قابلیتی است که سبب برتری گوشی‌های اندرویدی نسبت به آیفون‌ها می‌شود)).

بد نیست بدانید در حال حاضر شرکت‌های مختلفی از جمله سامسونگ، هوآوی، شیائومی، ویوو و اوپو از این قابلیت استفاده کرده‌اند.

دستگاهی که به نظر می‌رسد بتواند کارایی اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش را به اوج خود برساند، گلکسی اس 10 خواهد بود.

اسکنر اثر انگشت اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش سامسونگ اپل گلکسی آیفون شیائومی ویوو اوپو هوآوی اندروید

پیش از سامسونگ، کمپانی چینی ویوو در گوشی با مدل ایکس 21 از سنسور مورد اشاره در محصول خود استفاده کرده ولی حسگری که سامسونگ قرار است از آن در گلکسی اس 10 بهره ببرد، بهترین نوع اسکنرها خواهد بود.

اسکنر اثر انگشت اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش سامسونگ اپل گلکسی آیفون شیائومی ویوو اوپو هوآوی اندروید

دو شرکت اپل و سامسونگ، اکثر اوقات سعی می‌کنند قابلیت‌هایی که یکی از آنها در محصولاتش به کار می‌برد را در دستگاه آتی خود لحاظ کند اما گویا اپل توانایی کارگذاری اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش را در آیفون‌های آتی (حتی آیفون‌های سال 2018) ندارد.

معمولاً باید اسکنرهای اثر انگشت درون صفحه نمایش را در نمایشگرهای اولد قرار دهیم بنابراین آیفون‌های اپل که دارای این نوع صفحه نمایش نیستند، توانایی بهره‌برداری از این قابلیت را ندارند. حتی مدل آیفون ایکس اس که قرار است چند روز آینده معرفی شود نیز امکان استفاده از اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش را ندارد.

دلایلی که اپل توانایی بکارگیری این سنسورها را در آیفون‌هایش ندارد، به شرح زیر است:

این سنسورها فقط مخصوص گوشی‌های دارای صفحه نمایش اولد هستند
امکان قرار دادن حسگرهای اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش در هر جای نمایشگر که تولیدکننده می‌خواهد، وجود ندارد
ضمن اینکه، گوشی‌های اپل از تکنولوژی Face ID استفاده می‌کنند که همین فناوری باعث بی‌نیازی آنها از اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش می‌شود. این قابلیت تا به اینجای کار در آیفون ایکس به کار رفته و اتفاقاً توانسته نیازهای امنیتی کاربران را نیز برطرف کند به همین دلیل هیچ نیازی به سنسور مورد بحث ما وجود ندارد.

آنطور که مشخص است، اپل همچنان از تکنولوژی Face ID در محصولاتش استفاده خواهد کرد و اگر بنا به هر دلیلی، این کمپانی قصد به کارگیری اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش در محصولاتش را دارد، باید تکنولوژی Touch ID را دوباره به آیفون‌ها بازگرداند.

اگرچه کارشناسان معتقدند که گوشی‌های اندرویدی با داشتن قابلیت اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش نسبت به آیفون‌ها برتری خواهند داشت ولی برای اینکه چنین نظری به واقعیت بپیوندد، باید زمان بگذرد و همه چیز را به اثبات برساند.


منبع: techtimes.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42714 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/06/16 تعداد مشاهده: 2641
سافت گذر