کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نسخه 70 گوگل کروم و باز هم مسدودسازی سایت های مختلف

به گزارش سافت گذر، به خاطر مدارک امنیتی ضعیف، هزاران سایت در اینترنت ممکن است از تاریخ 16 اکتبر دیگر کار نکنند زیرا در نسخه آتی گوگل کروم یعنی ورژن 70، کاربرانی که قصد مشاهده سایت‌های بدون پروتکل HTTPS را دارند، هشدارهایی دریافت خواهند کرد.

گوگل گوگل کروم کروم مرورگر

سال گذشته، وقتی گوگل متوجه شد که Symantec مدارک امنیتی متعددی را مختل کرده، هشدار داد که مدارک مربوط به آن شرکت امنیتی را مسدود خواهد کرد بنابراین به نظر می‌رسد مدارک امنیتی صادر شده توسط Symantec از نسخه 70 گوگل کروم به بعد دیگر پشتیبانی نخواهد شد.

اسکات هلمه، یکی از محققان امنیتی بیش از 1000 سایت را در 1 میلیون سایت برتر الکسا مشاهده و اعلام کرد آنها ممکن است از این اقدام جدید گوگل متضرر شوند. البته هستند که سایت‌هایی که با تغییر مدارک امنیتی، دیگر تحت تأثیر این تصمیم قرار نخواهند گرفت.

علاوه بر Symantec، سایت‌هایی که از 5 مرجع صادرکننده مدرک امنیتی استفاده می‌کنند نیز در نسخه آتی گوگل کروم مسدود می‌شوند.

گوگل اخیراً تلاش بسیاری کرده که امنیت را در فضای اینترنت برقرار کند که از آن جمله می‌تواند حذف www از ابتدای سایت‌ها در بخش وارد کردن آدرس مرورگر کروم دانست. البته پس از اعتراضات کاربران، گوگل این اقدام خود را لغو کرد ولی خبر داد که با عرضه گوگل کروم 70 باز هم این اتفاق رخ خواهد داد.

گوگل گوگل کروم کروم مرورگر

یک تغییر اساسی دیگر در گوگل کروم، از بین بردن آدرس وب‌سایت‌ها می‌باشد. گوگل هنوز اعلام نکرده که جایگزین URLها چیست ولی باز هم اعلام کرد که این برنامه همچنان در دستورکار قرار دارد تا فضای امنی در اینترنت شاهد باشیم.

کروم نسخه 70 همچون ورژن 69، با طراحی اساسی گوگل همراه شده است.

ورژن آتی این مرورگر دارای امکاناتی نظیر تشخیص اشکال، امکان اسکن کردن بارکدها و پشتیبانی از سنسورهای بیومتریکی در سیستم عامل مک و اندروید می‌باشد. ضمن اینکه ویندوزی‌ها نیز از قابلیت وب بلوتوث استفاده خواهند کرد.

گفته می‌شود این کمپانی در نسخه 70 کروم، تصمیم خود مبنی بر اجبار کردن کاربران برای ورود به یک حساب کاربری گوگل را ملغی خواهد کرد.


منبع: digitaltrends.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43014 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/07/17 تعداد مشاهده: 2270
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر