کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316285 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهترین ترفندهای اندرویدی بدون نیاز به روت کردن گوشی

بسیاری از مردم فکر می‌کنند برای اینکه از گوشی اندرویدی خود استفاده کنند، حتماً باید دستگاهشان روت شده باشد. اگرچه این مطلب تا حدودی درست است ولی هستند ترفندهایی که اصلاً نیاز به روت کردن گوشی ندارند. در ادامه با سافت گذر همراه باشید تا این ترفندها را بیاموزید.

اندروید سیستم عامل گوشی

1. قفل کردن گوشی از راه دور

هیچ چیز بدتر از گم کردن گوشی نیست. قضیه وقتی بدتر می‌شود که بفهمیم قفل آن باز بوده و کسی می‌تواند از آن استفاده کند و به داده‌های شخصی شما دسترسی داشته باشد. اما اصلاً نگران نباشید زیرا می‌توانید از راه دور گوشی اندرویدی خود را قفل کنید.

اندروید سیستم عامل گوشی

با استفاده از قسمت Android Device Manager، شما قادر خواهید بود کنترل دستگاه خود را در دست بگیرید. حتی امکان حذف اطلاعات نیز وجود دارد.


2. با روشی امن، امنیت گوشی را دور بزنید

انتخاب یک مکان مناسب یعنی اینکه گوشی نیازی به پسورد در آن منطقه مشخص شده ندارد. اگرچه ریسک این کار بالاست (زیرا شما امنیت گوشی خود را برمی‌دارید) ولی حداقل ارزش یک بار امتحان کردن را دارد.

با توجه به مدل گوشی، روش استفاده از این ترفند متفاوت است ولی به هر ترتیب باید به تنظیمات امنیتی رفته و روش بازگشایی قفل را برگزینید.

پس از انجام این کار، به بخش Smart Lock رفته، قفل خود را وارد کنید و سپس مکان‌های مورد اعتماد (Trusted Places) را بزنید. محل مورد نظر را انتخاب نمایید تا وقتی در آنجا هستید نیازی به رمز بازگشایی دستگاه نداشته باشید.

اندروید سیستم عامل گوشی

3. کارها را به صورت اتوماتیک انجام دهید

گوشی‌های هوشمند می‌توانند هوشمندتر از این چیزی شوند، که هستند. اگر می‌خواهید وقتی وارد خانه شدید، اینترنت همراه شما خاموش و وای‌فای روشن شود، بدون نیاز به روت کردن دستگاه، این کار شدنی است.

اپلیکیشن‌های مختلفی چنین کاری را انجام می‌دهند. آنها شامل سه بخش محرک، فعالیت و محدودیت‌ها می‌باشند. محرک همان کاری است که می‌خواهید انجام دهید. برای مثال، وقتی وارد محل کار می‌شوید، دستگاه به صورت خودکار سایلنت شود. همچنین فعالیت‌های محدود کننده نیز وجود دارد یعنی برای مثال، فقط در ساعات کاری گوشی سایلنت بماند.

اپلیکیشن‌های مختلف با کارایی‌های گوناگونی وجود دارد ولی MacroDroid بهترین گزینه برای افراد آماتور است به طوری که رابط کاربری ساده‌ای داشته و رایگان می‌باشد. همچنین گزینه‌های دیگری مانند IFTTT و Tasker نیز به کارتان خواهد آمد.

4. استفاده از بخش Developer Options تنظیمات

پیشرفته‌ترین تنظیمات که اصلاً به روت کردن گوشی نیاز ندارند، در بخش Developer Options پنهان شده‌اند. اگر آنها را فعال کنید، امکان افزایش سرعت دستگاه، محدود کردن فعالیت برنامه‌های پس‌زمینه و . . . وجود دارد.

برای انجام این کارها، به تنظیمات> درباره دستگاه> (Settings > About phone) و یا تنظیمات> درباره> اطلاعات نرم‌افزار> بیشتر (Settings > About > Software information > More) بروید. روی بخش شماره ساخت (Build number) رفته و هفت بار روی آن ضربه بزنید. شما حالا یک توسعه‌دهنده هستید بنابراین باید Developer Options را در بالای درباره دستگاه (About phone) یا درباره (About) ببینید. سپس می‌توانید جزئیات ارائه شده در خبر زیر در مورد این تنظیمات را بخوانید.



5. تماس‌های صوتی را ضبط کنید

آیا دوست دارید مکالمه‌هایی که با دیگران برقرار می‌کنید بدون نیاز به روت کردن دستگاه ضبط شوند؟ اگر این‌گونه است، باید اپلیکیشن مناسب را دانلود و نصب نمایید. اکثر نرم‌افزارهای ضبط کننده مکالمات نیازمند یک گوشی روت شده هستند ولی برخی از آنها چنین چیزی از شما نمی‌خواهند. Automatic Call Recorder یک اپلیکیشن ساده و رایگان است که اجازه ضبط مکالمات را به شما می‌دهد.

اندروید سیستم عامل گوشی

6. سیستم عامل لینوکس را در گوشی اندرویدی نصب کنید

شاید فکر کنید استفاده از سیستم عامل لینوکس نیازمند انجام فرآیند بسیار پیچیده‌ای است ولی چنین چیزی صحت ندارد. یک اپلیکیشن در گوگل پلی استور به نام Debian noroot به چشم می‌خورد که امکان دانلود آن به صورت رایگان فراهم بوده و کارایی آن نیز مانند دیگر نرم‌افزارهاست. پس از اینکه آن را دانلود، نصب و اجرا کردید، می‌توانید برنامه‌های لینوکس را بارگذاری و اجرا نمایید.

اندروید سیستم عامل گوشی

7. از چراغ LED به عنوان مانیتور شمارنده قلب استفاده کنید

معمولاً اگر یک گوشی شمارنده ضربان قلب ندارد، امکان انجام چنین کاری فراهم نیست ولی ترفندی برای استفاده از چنین قابلیتی وجود دارد. این ویژگی، توسط چراغ LED که می‌تواند جریان خون را از طریق اسکن کردن پوست انجام دهد، فراهم شده است. با یک اپلیکیشن مناسب مانند Instant Heart Rate، این اتفاق برای شما ممکن می‌شود.

اندروید سیستم عامل گوشی

8. دکمه‌های مسیریابی را به کلیدهای میانبر تبدیل کنید

با استفاده از اپلیکیشن‌های مخصوص، شما می‌توانید میانبرهایی برای دکمه‌های مسیریابی برگزینید تا از طریق صفحه اصلی، به برنامه‌های مورد علاقه دسترسی داشته باشید. برای مثال، فشردن دکمه هوم و سپس بازگشت، نرم‌افزار دوربین را اجرا نماید. بهترین مورد انجام این کار، اپلیکیشن Button Mapper: Remap your keys نام دارد.

9. به طور کلی ظاهر گوشی خود را تغییر دهید

برای اینکه تجربه جدیدی از کار کردن با گوشی خود به دست آورید، لانچر نصب کنید. گزینه‌های متعددی وجود دارند که از اینجا می‌توانید به بهترین‌های آنها دسترسی داشته و گزینه مدنظر را دانلود و نصب کنید.

آیا شما ترفند دیگری می‌شناسید؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43940 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/10/23 تعداد مشاهده: 1809
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر