کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316340 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ضبط مکالمات حیوانات با یادگیری ماشینی

به گزارش سافت گذر، محققان دانشگاه واشینگتن اخیراً توانسته‌اند با استفاده از سیستم یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی به نام DeepSqueak با موش‌ها ارتباطات برقرار کنند.

یادگیری ماشینی هوش مصنوعی آمریکا واشینگتن DeepSqueak

از آن جایی که موش‌ها همواره در آزمایش‌ها به کار می‌روند، باید بتوان علائم صوتی منتشر شده از آنها را رمزگشایی کرد تا پاسخ آنها نسبت به آزمایشات را متوجه شد.

جان نیومایر، محقق بخش روانپزشکی و علوم اخلاقی دانشگاه واشینگتن می‌گوید:«« موش‌ها درخواست‌های خود را از طریق علائم صوتی اولتراسونیکی منتشر می‌کنند که فرکانس آنها بسیار بالاست و به همین دلیل انسان‌ها نمی‌توانند آنها را بشنوند. در گذشته، محققان این صداها را ضبط کرده‌اند تا از وضعیت روحی این حیوانات حین آزمایشات آگاهی کسب کنند ولی واقعیت آن است بررسی صداها به صورت دستی و تبدیل آنها به فرکانس‌هایی که برای انسانها قابل شنیدن باشد بسیار سخت است. همین سبب شد تا محققان دست از انجام تحقیق بیشتر در این زمینه بکشند»».

پروژه DeepSqueak توسط کوین کوفی و راسل مارکس، دو محقق آزمایشگاه نیومایر تولید شد. کوفی می‌گوید:«« یک دانشجوی دوره کارشناسی هزاران نوع از صدای موش‌ها را به صورت دستی جمع‌آوری کرده بود تا یک شبکه مبتدی را طراحی و بر اساس آن صداهای جدیدی تولید کند اما به خاطر گستردگی داده‌ها، بررسی آنها بسیار سخت شده بود»».

تلاش‌های پیشین برای بررسی این اطلاعات با استفاده از نرم‌افزار چندان قابل اتکا نبود زیرا به خاطر نویزهای اطراف به راحتی نتایج تغییر می‌کردند و دسته‌بندی آنها سخت می‌شد. اما آزمایش اخیر، فرکانس‌ها را بر روی صورت خاصی تقسیم و مشخص می‌کنند که کدام مربوط به موش‌های خوشحال است و کدام مربوط به موش‌های ناراحت. با یادگیری ماشینی DeepSqueak این امکان وجود دارد تا نوع واکنش موش‌ها نسبت به اتفاقات پیرامونشان را تشخیص دهیم.

اگرچه هنوز اطلاعات زیادی در مورد شیوه‌های برقراری ارتباط موش‌ها نمی‌دانیم ولی مطمئناً ساخت چنین پلتفرم‌هایی سبب پیشرفت علوم پزشکی و زیست شناسی خواهد شد.


منبع: digitaltrends.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44272 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/12/02 تعداد مشاهده: 3358
سافت گذر