کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735681477 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مشکلات امنیتی اینترنت 4G و 5G

به گزارش سافت گذر، گروهی از محققان توانستند سه مشکل امنیتی در شبکه‌های 4G و 5G پیدا کنند که هکرها به وسیله آنها قادر هستند خطوط تلفن را تحت تأثیر قرار داده و محل قرارگیری گوشی‌های هوشمند را تشخیص دهند.

4G 5G شبکه نسل 5 ارتباطات

این برای نخستین بار است که مشکلات امنیتی پیدا می‌شود که هم بر اینترنت 4G تأثیر می‌گذارد و هم بر اینترنت 5G.

سید رفیع الحسین، نینگهوی لی، الیسا برتینو، میتزو اچوریا و عمر چودهاری در مقاله‌ای که "حملات از طریق پروتکل‌های صفحه‌ای سلولی با استفاده از کانال‌های ارتباطی جانبی به حریم شخصی در 4G و 5G" نام دارد، نشان دادند که چگونه این اشکالات می‌توانند حتی جدیدترین شیوه‌های ارتباطی مربوط به دنیای تکنولوژی را نیز مختل کنند.

اولین مشکلی که این گروه تشخیص داد، Torpedo نام دارد که پیامی در پروتکل صفحه‌ای ارائه شده توسط ارائه‌دهندگان خدمات ارتباطی وارد می‌کند تا پیش از دریافت تماس یا پیام، گوشی اعلان دریافت نماید. محققان دریافتند که چندین تماس ناموفق که به صورت مداوم دریافت می‌شود ولی پاسخ داده نمی‌شود ممکن است باعث ورود هکر به سیگنالها شده و محل قرارگیری دارنده گوشی را تشخیص دهد و زمانی که مکان کاربر شناخته شد، هکر می‌تواند کانال صفحه‌ای را به سرقت برده و یا پیام‌های بعدی را رد کند.

وقتی حمله Torpedo به انجام رسید، هکرها قادر خواهند بود فاز دوم عملیات خراب‌کارانه خود به نام حمله Piercer را آغاز کنند که به آنها اجازه خواهد داد مشترک بین‌المللی موبایل روی یک شبکه 4G را شناسایی نمایند. در نهایت، حمله نهایی به نام IMSI-Cracking رخ خواهد داد تا عدد شناسنامه شماره تلفن همراه در شبکه 4G و 5G ردیابی شود حال آن‌که این شبکه‌ها سرتاسر رمزگذاری شده‌اند.

این حملات جدیدترین شیوه‌های ارتباطی از جمله اینترنت 5G را نیز تهدید می‌کنند و به عقیده سید رفیع الحسین، تمامی ارائه‌دهندگان خدمات ارتباطی در معرض این خطر هستند چرا که دستگاه‌های رادیویی مورد نیاز برای این حملات با تنها 200 دلار قابل‌خریداری می‌باشند.

محققان نامبرده گزارش داده‌اند که این مشکلات نشان می‌دهند که اپراتورها باید ابتدا Torpedo و IMSI-Cracking را حل کنند. سپس برطرف کردن Piercer بسیار راحت‌تر خواهد بود چرا که با از بین بردن Torpedo، نیمی از مسیر طی شده است.


منبع: techradar.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44296 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/12/07 تعداد مشاهده: 3494
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر