کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316156 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آخرین اخبار از بروزرسانی نرم‌افزاری گلکسی اس 7 و جِی 7

به گزارش سافت گذر، سامسونگ به تازگی انتشار اندروید P را برای محصولاتش به صورت جدی‌تر پیگیری کرده و حالا خبر می‌رسد باید منتظر انتشار آخرین نسخه از محبوب‌ترین سیستم عامل دنیا برای گلکسی اس 7 و بسته امنیتی ماه آوریل برای گلکسی جِی 7 پرو باشیم.

سامسونگ گلکسی گلکسی اس 7 گلکسی جِی 7 پرو گلکسی جِی 7 (2017) اندروید اندروید P اندروید 9 سیستم عامل

گلکسی جِی 7 (2017) یا گلکسی جِی 7 پرو

سامسونگ از هفته پیش بسته امنیتی ماه آوریل را برای گلکسی نوت 8 منتشر و در ادامه هم این آپدیت را برای گلکسی A30، نوت 9 و خانواده اس 9 عرضه کرد. حالا خبر می‌رسد که گلکسی جِی 7 پرو یا گلکسی جِی 7 (2017) در برخی مناطق مانند روسیه این بسته امنیتی را دریافت کرده‌اند.

شماره مدل این بروزرسانی J730FMXXS5BSD1 می‌باشد. ضمن اینکه به خاطر داشته باشید که با این بسته سیستم عامل دستگاه آپدیت نخواهد شد و فقط 5 مشکل اساسی اندروید و 15 مشکل سیستم نرم‌افزاری سامسونگ بهبود خواهد یافت.

سامسونگ گلکسی گلکسی اس 7 گلکسی جِی 7 پرو گلکسی جِی 7 (2017) اندروید اندروید P اندروید 9 سیستم عامل

حتی در روسیه هم هنوز تمام دارندگان این دستگاه بسته امنیتی مذکور را نگرفته‌اند ولی انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک هم در این کشور و هم در دیگر کشورها گلکسی‌های جِی 7 پرو به پچ امنیتی ماه آوریل بروز شوند.

چنان‌چه می‌خواهید به صورت دستی ببینید آیا این بسته برای گوشی شما در دسترس است یا خیر، به مسیر تنظیمات، درباره دستگاه و بروزرسانی نرم‌افزار بروید (Settings> About Phone> Software Update).

گلکسی اس 7

سامسونگ گلکسی گلکسی اس 7 گلکسی جِی 7 پرو گلکسی جِی 7 (2017) اندروید اندروید P اندروید 9 سیستم عامل

اگرچه تأییدیه دریافت اندروید P توسط گلکسی اس 7 در سایت Wi-Fi Alliance مشاهده شده ولی به نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها اندروید 9 برای این گوشی منتشر شود زیرا نه سامسونگ برنامه‌ای برای این کار دارد و نه صحت اسناد مشاهده شده تأیید شده‌اند.

ضمن اینکه، پس از بررسی‌های دقیق‌تر، مشخص شد تأییدیه سایت مذکور برای گوشی با شماره مدل SM-G390F بوده در حالی که Wi-Fi Alliance آن را برای گلکسی اس 7 با شماره مدل SM-G930F ذکر کرده بود.

سامسونگ گلکسی گلکسی اس 7 گلکسی جِی 7 پرو گلکسی جِی 7 (2017) اندروید اندروید P اندروید 9 سیستم عامل

به علاوه، بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط سامسونگ، گلکسی اس 7 هنوز جزو دستگاه‌های دریافت کننده اندروید P به شمار نرفته است. لازم به ذکر است که پرچمدار سال 2016 سامسونگ اخیراً به نخستین گوشی این شرکت تبدیل شده که بسته‌های امنیتی را هر سه ماه دریافت می‌کند حال آن‌که کمپانی سازنده می‌توانست دستگاه مذکور را به راحتی از لیست محصولات مورد پشتیبانی حذف کند.

با همه این اتفاقات، احتمال دارد که گلکسی اس 7 بروزرسانی اندروید 9 را دریافت کند زیرا سیستم سخت‌افزاری آن توانایی اجرای این سیستم عامل را دارد ولی از آن جایی که سامسونگ معمولاً برای پرچمدارانش دو بار آپدیت نرم‌افزاری ارسال می‌کند، ممکن است در آینده‌ای نزدیک این گوشی یک استثنا شود و به اندروید 9 ارتقا یابد زیرا هنوز هم هزاران نفر از گلکسی اس 7 استفاده می‌کنند.


منبع: sammobile.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44509 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/01/24 تعداد مشاهده: 4249
سافت گذر