کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316305 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فروش فوق‌العاده سری گلکسی A جدید سامسونگ

به گزارش سافت گذر، سری گلکسی A سامسونگ که به تازگی معرفی شده و توسط طراحان هندی و چینی طراحی شده بود، حالا با استقبال بسیار خوب کاربران مواجه شده است.

هوآوی سامسونگ آنر گلکسی A هند چین

فروش دو میلیون گوشی در چهل روز

رانجیویت سینگ، مدیر بازاریابی و نائب رئیس سامسونگ در هند می‌گوید که در بازه زمانی 40 روزه از 1 مارس تا کنون، سامسونگ توانسته بیش از 2 میلیون گوشی از سری گلکسی A را در هند به فروش برساند.

سامسونگ از فروش این دستگاه‌ها توانسته 500 میلیون دلار درآمد کسب کند و به عقیده سینگ، با توجه به اینکه این رقم در مدت زمان کوتاهی به ثبت رسیده، یک رکورد در صنعت گوشی‌های هوشمند به شمار می‌رود. در واقع کمپانی کره‌ای از اینکه توانسته محدودیت‌ها را کنار بزند خوشحال است.

هوآوی سامسونگ آنر گلکسی A هند چین

سینگ می‌گوید که اواخر فوریه، سامسونگ مدل‌های گلکسی A10، A30 و A50 را معرفی کرد. این گوشی‌ها بر خلاف دیگر دستگاه‌ها ویژگی‌هایی دارند که اخیراً در تلفن‌های همراه اهمیت پیدا کرده‌اند و تمرکز آنها هم روی همین موارد است. در واقع نمایشگر دارای ناچ، حافظه داخلی زیاد و دوربین‌های دوگانه و سه‌گانه از آن جمله می‌باشند.

سری گلکسی A؛ کلید موفقیت سامسونگ در هند

مطمئناً ادامه حضور سه مدل دیگر نقش مهمی در تجارت سامسونگ در هند خواهد داشت ولی این کمپانی امیدوار است با عرضه گلکسی A70 و گلکسی A80 نیز تقاضاها بیشتر شود.

در کنار این مدل‌ها، شرکت کره‌ای می‌خواهد با مدل‌های گلکسی A20 و گلکسی A40 فاصله بین نمونه‌های گران‌قیمت و ارزان‌قیمت را پر کند و مدل گلکسی A2 Core نیز مورد استقبال مشتریان معمولی واقع شود. انتظار می‌رود آخرین مدل نامبرده، سبب شود افراد دارای گوشی‌های قدیمی برای نخستین بار سراغ گوشی‌های هوشمند بروند.

هوآوی سامسونگ آنر گلکسی A هند چین

با توجه به اینکه مدل‌های مذکور کلید موفقیت سامسونگ در هند به شمار می‌روند، این شرکت امید دارد که باز هم جایگاهش را از رقبای چینی پس بگیرد و خود را به عنوان برترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند به اثبات برساند.

تأثیر این آمارها بر بازار جهانی سامسونگ چیست؟

علی‌رغم پیشرفت سریع هوآوی در اروپا و چین، این برند در هند فروش زیادی ندارد بنابراین از این نظر سامسونگ می‌تواند هند را به عنوان برگ برنده خود همچنان معرفی کند.

هوآوی می‌خواهد تا پایان سال 2019 و یا نهایتاً سه‌ماهه نخست 2020 به صدرنشین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند تبدیل شود و برای دست‌یابی به این هدف هم به شدت در زمینه دستگاه‌های میان‌رده سرمایه‌گذاری کرده است.

اخیراً پرچمداران این کمپانی چینی هم به موفقیت دست پیدا کرده‌اند به طوری که از سری میت 20 در 4.5 ماه 10 میلیون دستگاه به فروش رسیده و به نظر می‌رسد این آمار با سری پی 30 بهتر نیز بشود.

برند زیرمجموعه هوآوی یعنی آنر نیز سیر صعودی در پیش گرفته و می‌خواهد از سری پرچمداران خود یعنی آنر 20 رونمایی کند. هوآوی امیدوار است آنر در آینده چهارمین برند دنیا و دومین برند برتر چین بشود.


منبع: phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44534 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/01/28 تعداد مشاهده: 3980
کلید واژه ها: , , , , ,
سافت گذر