کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316245 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هزینه هنگفت آمریکا برای استفاده نکردن از محصولات هوآوی

به گزارش سافت گذر، جفری استارکز، یکی از اعضای هیأت مدیره کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) اخیراً در یک مصاحبه اعلام کرده که ایالات متحده علاوه بر اینکه نباید از تجهیزات هوآوی برای راه‌اندازی اتصالات 5G استفاده کند، بلکه باید امکانات این کمپانی چینی از شبکه‌های 3G و 4G را نیز حذف نماید.

آمریکا ایالات متحده هوآوی 5G شبکه نسل 5 ارتباطات

او بر این باور است که شبکه‌های قدیمی که از تجهیزات هوآوی برای شبکه‌های 3G و 4G استفاده می‌کنند، به اندازه شبکه‌هایی خطرناک هستند که امکانات این شرکت را برای شبکه نسل 5 ارتباطات دارند. در واقع استارکز می‌خواهد مطمئن شود که بهره‌مندی از تجهیزات هوآوی، خطرات امنیتی برای ایالات متحده ندارد. برای انجام این کار، او می‌گوید که باید ابتدا شبکه‌هایی که از این امکانات استفاده می‌کنند را شناسایی نماید به همین دلیل یکی از مأمورین بررسی کننده شبکه‌ها به استارکز خبر داده که برخی خطوط روستایی هستند که از محصولات هوآوی استفاده می‌کنند. با این آمار، حدود 15 عضو FCC در معرض خطر هستند.

گام بعدی این است که تشخیص دهند خطر تا چه حد جدی است. برای انجام این کار، باید مشخص شود که کدام شبکه از تجهیزات هوآوی بهره می‌برد. استارکز می‌‌افزاید:«« باید ببینیم آیا این امکانات در سرورهای اصلی شرکت‌های مختلف هستند یا خیر؟ و آیا بر امواج و آنتن‌های آنها تاثیرگذارند یا نه؟ ما باید بفهمیم که کدام شبکه مشکل دارد»».

قدم نهایی، جایگزینی محصولات هوآوی با محصولات کمپانی‌های دیگر است. جفری استارکز می‌گوید:«« برای ارائه‌دهندگان خدمات ارتباطی کوچک‌تر که به دلیل قیمت پایین‌تر از تجهیزات هوآوی استفاده کرده‌اند، باید از کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) بودجه اختصاص دهیم. نباید این کمپانی‌ها را به خاطر کاری که انجام داده‌اند مؤاخذه کنیم زیرا پیش از اینکه مشخص شود هوآوی خطری برای آمریکاست، دست به این اقدام زده‌اند. بر اساس اعداد و ارقام تخمین زده شده، هزینه جایگزینی و استفاده از محصولات سایر شرکت‌ها بین 700 میلیون تا 1 میلیارد دلار برای ایالات متحده خواهد بود»».

اما منظور آمریکا از خطر چیست؟

قانون‌گذاران آمریکایی بر این باورند که بر اساس قوانین چین، هوآوی ممکن است اطلاعات سایر شرکت‌ها را به دست آورد. همین اتفاق سبب شده تا نمایندگان ایالات متحده به فعالیت‌های مخفیانه این کمپانی چینی مشکوک شوند. البته هوآوی بارها و بارها اعلام کرده که این اخبار حقیقت ندارند و حاضر است در این‌باره توافق‌نامه‌ای هم امضا نماید ولی به هر ترتیب نمایندگان مجلس آمریکا دولت را موظف کردند که از هوآوی و ZTE تجهیزات مخابراتی نخرد.

جفری استارکز می‌گوید:«« می‌دانم که شبکه‌هایی هستند که از تجهیزات هوآوی در زیرساخت‌هایشان استفاده می‌کنند و من هم اطلاعاتی در مورد تهدید این شرکت برای امنیت ملی دریافت کرده‌ام. در اروپا هم کد نرم‌افزاری پیدا شده که نشان می‌دهد خطرآفرین بوده است. همین موضوعات هستند که ما را نسبت به این قضیه بدبین کرده است»».

اگرچه هیچ‌کدام از چهار شرکت ارتباطی بزرگ آمریکا از تجهیزات هوآوی استفاده نمی‌کنند، ولی استارکز معتقد است:«« اگر ایالات متحده فقط یک شبکه خطرآفرین دارد، کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) باید بودجه لازم را به او بدهد تا در مناطق کم برخوردار و روستایی، از محصولات غیر هوآوی بهره ببرد و اینترنت را در اختیار کاربران قرار دهد»».

در پایان اشاره کنیم که هوآوی بزرگ‌ترین تأمین‌کننده تجهیزات شبکه در دنیاست و تا کنون علاوه بر آمریکا، ژاپن، نیوزیلند و استرالیا هم قانون منع استفاده از محصولاتش را تصویب کرده‌اند.


منبع: phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44859 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/04/02 تعداد مشاهده: 3281
سافت گذر