کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316127 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

ویژگی‌های جدید گلکسی واچ اکتیو 2 مشخص شد

به گزارش سافت گذر، ساعت هوشمند سامسونگ به نام گلکسی واچ اکتیو تقریباً یک‌ساله شده و به نظر می‌رسد باید به زودی شاهد معرفی نسل دوم این محصولات باشیم.

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی گلکسی واچ اکتیو 2 گلکسی واچ

گویا ظاهر گلکسی واچ اکتیو 2 بسیار شبیه نسخه اصلی آن است. یعنی نمایشگرش دایره‌ای با حاشیه‌های بسیار کم و فریم آلومینیومی در آن وجود خواهد داشت. در این بین، برخی قابلیت‌های جدید اضافه خواهد شد تا ساعت هوشمند سامسونگ رقیب جدی برای اپل واچ باشد.

اولین ویژگی، اضافه شدن حلقه‌ای قرمز دور دکمه پاور است. البته به نظر نمی‌رسد این اتفاق زیاد مهم باشد ولی وقتی می‌بینیم این ساعت هوشمند از نظر ظاهری به محصول اپل شباهت پیدا می‌کند، به اهمیت حلقه قرمز رنگ پی می‌بریم. در واقع با این قابلیت، می‌توانیم نسخه‌های دارای قابلیت اتصال LTE را از نسخه دارای قابلیت اتصال وای‌فای تشخیص دهیم. به علاوه، در بالای دکمه پاور نیز سوراخی وجود دارد که محل قرارگیری میکروفون است تا این شائبه به وجود آید که کاربران می‌توانند با این ساعت هوشمند به تماس‌ها پاسخ دهند. همچنین دکمه موجود در بالا سمت راست نیز بیضی شکل خواهد بود.

تصویری که مشاهده می‌کنید، مربوط به نسخه مشکی رنگ می‌باشد که بند آن نیز مشکی است اما شایعاتی به گوش می‌رسد که سامسونگ می‌خواهد نمونه‌های نقره‌ای و طلایی را نیز تولید کند.

علاوه بر تغییرات گفته شده، کمپانی کره‌ای ویژگی‌های مربوط به سلامتی را نیز در ساعت هوشمند آتی خود اضافه کرده است. بر این اساس، درست مانند اپل واچ، یک سنسور بررسی کننده ضربان قلب در گلکسی واچ اکتیو 2 به کار خواهد رفت تا کاربران بتوانند وضعیت جسمانی عضو حیاتی خود را مشاهده نمایند.

داده‌های جمع‌آوری شده توسط این سنسور را می‌توانیم با متخصصان اشتراک‌گذاری کنیم. ضمن اینکه اعلانات مربوط به ضربان قلب نامرتب هم توسط این ساعت به گوشی هوشمند افراد ارسال خواهند شد.

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی گلکسی واچ اکتیو 2 گلکسی واچ

این محصولات همچنین سنسور تشخیص سقوط (Fall Detection) دارند تا چنان‌چه فردی از ارتفاع به پایین افتاد و در مدت زمان مشخص شده پاسخی نداد، پیام هشدار را به مخاطبان یا سرویس‌های اورژانس ارسال کند.

لازم به ذکر است که احتمالاً سامسونگ مانند اپل باید برای سنسور بررسی کننده ضربان قلب تأییدیه‌های لازم را دریافت کند بنابراین عرضه این وسایل به تدریج صورت خواهد گرفت.

تاریخ عرضه گلکسی واچ اکتیو 2

این ساعت‌ها در تاریخ 7 آگوست 2019 همزمان با گلکسی نوت 10 معرفی شده و چند هفته بعد فروش آنها در دو سایز 40 و 44 میلی‌متری آغاز می‌شود.


منبع: phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44942 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/04/21 تعداد مشاهده: 2516
اخبار مرتبط
سافت گذر