کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735260042 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316255 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

همکاری BMW با Tencent برای تولید خودروهای هوشمند در چین

به گزارش سافت گذر، بر اساس قانون دولت چین، شرکت‌های خارجی بدون شراکت با کمپانی‌های داخلی این کشور نمی‌توانند میزبان رسمی داده‌ها باشند به همین دلیل BMW با Tencent همکاری را آغاز کرده تا بتوانند خودروهای بدون راننده را تولید کنند.

Tencent BMW خودروهای بدون راننده چین خودروهای هوشمند

این قرارداد البته شامل تکنولوژی خودروهای بدون راننده Tencent نخواهد شد زیرا BMW از قطعات تولید شده توسط Mobileye بدین منظور بهره خواهد برد. بر این اساس، BMW قصد دارد در شهر تیانجین مرکز کامپیوتری راه‌اندازی کند تا داده‌های مربوط به سنسورهای خودروهای بدون راننده را در آن‌جا بررسی نماید.

این مرکز توانایی‌های حافظه ابری Tencent را افزایش داده و کدهای متعدد لازم برای بررسی شرایط جاده را در اختیار BMW قرار خواهد داد. به علاوه، سبب خواهد شد بهترین راهکارها برای سازگاری بیشتر خودروها با شرایط آب و هوایی چین جهت حرکت در جاده‌ها نیز اتخاذ شود.

انتظار می‌رود این مرکز رایانه‌ای تا اواخر سال جاری میلادی راه‌اندازی شود و احتمالاً مانند مرکز موجود در برلین کارایی خواهد داشت. لازم به ذکر است که دو شرکت نامبرده هنوز در مورد جزئیات مالی قرارداد سخن نگفته‌اند.


منبع: neowin.net
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44983 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/04/29 تعداد مشاهده: 2515
سافت گذر