کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735260042 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316253 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

امکانات تلویزیون های سری براویا سونی در سال 2021 فاش شد

به گزارش سافت گذر، تلویزیون های سری براویا سونی در سال 2021 در دو نمونه LED و OLED با ابعاد 50 تا 100 اینچی تولید خواهند شد و دارای امکاناتی همچون پورت HDMI 2.1، رابط کاربری گوگل تی وی و پردازنده Cognitive Processor XR خواهند بود. پورت HDMI 2.1 ویژگی مهمی برای دارندگان پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس به شمار می آید زیرا امکان اجرای بازی ها با کیفیت 4K و نرخ بازسازی 120 هرتزی را فراهم می کند.

تلویزیون تلویزیون سونی سونی تلویزیون براویا سونی براویا سونی

در این میان، بزرگترین اتفاق تراشه Cognitive Processor XR (جدیدترین چیپست پردازشی صوتی و تصویری سونی برای پردازش همزمان فاکتورهای مختلف در حال پخش و تنظیم پارامترها و کنترل کیفیت تصاویر) است. دیگر قابلیت آپدیت شده، کیفیت صداست که تراشه تازه با تمرکز روی آن محل پخش اصوات را با استفاده از سیگنال ها شناسایی و آن را با تصویری که دارد اجرا می شود، تطبیق می دهد و همزمان المان های انتقالی صداهای 3D را نیز باکیفیت تر می کند.

در حالی که هوش مصنوعی تنها می تواند رنگ، کنتراست و میزان جزئیات تصاویر را تشخیص دهد ولی این تراشه جدید (همچون مغز انسان ها) توانایی ارزیابی همزمان این فاکتورها را دارد.

با این تکنولوژی، هر کدام از فاکتورها با بهترین کیفیت ممکن نمایش داده خواهند شد بنابراین همه چیز طبیعی به نظر خواهد آمد.

این تلویزیون ها همچنین، از نرخ بازسازی متغیر، حالت تأخیر کاهشی و کانال صداهای بازگشتی پشتیبانی می کنند و می توانند تصاویر را با کیفیت Dolby Vision HDR پخش نمایند. مدل پرچمدار این سری یعنی Master Series Z9J 8K LED دو سایز 75 و 85 اینچی داشته و مدل A90J Master Series 4K OLED دارای ابعاد 55، 65 و 83 اینچی است. در نهایت اعضای خانواده A80J 4K OLED هم بین 55 تا 77 اینچ سایز دارند و مدل X90J 4K LED نیز 100 اینچی است.

در مورد قیمت و موجودیت این تلویزیون ها هنوز سخنی به میان نیامده ولی انتظار داریم هفته آینده در مراسم CES این اطلاعات منتشر شوند.

 

 
منبع: gsmarena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48343 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/10/21 تعداد مشاهده: 2646
سافت گذر