کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316154 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویژگی ها و توانایی های یک طراح گرافیک حرفه ای

حرفه ای بودن عنوان جذابی است که در ابتدای یادگیری هر مهارتی، گوشه چشمی هم به آن داریم. به غیر از تلاش و استمرار که مهم ترین فاکتور در رسیدن به موفقیت است، هر شغلی ملزومات و ویژگی های خاصی را برای حرفه ای شدن می طلبد. گاه برای حرفه ای بودن کافیست چند دوره دانشگاهی را پشت سرهم طی کنیم و گاهی لازم است سالها علم و تجربه را در کنار هم بچینیم تا در کاری که دوست داریم،حرفه ای شویم.

طراحان گرافیک حرفه ای بین المللی ویژگی های روحی خاص خود را در کنار دانش و یادگیری هر روزه  قرار می دهند و با چاشنی استمرار، سعی در افزایش عمق دانش خود می کنند. در نهایت در کنار هزاران فردی که طراحی گرافیک را آغاز می کنند، فردی مثل هنری استینر به دنیا معرفی می شود.

کار با نرم افزارهای گرافیکی توانایی‌ای است که به مرور و با تمرین در افراد مختلف شکل می گیرد، اما طراح گرافیک شدن اندکی متفاوت است. اصلی ترین وظیفه طراح گرافیک، رساندن پیام مورد نظر خود یا مشتریان به صورت بصری به مخاطب است، پس لازم است :

  • صبر و حوصله داشته باشید، ممکن است ایجاد یک طرح بدیع، نیازمند چند بار تکرار باشد.
  • ایده پردازی کنید و خلاقیت داشته باشید. این دو، عناصر اصلی در تفاوت شما با هر طراح دیگراست.
  • از زیر سوال بردن آثار خود نترسید، شما بهترین منتقد خود هستید، اگر موفق به انتقاد سازنده از خود نشدید، صحبت های سایرین را به خوبی بشنوید.
  • یادگیری یک یا چند نرم افزار گرافیکی مرجع بسیار حیاتی است. می توانید از آموزش فوتوشاپ شروع کنید و پس از مسلط شدن برآن به سراغ ایلوسترتور بروید. فراگیری مایا، کورل، افترافکت و...را در برنامه ای منظم به رزومه خود بیافزایید.
  • مدام در حال به روز رسانی دانش نرم افزاری و مهارت های طراحی دستی خود باشید.

کدام بخش بازار به طراح گرافیک نیازمند است؟

افراد مختلفی می توانند مشتریان و کارفرمایان بالقوه و بالفعل شما در زمینه طراحی گرافیک باشند، اما تمام آنها در سه دسته ارتباط بصری، تصویری سازی و گرافیک محیطی قرار می گیرند:

  • آژانس های تبلیغاتی
  • چاپخانه های بزرگ ( طراحی پوستر)
  • نمایندگی های برند
  • شرکت های طراحی هویت بصری و طراحی لوگو
  • ناشران کتاب ، مجله و روزنامه ( صفحه آرایی، طراحی جلد)
  • شرکت های چندرسانه ای
  • تلویزیون و شرکت های پخش فیلم
  • صنعت بسته بندی
  • شرکتهای طراحی صفحات وب
  • شرکتهای طراحی فضاهای شهری و فضاهای داخلی

توانمندی های ضروری طراح گرافیک حرفه ای

درست است که شغل طراحی گرافیک از شادترین مشاغل دنیاست اما برای آنکه بتوان شخصی را طراحی گرافیک حرفه ای دانست لازم است در چند مهارت ضروری، بی نقص باشد.

طراحی هویت بصری: هویت بصری باعث ایجاد تمایز در میدان رقابت در عرصه کسب و کار است. سبک طراحی لوگو، طراحی وبسایت، کارت ویزیت ، پالت رنگی مورد استفاده و هر آنچه که به عنوان نمادی بصری برای شناخت و یادآوری کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرد، توسط گرافیست های حرفه ای طراحی شده و در دید عموم قرار می گیرد. طراحی هویت بصری نیازمند عمق و درک ویژه از فعالیت های بازاریابی و اهداف کسب و کار است . برای آنکه کسب و کاری که به شما برای طراحی هویت بصری اعتماد کرده است را در میان رقبا برجسته سازید، لازم است دانش و هنر گرافیک را با فهم بازاریابی عجین کنید.

طراحی لوگو : لوگو نماد و ویترین هر کسب و کاری است. سازمانهایی که طراحی لوگو خود را به شما می سپارند، در حقیقت طرح شما را سفیر ارتباط با مشتریان آینده خود می کنند و جدیت خود برای ماندگاری در بازار را به مشتریان فعلی نشان می دهند. فراگیری طراحی لوگو نیازمند مهارتهای نرم افزاری، دانش روانشناسی و بازاریابی است اما پیش از آن باید بتوانید خواسته های کارفرما و ماهیت اصلی کسب و کار را بشناسید. طراحی لوگو یکی از حرفه ای ترین فعالیت های شما به عنوان طراح گرافیک می تواند باشد چرا که خروجی آن باعث اعتماد مخاطبان به کل یک کسب و کار است. طراحی لوگو خود دارای بخشها و روشهای متنوعی مثل لوگوتایپ، لوگو انتزاعی و... است. یادگیری هر بخش انتخابهای بیشتری به مشتریان شما و اعتماد به نفس بالاتری به شما می بخشد.

 طراحی لوگوموشن و موشن گرافیک : دو بخش طراحی لوگوموشن و موشن گرافیک که جذابیت های بصری آن برای مخاطبان باعث شده در اغلب برنامه های تبلیغاتی مورد استفاده قرار بگیرند، یکی دیگر از مهارتهایی است که باید به عنوان طراح گرافیک به دست آورید. برای طراحی حرفه ای این افکتهای زیبای بصری تبهر در افترافکت ضروری است.

طراحی ست اداری : ست اداری و نحوه طراحی آن بخش دیگری از هویت بصری برند است که در تمام مکاتبات، پاکت ها و سربرگ ها و کارت ویزیتهای اعضای شرکت به چشم می خورد. هماهنگی با رنگ سازمانی و تناسب با سایر اجزای بصری سازمان یکی از  دلایل طراحی ست اداری است، اما از آنجا که ست های اداری ( سربرگ ها و نامه ها )  گاه ارزش حقوقی پیدا می کنند، جلوگیری از کپی برداری از آنها دلیل دیگر سفارش ست های اداری است. برای طراحی ست اداری از نرم افزارهای فوتوشاپ، ایلسترتور و کورل استفاده می شود.

در پایان لازم است تاکید کنیم که شروع کار به عنوان طراح گرافیک ممکن است به لحاظ تعدد اطلاعاتی که باید کسب کنید، کمی گیج کننده به نظر بیاید، اما برخورداری از آموزشهای درست می تواند در مدت زمان مشخصی، تمام نیازهای شما برای مبدل شدن به یک طراح گرافیک حرفه ای را برآورده سازد.

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49013 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1400/02/26 تعداد مشاهده: 2067
کلید واژه ها:
سافت گذر