کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316370 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کسب و کار اینترنتی با راه اندازی سایت دانلود

در این مقاله قصد داریم به یکی از پر درآمد ترین راه های کسب درآمد از اینترنت بپردازیم.شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که سایت هایی که به صورت رایگان محتوا و فایل هایی را در اختیار دیگران قرار می دهند ، چه سودی می کنند و از چه طریقی درآمد دارند؟

راه های کسب درآمد از سایت دانلود

سایت های دانلود برخلاف تصور شما یک کسب و کار اینترنتی پر سود است.قطعا برایتان سوال پیش می آید که اگر فایل هایی که در اختیار قرار می دهد رایگان هستند ، پس این افراد کسب درآمد از اینترنت دارند؟بدون شک هیچ کسب و کار اینترنتی ای وجود ندارد که نتوان از آن کسب درآمد کرد.حال به این موضوع بپردازیم که چگونه می توان با راه اندازی یک سایت دانلود کسب درآمد کرد.وب سایت های دانلود رایگان در مقایسه با وبلاگهای عادی یا هر وب سایت دیگری ، دارای تعداد زیادی بازدید هستند. بیشتر وب سایت های دانلود رایگان از روش های زیر برای کسب درآمد استفاده می کنند.

تبلیغات پاپ آپ:

ممکن است متوجه شده باشید هر کجا از وب سایت های دانلود رایگان بازدید می کنید به محض کلیک کردن روی جایی ، یک پنجره مرورگر جدید به طور خودکار باز می شود.

این پنجره ها حاوی تبلیغات هستند. یعنی صاحبان سایت به ازای هر بازید از این تبلیغات ، درآمد کسب میکنند.

 

تبلیغات بومی:

تبلیغات بومی استفاده از تبلیغات پولی است که به نوع و عملکرد قالب رسانه ای که در آن مطابقت دارد بستگی دارد.

مثلا تبلیغات بومی در مقاله به یک شکل و تبلیغات بومی در فیلم ها به یک شکل است.

موسسه بازاریابی محتوایی، تبلیغات بومی را این گونه تعریف می کند. نوعی بازاریابی که اطلاعات مفید، جذاب و هدفدار برای مخاطبان شما ارائه می کند، به گونه ای که تبلیغ به شکل محتوای خود سایت یا غیر تبلیغی به نظر بیاید.

 

انواع مختلفی که تبلیغات بومی می تواند داشته باشد بسیار  متفاوت است. می تواند تبلیغات پولی در نتایج جستجوی گوگل باشد، مطالب اسپانسری در لینکدین و یا انواع خدمات ارائه شده در رسانه های اجتماعی و سایت ها.

 میزبانی فایل ( هاست ) :

به مفهوم ایجاد فضایی است که فایل‌های وب سایت یا وبلاگ روی آن قرار می گیرد.

اصولا طراحان وب سایت ابتدا پروژه را به صورت لوکال (محلی) روی کامپیوتر شخصی طراحی می کنند و بعد از اتمام طراحی سایت تمامی فایل ها را روی سرور بارگذاری میکنند.

بعد از طراحی وب سایت و تکمیل آن به صورت محلی روی کامپیوتر شخصی لازم است وب سایت روی فضای میزبانی اصلی قرار گیرد تا وب سایت در دسترس کاربران قرار گیرد.

برخی از سرویس های میزبانی فایل مانند openload ، usercloud ، zippyshare و موارد دیگر به کاربران امکان می دهد تا پرونده های بزرگ را ذخیره کنند. اگر افراد این پرونده ها را بارگیری کنند ، هزینه این بارگیری ها را به شما پرداخت می کنند.

لینک تبلیغات مستقیم:

هر زمان که از چنین سایت هایی بازدید می کنید ، دکمه های دانلود زیادی را مشاهده می کنید که لینک دانلود واقعی را حذف و احاطه کرده اند و در اصل دکمه های دانلود اصلی نیستند. با کلیک بر روی این دکمه ها به برخی از سایت های شخص ثالث برای مشاهده ی تبلیغات هدایت می شوید.

 

تبلیغات ویدئویی :

اگر تا به حال از سایت دانلود فیلم بازدید کرده اید ، مطمئناً متوجه یک چیز شده اید ، به محض کلیک کردن روی دکمه پخش ، تعداد زیادی تبلیغات پاپ نمایش داده می شود. این سایت ها کدهایی را در پخش کننده ویدیو وارد می کنند که این نوع تبلیغات را باز و پخش می کند.

مثلا وقتی می خواهید در یوتیوب یا آپارات یک فیلم مشاهده کنید ،قبل از آنکه فیلم پخش شود به مدت چند ثانیه یک تبلیغ ویدئویی به شما نشان داده میشود ، که در صورت مشاهده ی آن چند ثانیه تبلیغ ، شخص صاحب اکانت پورسانت تبلیغ دریافت می کند.

این اتفاق در سایت ها نیز می افتد ، یعنی با هر تبلیغات ویدئویی در اول ویدئو هایتان یا انتشار یک ویدئوی تبلیغاتی مستقل ، از این نوع هستند‌

 

لینک های وابسته :

گاها لینک های تبلیغاتی فروش محصول در سایت قرار دارد ، اگر هر مشتری روی این لینک ها کلیک کنید ، به صاحب سایت پورسانت داده می شود.

یعنی صاحب سایت با یک فروشنده قرار داد می بندد و یک لینک فروش محصول می گیرد. سپس آن لینک را در سایت خود قرار می دهد ، به ازای هر کلیک روی لینک ، پورسانت تهیه میکند.

چگونه یک سایت دانلود راه اندازی کنیم؟

مطمئنا تا اینجای مقاله به اهمیت سایت دانلود و کسب درآمد از آن پی برده اید؛ اما کسب در آمد از اینترنت و طراحی سایت اصولی دارد که می توانید این اصول را در دوره جامع نخبگان وبمستر آموزش ببینید‌.در این دوره یاد میگیرید که چگونه یک سایت را طراحی و مدیریت کنید.موضوعاتی که در دوره ی نخبگان وبمستر به آن پرداخته شده است:

  • طراحی سایت در 10 دقیقه
  • سئو
  • تبلیغ نویسی در وب
  • فرم ساز حرفه ای
  • زیبا سازی سایت
  • و 10 ها موضوع آموزشی دیگر
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49026 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1400/02/29 تعداد مشاهده: 1867
کلید واژه ها:
سافت گذر