کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316370 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

راهنمای خرید تلویزیون ایرانی خوب و باکیفیت

بهترین تلویزیون‌ها، نه تنها تصویر زیبا و باکیفیت را به همراه صدای واضح و بلندی ارائه می‌دهند، بلکه قیمت مناسب و منصفانه ای دارند. اما پیدا کردن تلویزیونی که همه این ویژگی‌ها را داشته باشد، همیشه آسان نیست. بهترین تلویزیون‌ها لزوما بالاترین مدل و یا گران ترین محصول نیستند. خواه دنبال تلویزیون 4k ارزان قیمت یا تلویزیون OLED ممتاز برای سینمای خانگی خود باشید، کیفیت عالی با قیمت مقرون به صرفه می‌خواهید.

ما در این مقاله از بروز کالا می‌خواهیم تا به شما کمک کنیم تلویزیون مورد نیازتان را با توجه و بودجه خود پیدا کنید و درک کنیم که هنگام خرید یک تلویزیون هوشمند چه نکاتی را باید مدنظر داشته باشید.

اندازه صفحه

امروزه دامنه اندازه صفحه نمایشتلویزیون بسیار زیاد است و از 14 اینچ تا بیش از 100 اینچ را در بر می‌گیرد. بنابراین چگونه می‌توانید اندازه مناسب خود را تشخیص دهید؟

در حال حاضر چند اندازه معمول وجود دارد. 55 اینچ پرچمدار اندازه تلویزیون در این روزها است واین بدان معنی است که بیشتر تلویزیون‌های جدید در مدل 55 اینچی ارائه می‌شوند. تلویزیون‌های 65 اینچو 75 اینچ و بالاتر نیز امروزه بسیار پر متقاضی هستند، اگرچه واقعاً قرار دادن این تلوزیون‌ها در فضای کوچک منطقی نیست. اندازه‌های کوچکتر مانند تلویزیون۲۲ اینچ یا 32 و 40 اینچنیز به راحتی در فضاهایکوچکتر قرار می‌گیرند.

ما توصیه می‌کنیم برای اطمینان از مناسب بودن ابعاد تلویزیون در اتاق نشیمن خود(یا هر کجا که می‌خواهید آن را قرار دهید) آن را اندازه گیری کنید.

فاصلهافراد از تلوزیون نیز مهم است. توصیه می‌کنیم اطمینان حاصل کنید که اندازه صفحه نمایش تقریباًنصف فاصله بینتلویزیون و صندلیتان باشد. براییک تلویزیون 40 اینچی، باید حدود80 اینچ(2.03 متر)از تلویزیون فاصله داشته باشید.

فن آوری پنل

دو نوع فناوری تلویزیون وجود دارد که بایدبا آن‌ها آشنا شوید: LCD و OLED .

تلویزیون‌های LCD / LED

یک نکته کلیدی که اگر تصمیم به خرید تلویزیون LCD دارید باید به آنتوجه کنید، نحوه روشن شدن صفحه LCD است، زیرا اینمسئله می‌تواند تأثیر زیادی در کنتراست صفحه نمایش داشته باشد.

بعضی از آن‌ها از لامپ‌های نصب شده روی لبه صفحه و بعضی از لامپ‌هایی که مستقیماً در پشت صفحه نصب شده‌اند برای ایجاد روشنایی استفاده می‌کنند. به طور کلی، تلویزیون‌های دارایلامپ پشت صفحه نمایش،کنتراست بهتری نسبت به مدل‌هایدیگر ارائه می‌دهند. اما این مدل‌ها معمولاً باریک نیستند، هزینه ساخت بالاتری دارند و اغلب از انرژی بیشتری استفاده می‌کنند.تلویزیون‌های LCD / LED از پانل‌های پیکسلی کریستال مایع که توسط منابع نوری خارجی روشن می‌شوند، استفاده می‌کنند. اصلی ترین مزیت تلویزیون‌های LCD،روشنایی، قیمت مناسب و دوام بالای آن‌هااست. معایب اصلی آن‌ها محدودیت زاویه دید و مشکلات کنترل نور در تصویر به دلیل استفاده از منابع نور خارجی است.

پنل LCD در دو نوع وجود دارد: IPS و VA. پانل‌های IPS زاویه دید گسترده تری نسبت به پانل‌های VA ارائه می‌دهند. پانل‌های VA از زاویه دیدمحدودتری برخوردار هستند، اما به طور کلی کنتراست بسیار بهتری تولید می‌کنند.

برخی از تلویزیون‌هایLCD(معمولاً پیشرفته) از فناوریQuantum Dot برای ارائه طیف رنگی وسیع تر استفاده می‌کنند. نقاط کوانتومی ذرات ریزی هستند که اندازه آن‌ها از 2 تا 10 نانومتر متغیر است و هر اندازه قادر به انتشاریک رنگ متفاوت است.

تلویزیون‌هایOLED از سیستم فسفرهای آلی در پیکسل‌های خود استفاده می‌کنند تا هر پیکسلکاملاً مستقل از دیگر پیکسل‌ها، نور تولید کند. این امر باعث می‌شود تا نمایشگر کنتراست و دقت بسیار بالاتری نسبت به پیشرفته ترین تلویزیون‌هایLCD ، داشته باشد.

وضوح و HDR

در حال حاضر دو رزولوشن محبوب در بازار وجود دارد: Ultra HD(K4)وHD.تلویزیون‌های Ultra HDدارایرزولوشن 3840 x 2160 پیکسلو تلویزیون‌های HD دارایرزولوشن 1920 x 1080 پیکسل هستند. این بدان معنی است که تلویزیون‌های Ultra HD چهار برابر پیکسل‌های HD را در خود جای داده‌اند و می‌توانند تصاویر با وضوح بسیاربالاتری را ارائه دهند.

تلویزیون‌های با دامنه دینامیکی بالا(HDR)قادر به تولید تصاویری هستند که دارای روشنایی و کنتراست بسیاربالاتری نسبت به تلویزیون‌های عادیمی‌باشند.تمام تلویزیون‌های HDR فعلی از طیف رنگی وسیع تری برخوردارند.

HDR10 استاندارد صنعتی است و همه تلویزیون‌ها از ایناستانداردپشتیبانی می‌کنند. دالبی ویژنیک لایه اضافی از اطلاعات رابه تصویر می‌افزاید که به تلویزیون می‌گوید چگونه تصاویر را بر اساس صحنه رندر کند.

اتصالات و درگاه‌ها

این روزها اتصالات اصلی مورد نیاز، HDMI ، پورت‌های USB و پشتیبانی از چندرسانه ای است.

HDMIبه منظور انتقال تصاویر از منابع خارجی به تلویزیون با کیفیت بالا ضروری است. پورت‌های USB هم برای پخش چندرسانه ای(به ویژه عکس و فیلم) ذخیره شده در درایوهای USB مفید هستند و هم در برخی تلویزیون‌ها، می‌توانند تصاویر را ضبط کنند. تلویزیون تی سی ال یکی از برندهای محبوب ایرانی است که از این ویژگی مستثنی نمی باشد.

اکنون اکثر تلویزیون‌ها از درگاه‌های Wi-Fi و Ethernet داخلی استفاده می‌کنند تا بتوانید آن‌ها را به اینترنتمتصل کنید. همچنین توجه داشته باشید که برخی تلویزیون‌ها از ارتباط بلوتوثی با دستگاه‌های خارجی نیز پشتیبانی می‌کنند.

بلندگو و صدا

کیفیت صدای تلویزیون‌های تخت می‌تواند بسیار متفاوت باشد. بنابراین اگر قصد استفاده ازسیستم‌های صوتی خارجی را ندارید، این چیزی است که باید به آن توجه کنید.

اکثربرندها برای سیستم بلندگوهای تلویزیون خود در بخش مشخصات،قدرت صدارا قید می‌کنند، اما این امر به ندرت در تصمیم گیریدرباره کیفیت صدای تلویزیون مفید است.

مسئله صوتی دیگر این است که کمبود فضای در دسترس برایجایگیری بلندگوها در تلویزیون‌های نازک به این معنی است که آن‌ها معمولاً صدای خود را به سمت پایینپرتاب می‌کنند، که این امر می‌تواند منجر به تولید صدایی غیر مستقیم، خفه و مبهم شود.

آخریننکته در این بخش این است که شما باید ادعاهایشرکت سازنده ی تلویزیون در ارائه صدای فراگیر DTS یا Dolby Digital را نادیده بگیرید، زیرا هیچ تلویزیونی بدون استفاده از بلندگوهای عقب واقعی نمی‌تواند صدایی نزدیک به یک تجربه صوتی فراگیر مناسب را از بلندگوهای خود ارائه دهد.

پلت فرم تلویزیون هوشمند

این روزها تقریباً هر تلویزیونی می‌تواند برای استفاده از ویژگی‌های آنلاین به شبکه اینترنت متصل شود.یا در برخی موارد می‌تواند به محتوای ذخیره شده در سایر دستگاه‌های ذخیره سازی- تلفن‌های همراه، تبلت‌ها، درایوهای NAS و غیره دسترسی پیدا کند. اینویژگی‌ها بر روی کاغذ بسیار عالی هستند، اما در واقع، کیفیت و کاربرد چنین ویژگی‌های "هوشمندی" می‌تواند بسیار متفاوت باشد.

به طور کلی، اگر تعدادی دستگاه هوشمند شخصی در خانه دارید، تلویزیونباید بتوانداز طریق بلوتوث و همچنین Wi-Fi به محتوای سایر دستگاه‌هایموجود در خانه دسترسی پیدا کند.

سرانجام، سادگی رابط تلویزیون هوشمند در میزان استفاده شما از آن نقش اساسی دارد. در حال حاضر ، سیستم‌های LG webOSو Panasonic's Home Screen 2.0 محتوایموجود در خود را بهتر کنترل می‌کنند.

روشنایی

کمبود روشنایییک مشکل رایج در تلویزیون‌های نسبتاً کوچک است. البته اخیراً با ورود فناوری دامنه دینامیکی بالا، اینمشکل تا حدودی برطرف شده است.

بدونوجود روشنایی کافی، تلویزیون نورهای سفید و رنگی را که برایثبت موفق HDR بسیار مهم هستند، به خوبی تولید نمی‌کنند.

تلویزیون‌هایی که به اندازه کافی روشن نیستند، تصاویر HDR را غیر طبیعی و تیرهتولید می‌کنندیا قسمت‌های تاریک تصویر را بیش از حد پررنگ نشان می‌دهند. یک آزمایش خوب برایبررسی روشنایی HDR یک تلویزیون،پخش تصویری روی صفحه است که یک شی تاریک را در پس زمینه روشن به نمایش می‌گذارد. تلوزیون‌هایی با نور کم، جزئیات را بسیار محو نمایش می‌دهند و قسمت‌های تاریک را به صورت ‌هاله ای از تاریکی به نمایش می‌گذارند. همچنین باید به یاد داشته باشید که به روشنایی و کنتراست به عنوان دو بخش متعادل نگاه کنید.

اگر فکر می‌کنید به اطلاعات بیشتری برای خرید تلویزیون نیاز دارید می‌توانید سری به فروشگاه آنلاین بروز کالا زده تا با دریافت مشاوره های لازم، بهترین خرید خود را انجام دهید.

شماره تلفن فروشگاه 02166453272

ادرس وب سایت Berozkala.com

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49040 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1400/03/01 تعداد مشاهده: 1388
کلید واژه ها:
سافت گذر