کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316294 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سه کتاب عالی برای ثروتمند شدن

سه کتاب درجه یک و عالی برای ثروتمند شدن

بسیاری از صاحبان کسب و کار، کارآفرینان و مدیران به این نتیجه رسیده‌اند که انسان وقتی ثروتمند است که بتواند در تمام ابعاد زندگی موفق باشد. موفقیت فقط در حوزه مالی خلاصه نمی‌شود. موفقیت مسائلی از قبیل سلامت جسمانی، روانی و اجتماعی را هم شامل می‌شود. ای بسا مدیران و کارآفرینان پولداری که امروز سنی از آن‌ها گذشته و باید کلی از پولی که به دست آورده‌اند را برای حفظ سلامتی خود هزینه کنند.

در این مقاله قصد داریم سه کتاب مهم و ارزشمند معرفی کنیم که این کتاب‌ها برای ثروتمند شدن عالی است و می‌تواند شما را در رسیدن به اهدافی که دارید، راهنمایی کند.

3 کتاب عالی در زمینه کسب ثروت

هر روز کتاب‌های زیادی در زمینه کسب ثروت، موفقیت و رشد فردی به بازار عرضه می‌شود ولی واقعاً همه این کتاب‌ها عالی و کاربردی است؟ آیا همه این کتاب‌ها می‌تواند پاسخگوی نیازهای ما باشد؟ قطعاً این‌طور نیست. تعداد کمی از کتاب‌ها می‌تواند مسیر درست را به ما نشان دهد و ما را به هدف اصلی‌مان که همان کسب ثروت، خوشبختی واقعی و تعادل در زندگی است برساند.

  1. کتاب تبدیل رویا به ثروت اثر مایکل مسترسون

یکی از مشکلاتی که افراد پولدار به آن باور دارند این است که برای پولدار شدن و رسیدن به ثروت هیچ راهی جز ریسک کردن و دل به دریا زدن وجود ندارد. این در حالی است که ثروت آفرینی با ریسک پایین هم شدنی است. ریسک بالا می‌تواند سلامتی انسان را تحت الشعاع قرار دهد و به اعضای بدن از جمله مغز و قلب آسیب زیادی برساند. این کتاب به شما کمک می‌کند کسب و کار نوپای خود را خیلی آرام رشد و توسعه دهید. مایکل مسترسون، نویسنده کتاب تبدیل رویا به ثروت یکی از محتاط‌ترین کارآفرینان است که سعی می‌کند تا حد امکان از خطرپذیری و ریسک کردن گریزان باشد.

اگر سراغ کارآفرینان ریسک‌پذیر بروید به شما خواهند گفت که برای موفقیت باید شغل خود را رها کنید و خیلی سریع تمرکز خود را روی یک کسب و کار جدید و مستقل بگذارید. این در حالی است که این کار می‌تواند مشکلات شخصی و خانوادگی زیادی برای شما ایجاد کند و زندگی افراد زیادی خصوصاً افراد متأهل را با آسیب‌های زیادی مواجه کند. مایکل مسترسون در کتاب تبدیل رویا به ثروت، سبک متفاوتی را دنبال می‌کند و از مخاطب خودش می‌خواهد که با کمترین ریسک به هدف خود دست پیدا کند. یکی از واقعیت‌های مهمی که مایکل مسترسون در کتاب تبدیل رویا به ثروت به آن اشاره می‌کند این است که:

خیلی از کارآفرینان موفق با روش‌های محتاطانه و محافظه‌کارانه به موفقیت رسیده‌اند.

در این کتاب چندین درس و نکته مهم مطرح شده است. سه قدم مهم وجود دارد که به ما کمک می‌کند رویاهای خودمان را به ثروت تبدیل کنیم. در ادامه این سه گام را بررسی می‌کنیم:

  • مدیریت زمان: در صورتی که قصد دارید به یک کارآفرین توانا و موفق تبدیل شوید، باید سعی کنید مدیریت زمان را یاد بگیرید. کارآفرین محتاط 8 ساعت فعالیت‌های کارمندی خودش را انجام می‌دهد و ممکن است 6 تا 8 ساعت هم مجبور باشد روی شغل جدید و مستقل خودش کار کند. او باید توانایی مدیریت زمان به بهترین شکل ممکن را داشته باشد.
  • تأمین مالی: یکی از مسائل مهم برای موفقیت در کسب و کار جدید و مستقل، تأمین مالی است. اگر واقعاً می‌خواهید ثروتمند شوید باید خانواده خود را از نظر مالی تأمین کنید. باید کاری کنید که احساس امنیت و آرامش داشته باشند.
  • به کار خودتان سرعت ببخشید: در صورتی که می‌خواهید خیلی سریع به سود و درآمد برسید، لازم است سرعت کار خود را افزایش دهید. یکی از راه‌های اقدام سریع این است که از افرادی کمک بگیرید که تجربه کافی را در صنعت شما دارند و خیلی خوب می‌دانند که راه رسیدن به موفقیت چیست.

2. کتاب از حال بد به حال خوب اثر دیوید برنز

دومین کتاب ارزشمند که می‌تواند ما را خیلی بهتر و سالم‌تر به ثروت برساند، کتاب از حال بد به حال خوب اثر دیوید برنز است. این کتاب یک کارگاه واقعی در زمینه رشد و توسعه فردی است و می‌تواند زندگی ما را به شدت متحول کند. محال است بدون حال خوب، واقعاً ثروتمند باشیم. ممکن است پولدار شویم، ممکن است حساب بانکی‌مان پر از پول باشد ولی واقعاً ثروتمند نیستیم چون حالمان خراب است.

در صورتی که می‌خواهید حالتان خوب باشد، باید تمرکز خود را بر مسائلی بگذارید که در حیطه قدرت و تسلط شما است. همچنین در صورتی که می‌خواهید بر مشکلات غلبه کنید، باید به جای مقصر دانستن عوامل خارجی و جنگیدن با آن‌ها باید نگاهی به خودتان بیندازید و با مطالعه شخصیت و خصوصیات خودتان به حل درست و آگاهانه مشکل بپردازید. البته در مسیر حل مشکلات باید مراقب تلقی‌های درونی خودتان هم باشید؛ زیرا این تلقی‌ها می‌تواند شما را با مشکلات زیادی مواجه کند. در ادامه جمله‌ای کتاب از حال بد به حال خوب را می‌خوانیم:

حوادث بیرونی نمی‌تواند تأثیری عمیق بر شما بگذارد. هیچ چیز تأثیرگذارتر از افکار و تلقی‌های درونی شما نیست.

در این کتاب با یک اصل مهم و اساسی آشنا می‌شوید. دیوید برنز در این کتاب سعی می‌کند به ما ثابت کند که رفتار و خلق و خوی ما به افکار و معرفت انسان بستگی دارد. وقتی انسان افکار منفی داشته باشد، پس از مدتی ناامید می‌شود و همین ناامیدی او را به افسردگی می‌رساند.

3. کتاب قانون 10 برابر اثر گرنت کاردون

سومین کتابی که در این مقاله می‌خواهیم معرفی کنیم و می‌تواند نقش مهمی در موفقیت و ثروتمند شدن ما داشته باشد، کتاب قانون 10 برابر اثر جاودانه گرنت کاردون است. او که یکی از بزرگ‌ترین اساتید موفقیت در جهان است، راهکاری عالی برای رسیدن به اهداف و موفق شدن ارائه می‌دهد. او در این کتاب جمله بسیار مهم دارد که در مسیر ثروتمند شدن کمک زیادی به ما می‌کند:

از هر چیزی که برای شما خوب نیست و می‌تواند به شما آسیب بزند، اجتناب کنید (نوشیدنی الکلی و مواد مخدر). دوستان خودتان را تغییر دهید و موارد نامطلوب را کنار بگذارید. در آخر اگر نتوانید به خودتان کمک کنید، مطمئن باشید که به هیچ کس دیگری هم نمی‌توانید کمک کنید.

او در کتاب قانون 10 برابر به ما یاد می‌دهد که چگونه به دستاوردها و اهداف بزرگ‌تری دست پیدا کنیم. قانون 10 برابر به این معنا است که 10 برابر بیشتر زمان و انرژی بگذارید تا نتایج و دستاوردهایتان 10 برابر شوند. برای 10 برابر کردن دستاوردها ابتدا باید اهداف خود را 10 برابر کنید. سپس مسئولیت رسیدن به اهدافتان را بپذیرید. باید به این موضوع باور داشته باشید که موفقیت چیزی نیست که برایتان اتفاق بیفتد.

با همیار آکادمی مسیر ثروت را به بهترین شکل طی کنید

کسب ثروت و استفاده درست از آن به دانش و آگاهی نیاز دارد. برای کسب دانش و آگاهی باید سعی کنید بهترین کتاب‌های مرتبط را مطالعه کنید و درس‌هایی که در این کتاب‌ها نوشته است را به کار ببندید. همیار آکادمی به عنوان مجموعه‌ای برای یادگیری مهارت‌های جدید تلاش می‌کند بهترین کتاب‌های موفقیت، ثروت آفرینی، رشد و توسعه فردی را پیدا کند، خلاصه‌ای از این مقاله تهیه و سپس در وب‌سایت خود منتشر کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49134 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1400/03/19 تعداد مشاهده: 1660
کلید واژه ها:
سافت گذر