کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316157 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با دیدنگار، از بهترین قیمت گوشی شیائومی برخوردار شوید

اطلاع از جدیدترین قیمت گوشی شیائومی

یکی از جدیدترین انواع گوشی موبایل که حسابی در بازار موبایل، سروصدا به پا کرده، گوشی شیائومی است. این گوشی از قابلیت های ویژه ای برخوردار می باشد. از جمله قابلیت های خوب آن این است که مجهز به دوربین درجه یک بوده و از این رو فرصتی برای عکاسی را در اختیار علاقمندان به عکس قرار می دهد. حال اگر تصمیم دارید تا اقدام به خرید این گوشی کرده و پیش از آن، خواستار اطلاع از جدیدترین قیمت گوشی شیائومی هستید، می توانید همین حالا این اقدام را انجام دهید. سایت هایی مثل «دیدنگار»، این امکان را در اختیار شما عزیزان قرار می دهند تا به بروزترین قیمت گوشی های جدید از جمله گوشی های شیائومی دسترسی داشته باشید.

با دیدنگار، هم قیمت گوشی را ببینید و هم بخرید

شما خریداران عزیز نه تنها می توانید از سایت دیدنگار، قیمت گوشی شیائومی را ملاحظه فرمایید؛ بلکه این امکان را هم دارید تا از بهترین قیمت گوشی شیائومی به هنگام خرید نیز بهره مند شوید. بله درست متوجه شدید! دیدنگار، سایت فروش انواع و اقسام محصولات روز دنیا از جمله کالاهای دیجیتال بوده و فرصتی مطلوب برای خرید را در اختیارتان قرار می دهد.

با دیدنگار، هم قیمت گوشی شیائومی را استعلام کرده و هم گوشی خریداری کنید. این مجموعه، با برقراری شرایط فروش ویژه و فروش اقساطی کمک می کند تا دیگر خرید گوشی موبایل، برایتان دشوار نباشد. شما با استفاده از یکی از این فرصت ها می توانید گوشی شیائومی را با هر مدل خریداری نمایید. پس اگر توان خرید گوشی موبایل با شرایط نقدی را ندارید؛ می توانید با دیدنگار، خرید را بدون پرداخت مبالغ زیاد انجام دهید.

ارزان ترین قیمت گوشی شیائومی

خرید انواع گوشی شیائومی با مناسب ترین قیمت

اگر به دنبال مدل خاصی از گوشی شیائومی هستید؛ می توانید در دیدنگار، آن را راحت پیدا کنید. در این سایت، انواعی از بهترین گوشی های شیائومی موجود هستند. پس از مشاهده اطلاعات کامل آنها می توانید گوشی مورد نیاز خود را خریداری کنید. این گوشی ها دارای قیمت مناسبی بوده و قیمت آنها نسبت به قیمت گوشی سامسونگ، خیلی به صرفه تر است. لذا با پرداخت مبالغ کمتر، موفق به خرید گوشی خواهید شد. در ادامه به 4 نمونه از انواع گوشی شیائومی و قیمت هر یک اشاره خواهیم کرد:

  • گوشی شیائومی مدل  POCO F3 5G

این گوشی دو سیمکارته بوده و از رم هشت گیگ برخوردار می باشد. این مدل، هم دارای شبکه 5G است و هم از شبکه های 3G و 4G پشتیبانی می کند. ضمنا رزولوشن عکس در این گوشی، 48 مگاپیکسل بوده و عکس های باکیفیت را از آن خواهید دید. یکی از قوی ترین و بهترین گوشی های شیائومی محسوب شده و مجهز به صفحه نمایش AMOLED می باشد. ضمنا باتری این گوشی خیلی دیر به اتمام رسیده و مصرف انرژی پایینی دارد. قیمت گوشی شیائومی، مدل POCO F3 هم حدود 8 میلیون و 900 هزار تومان است که با دیدنگار، آن را با تخفیف دریافت خواهید کرد.

  • گوشی شیائومی مدل REDMI NOTE 10 PRO MAX

این گوشی هم دو سیمکارته است و از شش گیگ رم و 128 گیگ حافظه برخوردار می باشد. از شبکه های 3G و 4G پشتیبانی کرده و آپشن های خوب دیگری هم دارد. رزولوشن عکس، 108 مگاپیکسل بوده و کیفیت عکس آن عالی است. کیفیت به اضافه قیمت مناسب و همینطور دوام خوب این گوشی باعث برتری آن شده اند. علاوه براین، صفحه نمایش بزرگ این گوشی هم از دیگر نقاط مثبتی است که دارد. قیمت این گوشی 7150000 تومان است که با اقدام به خرید از دیدنگار، می توانید آن را با قیمت بهتر خریداری کنید.

قیمت گوشی شیائومی چقدر است؟

  • گوشی شیائومی مدل POCO X3 PRO M2101J20SG

این مدل از گوشی شیائومی، از دو سیم کارت و شبکه های 3G و 4G پشتیبانی می کند. از رم هشت گیگ و حافظه 256 گیگ برخوردار بوده و مجهز به فناوری صفحه نمایش IPS نیز است. ضمنا رزولوشن عکس آن هم 48 مگاپیکسل می باشد. لذا کیفیت عکس خوبی دارد. شما می توانید این گوشی را با پرداخت مبلغ 7100000 هزار تومان خریداری نمایید.

  • گوشی شیائومی مدل REDMI 9A M2006C3LG

اگر به دنبال ارزان ترین قیمت گوشی شیائومی هستید، این مدل، انتخاب بسیار مناسبی برای شماست. قیمت آن تنها 2570 هزار تومان بوده و با پرداخت مبلغ خیلی کم، صاحب یک گوشی بروز خواهید شد. این گوشی از شبکه 4G پشتیبانی کرده و از حافظه 32 گیگ برخوردار می باشد. همچنین مجهز به فناوری IPS بوده و باتری ماندگاری دارد. دوربین عالی، بدنه مقاوم و صفحه نمایش بزرگ هم از سایر امتیازات خوب آن به شمار می آیند.

گوشی را گران نخرید

شاید فروشگاه های حضوری و اینترنتی زیادی وجود داشته باشند که شما را به گوشی دلخواهتان برسانند. اما باید ابتدا وضعیت را سنجیده و ببینید کدام یک از این فروشگاه ها کمک می کنند تا گوشی را با شرایط بهتری خریداری کنید. مطمئنا همه آنها شرایط فروش ویژه گوشی را نداشته و گوشی ها را با قیمت روز به فروش می رسانند. در این میان، فروشگاه های اندکی وجود دارند که گوشی هایی با شرایط ویژه را به فروش می رسانند. مثل فروشگاه دیدنگار.

در دیدنگار، هم فرصت برخورداری از بهترین قیمت گوشی شیائومی در هر مدل را خواهید داشت؛ هم می توانید دنیایی از محصولات متنوع دیگر را مشاهده و خریداری نمایید. پس اگر در کنار مشاهده مدل های مختلف گوشی، لوازم دیگر هم توجهتان را جلب کردند، درنگ نکنید. همین حالا از شرایط فروش ویژه و اقساطی کمک گرفته و هر محصولی که می خواهید را بدون ترس بخرید. در دیدنگار، گرانی بی معناست.

انواع گوشی شیائومی

خرید گوشی به شکل آسان

فروشگاه دیدنگار ، هم کاری می کند به نازلترین قیمت گوشی شیائومی دست یابید؛ هم امکان خرید گوشی به آسان ترین شکل ممکن را در اختیارتان قرار می دهد. چرا که این مجموعه، یک فروشگاه اینترنتی است و لذا نیاز به مراجعات حضوری نیست. در هر کجا که حضور دارید و در هر تایمی از شبانه روز که ترجیح می دهید، می توانید خرید گوشی را انجام داده و در سریع ترین زمان هم آن را تحویل بگیرید. تحویل فوری کالا از خدمات بارز مجموعه دیدنگار است که امکان بهره مندی از آن را خواهید داشت.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49456 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1400/12/24 تعداد مشاهده: 438
کلید واژه ها:
سافت گذر