کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316381 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فضاهای کوچک را با مبل تخت شو دکور کنید

اگر به دنبال این هستید که بتوانید فضای خانه خود را بزرگ‌تر نشان دهید، می‌توانید فضاهای کوچک را با استفاده از مبل تخت شو بزرگ‌تر نمایش دهید، این مبلمان به صورت اختصاصی برای این منظور ساخته شده‌اند تا بتوانند فضای بیشتری را در اختیارتان قرار دهند و بدین ترتیب بتوانید فضای خانه را بزرگ‌تر نمایش دهید. این مبلمان طرح‌های مختلفی دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و به گونه‌ای آن‌ها را قرار دهید که فضاهای کوچک هم بتوانند بزرگ‌تر دیده شوند و هم اینکه نمای بسیار زیبایی را داشته باشند. ولی شما چه برای اتاق خواب یا برای یک اتاق اضافی که برای مهمانان در نظر گرفتید؛ به فضای بیشتری نیاز دارید، استفاده کردن از مبل تخت خواب شو می‌تواند کاربرد بسیار خوبی را برایتان داشته باشد و در عین حال نیز فضای بیشتری را در اختیارتان قرار دهد.

حتی برای کسانی که اتاق‌های اضافی زیادی در دسترسشان ندارند هم می‌توانند با استفاده از این مبلمان در اتاق نشیمن خود، در طول روز از آن‌ها به عنوان مبل‌های بسیار خوب و راحت استفاده کنند و در شب هنگام نیز در کوتاه‌ترین زمان و تنها با باز کردن این مبل می‌توانند یک تخت خواب راحت و دنج را در اختیار داشته باشند.

انواع مبل تخت خواب شو برای فضاهای کوچک

زمانی که به دنبال خرید مبل تخت شو برای فضاهای کوچک هستید باید به این نکته دقت کنید که از کدام یک از طرح‌ها و مدل‌های آن استفاده کنید تا بتوانید هم کارایی بسیار خوب آن‌ها را دریافت کنید و هم این که فضای زیادی را اشغال نکند. برای این منظور شما می‌توانید از یک مرجع تخصصی خریدهای خود را انجام دهید که طرح‌ها و مدل‌های مختلفی را در اختیارتان قرار می‌دهد و می‌توانید با استفاده از هر کدام از این مدل‌ها فضای بسیار خوبی را طراحی کنید. در ادامه ما به بررسی این فروشگاه اینترنتی می‌پردازیم و به شما کمک می‌کنیم که به بهترین شکل ممکن بتوانید خریدهای خود را انجام دهید.

همان‌گونه که اشاره کردیم انواع مختلفی از این مبلمان وجود دارد و شما برای اینکه بتوانید انتخاب‌های بهتری داشته باشید می‌توانید به فروشگاه اینترنتی مبلینت مراجعه کنید که یکی از بهترین‌ها و شناخته شده‌ترین‌ها در این زمینه است و با فروش تخصصی مبل تخت شو به شما کمک می‌کند که مناسب با سلیقه و طراحی داخلی که دارید، بهترین گزینه‌ها را در اختیار داشته باشید.

مزیت‌های داشتن مبل تخت خواب شو

مبل تخت شو به عنوان یک مبلمان همه کاره یکی از بهترین خرید‌هایی است که می‌توانید داشته باشید و از این طریق سرمایه‌گذاری ارزشمندی را انجام می‌دهید به خصوص برای وقت‌هایی که نیاز به فضای بیشتری دارید و نمی‌خواهید که با قرار دادن وسایل اضافه همین فضایی که در اختیار دارید کمتر شود. در ادامه برخی از مهم‌ترین مزیت‌هایی که این مبلمان می‌توانند برای شما داشته باشند را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

اتاق نشیمن را به اتاق خواب تبدیل کنید

یکی از معضلاتی که افراد در فضای محدود دارند این است که امکان پذیرایی و داشتن فضای مناسب برای مهمانان را ندارند و معمولاً در چنین مواقعی با چالش مواجه می‌شوند. زمانی که از مبل تخت خواب شو دو نفره یا تک نفره استفاده می‌کنید می‌توانید به راحتی فضای زیادی را در اختیار داشته باشید که اتاق نشیمن را به یک اتاق خواب بسیار خوب تبدیل می‌کند.

راه اندازی سریع و آسان

 یکی دیگر از مزیت‌های بسیار خوبی که این مبلمان برای شما به همراه دارند این است که به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تنها در چند مرحله می‌توان آن‌ها را در مکان مناسب قرار داد و به راحتی چه از آن‌ها به عنوان مبل و چه به عنوان تخت خوابی بسیار خوب استفاده کرد. یعنی اینکه شما تنها کافی است تا چند دقیقه را صرف کنید تا بتوانید یک تخت خواب بسیار خوب را در اختیار داشته باشید.

این موضوع زمانی مهم‌تر می‌شود که شما می‌توانید زمانی که به فضای کافی برای ایجاد تخت خواب نیاز دارید تنها در چند دقیقه تخت خواب خوبی را در اختیار داشته باشید و همچنین این مبلمان به راحتی قابل حمل هستند یعنی اینکه برای چیدمان منزل نیازی نیست تا تخت خواب را جابه‌جا کرد و می‌توانید به راحتی این مبلمان را جابه‌جا کنید و هیچ‌گونه چالشی نداشته باشید. یکی از مشکلاتی که خانم‌های خانه‌دار با آن مواجه می‌شدند این بود که، زمانی که قصد داشتند تا اتاق خواب بسیار خوبی را با هم ست کنند معمولا در نحوه قرارگیری تخت خواب مشکل داشتند چرا که جابه‌جایی آن‌ بسیار سخت است اما زمانی که از مبل تخت خواب شو استفاده می‌کنید دیگر این چالش‌ها را ندارید و می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

 چرا خرید از فروشگاه مبلینت انتخاب کنیم؟

در طول مقاله به این موضوع اشاره کردیم که شما می‌توانید برای خرید مبل تخت خواب شو یک نفره یا دو نفره از فروشگاه مبلینت استفاده کنید و حال می‌خواهیم دلیل این موضوع را بیان کنیم. این فروشگاه اینترنتی یکی از با سابقه‌ترین فروشگاه‌ها در زمینه فروش مبلمان است که به صورت تخصصی در زمینه فروش مبل تخت خواب شو فعالیت می‌کند و با ارائه محصولاتی بسیار با کیفیت همواره به مشتریان خود کمک کرده تا محصولاتی را در اختیار داشته باشند که کیفیت به مراتب بالایی را دارند و با قیمت‌های مناسبی در اختیارشان قرار می‌گیرد. همچنین شما زمانی که قصد دارید خریدی را از این فروشگاه انجام دهید مشاوره رایگان را دریافت خواهید کرد که کارشناسان این مجموعه به شما کمک می‌کنند تا خریدی مطمئن و بهینه‌تر را تجربه کنید.

جمع بندی

اگر فضای کوچکی را در اختیار دارید بهترین راهکار این است که از مبل تخت شو استفاده کنید تا بتوانید مبلمانی زیبا و البته تخت خوابی راحت را در اختیار داشته باشید. در این مقاله ما راهکار مناسبی را در اختیارتان قرار دادیم که شما می‌توانید با خرید از فروشگاه اینترنتی مبلینت مزیت‌های بسیار زیادی را دریافت کنید و در این فروشگاه اینترنتی انواع مختلف مبلمان تخت شو در اختیارتان قرار گرفته است که می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید و با توجه به سلیقه و نیازتان هر کدام از این محصولات را خریداری کنید. مبلینت تمامی محصولات خود را با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد تا بدین ترتیب به آن‌ها کمک کند که با کمترین هزینه بهترین محصولات را خریداری کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49559 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: تسمینو 1401/08/15 تاریخ خبر: 1400/08/15 تعداد مشاهده: 1333
کلید واژه ها:
سافت گذر