کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

علت پارازیت تلویزیون

علت پارازیت تلویزیون چیست؟ یکی از سوالات رایج می باشد که توسط بسیاری از کاربران پرسیده می شود و برای رفع این مشکل نیاز دارید تا از یک سری نکات اطلاعات کافی داشته باشید که در این میان می توان به علت پارازیت شبکه های دیجیتال، نحوه تشخیص پارازیت در تلویزیون، چگونه پارازیت را از بین ببریم؟ و چگونه می توان از پارازیت جلوگیری نمود؟ اشاره کرد.

خدمات ویژه: تعمیرات تلویزیون ال سی دی، اُ ال ای دی در تهران

علت پارازیت شبکه های دیجیتال

  • شایع ترین علت ایجاد پارازیت در تلویزیون ها استفاده از کابل HDMI بی کیفیت هنگام نصب آنتن تلویزیون است.
  • گاهی اوقات فاصله بین تلویزیون و آنتن خیلی زیاد است و باید کابل را کمی بیشتر از حد معمول باز کنید.
  • به خاطر داشته باشید که کابل های آنتن بلند پارازیت بسیار بیشتری نسبت به مدل های کوتاه تر تولید می کنند.
  • برای جلوگیری از پارازیت های کابل های بلند باید هزینه بیشتری صرف کنیم و در سیم کشی و نصب آنتن تلویزیون از کابل کواکسیال RG6 استفاده کنید.

خدمات: تعمیر تلویزیون سونی

نحوه تشخیص پارازیت در تلویزیون

به طور کلی در تلویزیون های دیجیتال یا تصویر عالی و با کیفیت است یا اصلا وجود ندارد. با این حال، ممکن است متوجه شوید که مربع های رنگارنگی در تصویر تلویزیون خود می بینید که کوچک و متفاوت از پوشش صفحه نمایش هستند. اگر این اتفاق بیفتد، صدا نیز معمولاً خراب و از هم گسیخته می شود.

خدمات: تعمیر تلویزیون هایسنس

چگونه پارازیت را از بین ببریم؟

  • اگر می توانید منبع تداخل یا تداخل را پیدا کنید، می توانید آن را برطرف کنید. اگر دستگاه یا بخشی از سیم کشی خانه معیوب باشد، با تعویض یا تعمیر تلویزیون می توان مشکل را برطرف کرد.
  • اگر تلویزیون شما دارای خطوط سیاه یا سفید است که نشان دهنده محدودیت های تلویزیون است، می توانید تنظیمات GPU تلویزیون را نیز تغییر دهید.
  • برای این کار به قسمت تنظیمات تلویزیون خود بروید و در قسمت underscanning/overscanning سعی کنید مشکل دستگاه را شناسایی کنید.
  • گاهی اوقات به دلیل عدم تغییر اندازه تصویر، تصاویر نمایش داده شده در تلویزیون ها کشیده به نظر می رسند و ممکن است با نویز اشتباه گرفته شوند.
  • برای حل این مشکل می توانید با استفاده از دکمه اندازه تصویر روی کنترل تلویزیون، اندازه تصویر را تغییر دهید یا به دستگاه بروید.

چگونه می توان از پارازیت جلوگیری نمود؟

برای جلوگیری از پارازیت، توصیه می کنیم موارد زیر را انجام دهید:

  • تجهیزات را از طریق RCM خریداری کنید. RCM نشان می دهد که مصرف کننده اعلام کرده است که محصول الکترونیکی با مقررات در مورد تداخل رادیویی مطابقت دارد.
  • آنتن تلویزیون خود را از وسایل الکترونیکی پر سر و صدا دور کنید. این به این دلیل است که نویز الکتریکی دستگاه های الکترونیکی، از جمله لوازم خانگی، می تواند در دریافت سیگنال اختلال ایجاد کند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49567 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: تریبون 1401/09/13 تاریخ خبر: 1400/09/13 تعداد مشاهده: 7132
کلید واژه ها:
سافت گذر