کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

همراه بانک‌ها تا چه حد از مراجعه حضوری به مشتریان جلوگیری می‌کنند؟

خوشبختانه در چند سال اخیر اکثر بانک‌ها در کشور برای ارائه خدمات غیرحضوری فعالیت مناسبی داشته‌اند و همراه بانک مختص خود را به مشتریان توزیع کرده‌اند. همراه بانک پارسیان نمونه قدرتمندی از این نرم‌افزارها می‌باشد.

یکی از مهم‌ترین ارگان‌ها که در اداره کشور نقش بسیار مهمی دارد، بانک‌ها هستند که نحوه ارائه خدمات آنها برای مردم اهمیت بالایی دارد. این روزها بانکداری آنلاین در تمام دنیا به یک صنعت مهم تبدیل شده و تمام کشورها در برپایی این صنعت تلاش زیادی می‌کنند.

در این مطلب می‌خواهیم شما را با مفهوم عمومی همراه بانک و خدمات مختلف آن آشنا کنیم.

 

همراه بانک چیست؟

آخرین باری که شما با پول نقد خرید کرده‌اید را به یاد دارید؟ خدمات پرداخت الکترونیک به دلیل مزایای بالای آن‌ها توانست خیلی سریع در جامعه منتشر شود و مردم از آنها استقبال ویژه‌ای کردند. این خدمات که به صورت آنلاین انجام می‌شوند، در صرفه جویی زمان تاثیر بسزایی دارند. بانک‌ها برای توسعه پرداخت الکترونیک به کمک متخصصین اپلیکیشن‌های مختلفی تعریف کرده‌اند تا مشتریان برای انجام برخی از امور از آنها استفاده کنند.

حتما شما هم در بانک‌های مختلف حساب دارید و برای هر کدام یک اپلیکیشن نصب کرده‌اید. این نرم‌افزارها برای راحتی حال کاربران و انجام خدمات اولیه به صورت غیرحضوری راه‌اندازی شده‌اند. به عنوان مثال با نصب همراه بانک پارسیان کاربران می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند. در ادامه به خدمات مختلفی که در این برنامه‌ها وجود دارد، اشاره خواهیم کرد.

خدمات و کارایی‌های همراه بانک‌ها

اداره امور مالی در کشور کار بسیار دشواری است و بانک‌ها اساسی‌ترین مهره‌ها در مدیریت این امور مهم محسوب می‌شوند. برخی از افراد به دلیل اینکه از چگونگی کار با همراه بانک‌ها اطلاعاتی در دست ندارند، خود را از این امتیاز بی بهره ساخته‌اند. کسب اطلاعات در این زمینه می‌تواند شما را در انجام خدمات مختلف به صورت آنلاین کمک کند.

همه دولت‌ها برای توسعه خدمات پرداخت الکترونیک تلاش مستمری دارند تا رفاه مردم را در زمینه انجام امور بانکی تامین کنند. اگر شما نیز می‌خواهید در هر مکان دلخواه و در هر ساعت از شبانه‌روز امور بانکی خود را انجام دهید و از صف نوبت خلاص شوید بهتر است با انواع خدمات همراه بانک‌ها مطلع شوید.

کارت به کارت

دیگر کسی علاقه‌ای به حمل پول نقد ندارد و اغلب از کارت‌های بانکی استفاده می‌شود. در طول روز ممکن است شما نیز برای پیشبرد اهداف خود نیاز داشته باشید تا مبلغی را به افراد منتقل کنید. برای این کار هم می‌توانید به دستگاه‌های ATM مراجعه کنید و هم از همراه بانک‌ها کمک بگیرید.

نرم‌افزارهای زیادی برای کارت به کارت وجود دارد، اما انتقال وجه از همراه بانک امن‌تر و آسان‌تر است. مثلا در همراه بانک پارسیان این کار تنها با لمس چند گزینه قابل انجام است. اگر شما هم هر روز نیاز به انتقال وجه دارید، می‌توانید با نصب یک اپلیکیشن قدرتمند و مطمئن این کار را در هر زمان از شبانه‌روز انجام دهید.

پرداخت قبوض؛ از قابلیت‌های همراه بانک پارسیان

اگر کمی به عقب برگردیم، حتما به یاد می‌آورید که برای پرداخت قبض آب، برق یا گاز به بانک مراجعه می‌کردید و این کار ممکن بود ساعت‌ها طول بکشد. با توسعه پرداخت الکترونیک دیگر مردم وقت خود را در این موارد از دست نمی‌دهند. اگر در گوشی خود یک همراه بانک داشته باشید، می‌توانید به راحتی آب خوردن قبوض شهری خود را پرداخت کنید.

 

اطلاع از موجودی

درست است که این روزها دیگر بانک‌ها با ارسال پیامک مشتریان را از موجودی حساب خود مطلع می‌کنند، اما اگر شما این سرویس را فعال نکرده‌اید نگران نباشید. در همراه بانک موجودی حساب‌های شما نشان داده می‌شود. با افتتاح حساب در بانک پارسیان به صورت غیرحضوری می‌توانید از خدمات همراه ‌بانک پارسیان بهره‌مند شوید.

اطلاع از گردش حساب

گاهی نیاز می‌شود که از چند گردش آخر حساب مطلع شوید. این روزها این کار برای فروشگاه‌ها بسیار حائز اهمیت است. به کمک همراه بانک پارسیان می‌توان از چند گردش نهایی مطلع شد.

پرداخت اقساط

استفاده از تسهیلات بانکی در جامعه امروز رایج شده است. ممکن است شما هم هر ماه اقساطی را به بانک‌های مختلف پرداخت کنید. برخی افراد از دستگاه‌های خودپرداز برای این کار استفاده می‌کنند. بهترین روش برای پرداخت اقساط نصب اپلیکیشن بانک و استفاده از آن می‌باشد.

خدمات دیگری مانند خرید شارژ، تغییر رمز دوم، مسدود کردن کارت و... نیز در برخی از همراه‌بانک‌ها وجود دارد.

نقش همراه بانک در کمتر شدن مراجعه حضوری مشتریان

شاید شما هم متوجه شده‌اید که این روزها در بانک‌ها تعداد مراجعین کمتر از قبل شده است. این مسئله را می‌توانید از دوستان خود که در بانک‌ها مشغول هستند جویا شوید. بدون شک خدمات آنلاین در مراجعه کمتر مشتریان به بانک تاثیر بسزایی داشته است.

توجه داشته باشید که با کم شدن مراجعه حضوری صرفه‌جویی در زمان، سوخت و... انجام می‌شود و این برای کاربر و البته پیشرفت کشور بسیار حائز اهمیت است.

با همراه بانک پارسیان؛ خدمات بانکی را با تلفن همراه خود انجام دهید!

کاربران بانک پارسیان در انجام امور بانکی کار آسان‌تری دارند و دلیل آن قرار گرفتن همراه بانک پارسیان در سوپراپلیکیشن تاپ است. مشتریان این بانک با نصب تاپ علاوه براینکه یک شعبه 24 ساعته بانک پارسیان را در تلفن همراه خود دارند، همچنین از خدمات مختلف تاپ نیز بهره‌مند می‌شوند.

 

در این سوپراپلیکیشن هر کاربر می‌تواند از خدمات بانکی، بیمه، سلامت زندگی، خودرویی و... استفاده کند و کمترین مراجعه حضوری را به مراجع مربوطه داشته باشند. شما می‌توانید برای ثبت چک صیادی، بیمه خودرو، رزرو تور، تهیه بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس، پرداخت خلافی، عوارض آزادراهی و ... از این برنامه استفاده کنید.

جمع بندی

همه افراد جامعه به خدمات بانک‌های مختلف نیازمند هستند و با آنلاین شدن خرید و فروش‌ها و... این نیاز بیشتر حس می‌شود. در این متن شما با مفهوم کلی همراه بانک آشنا شدید و دانستید که خدمات این اپلیکیشن‌ها در کم شدن مراجعه مشتریان به بانک تاثیر به سزایی دارند.

کم شدن مراجعه حضوری تاثیر فوق‌العاده‌ای در صرفه‌جویی زمان و سوخت دارد. کاربران بانک پارسیان می‌توانند از خدمات همراه بانک پارسیان و سوپراپلیکیشن تاپ همزمان استفاده کنند، چرا که این همراه بانک در داخل این سوپراپلیکیشن جای گرفته است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49568 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: تریبون 1401/09/13 تاریخ خبر: 1400/09/13 تعداد مشاهده: 2030
کلید واژه ها:
سافت گذر