کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تبدیل پرفکت مانی به تتر

 تبدیل پرفکت مانی به تتر

باتوجه به کاربردی که ارز تتر دارد تبدیل پرفکت مانی به تتر برای کاربرانی که از پرفکت مانی برای تراکنش های اینترنتی خود استفاده میکنند،دارای اهمیت بسیاری است.

بهتر است بدانید پرفکت مانی به عنوان یکی از محبوب ترین سرویس های پرداخت اینترنتی در سراسر دنیا است و ارز تتر نیز به عنوان یک ارز دیجیتال مشهور است.

منظور از استیبل کوین یا ارز باثبات به این معنا است که قیمت آن ارز ثابت است و ثابت میماند و نوسان های جزیی را تجربه میکند.البته لازم به ذکر است همین نوسانات جزیی در حجم های بالا عدد بسیار قابل توجهی است.به همین دلیل قبل از تبدیل پرفکت مانی به تتر منطقی است از قیمت تتر مطلع شوید و پس از آن به تبدیل پرفکت مانی به تتر بپردازید.

برای اطلاع از قیمت تتر و تبدیل پرفکت مانی به تتر میتوانید از سایت اکس نوین استفاده کنید.

یکی از خدمات پرطرفداری که کاربران بسیاری را به خود جذب کرده است تبدیل پرفکت مانی به تتر است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

قبل از هر چیز اگر هنوز حساب پرفکت مانی ندارید، میتوانید برای افتتاح حساب پرفکت مانی با این سایت مراجعه کنید.

در ادامه، فهرست مطالب این مقاله به صورت تیتر وار با هم مرور می‌کنیم:

  • تتر چیست
  • ویژگی های تتر
  • پرفکت مانی چیست
  • تبدیل پرفکت مانی به تتر
  • چرا به تبدیل پرفکت مانی به تتر نیاز داریم؟
  • نحوه تبدیل پرفکت مانی به تتر در صرافی اکس نوین

تتر چیست

ارز دیجیتال تتر یکی از ارزهای مشهور در بازار ارزهای دیجیتال است که مبتنی بر بلاک چین است و دارایی شما را از نوسانات درامان نگه میدارد.

این ارز استیبل کوین است که به مفهوم آن بالاتر پرداخته شد. و ارزش آن یک دلار میباشد.

این ارز در رتبه چهارم از نظر ارزشمندی در بین ارزها قرارگرفته است و بعد  از بایننس و بیت کوین دراین رتبه قرار گرفته است.تتر را میتوان بر روی وسایل الکترونیکی از جمله تلفن همراه کامپیوترهای خود، یا در بلاک چین ها و کیف پول های مختلف مدیریت و نگهداری کرد.

تتر از سال 2014 فعالیت خود را آغاز کرده و اصلی ترین ویژگی ارز دیجیتال تتر این است که میتوان بسیار راحت ارسال یا دریافت کرد.

ویژگی های تتر

  • تنوع در بسترهای معامله
  • محبوبیت این ارز و اعتبار بالایی که دارد
  • حجم بالای معاملاتی که صورت میگیرد
  • قیمت ثابتی که دارد
  • حفظ ارزش سرمایه کاربر

پرفکت مانی چیست

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت الکترونیکی میباشد که به کاربران این امکان را میدهد که تراکنش های مالی خودرا بسیار سریع و بدون خطری انجام دهند.در واقع پرفکت مانی یک پلتفرم بین المللی ست که با استفاده از خدمات آن میتوانید به راحتی و خیلی سریع پرداخت ها و تراکنش های اینترنتی خود را در سایت های خارجی موردنظر خود انجام دهید و به سراسردنیا ارز منتقل کنید.

استفاده از کیف پول پرفکت مانی فرصت بسیار عالی برای صاحب سازمان ها و شرکت هایی ست که بیشتر فعالیت ها و تراکنشهای خودرا اینترنتی انجام میدهند.

در حال حاضر پرفکت مانی دارای سایت،اپلیکیشن گوشی برای اندروید و ios است.همچنین شما به راحتی میتوانید پرفکت مانی را به ارزهای دیگرتبدیل نمایید

پرفکت مانی یکی از محبوب ترین و معروف ترین شرکتی ست که خدمات بسیاری را در زمینه تراکنش های اینترنتی و آنلاین به کاربران ارائه میدهد و روش بسیار راحت با سرعت بالا برای خرید های آنلاین در سطح سراسر جهان میباشد.درواقع پرفکت مانی را میتوان همانند پی پال دانست و از آن به عنوان شبکه ای جهت پرداخت یاد نمود.

تبدیل پرفکت مانی به تتر

برای تبدیل پرفکت مانی به تتر میتوانید از خدمات نامحدود سایت اکس نوین استفاده کرده و مبالغی همانند یورو،دلار یا ارزهای مختلف را با سرعت بالا و امنیت بسیار زیاد و بسیار راحت به تتر تبدیل نمایید.درسایت اکس نوین شما میتواند انواع رمز ارزهای خود را با قیمت  بسیار عالی و مناسب تبدیل به ریال کرده و ارز مورد نظر خود را خریداری فرمایید.نحوه تبدیل پرفکت مانی به تتر بسیار ساده بوده و همه کاربران میتوانند از آن استفاده کنند.

چرا به تبدیل پرفکت مانی به تتر نیاز داریم؟

باتوجه به تحریم هایی که در سراسر دنیا نسبت به ایران اعمال شده است بسیاری از ایرانی ها که برنامه نویس هستند و... که درآمد آنها از طریق دلار همانند پرفکت مانی پرداخت میشود برای نقد کردن یا تبدیل آن بسیار مشکل دارند.به همین دیلیل سایت کس نوین به راحتی و با سرعت بالا خدماتی را ارائه میدهد که میتوانید پرفکت مانی را به تتر تبدیل کرده و یا آن را نقد نمایید.علاوه براین امکان تبدیل پرفکت مانی به تتر در صرافی اکس نوین برای کاربران عزیز فراهم شده است.

از جمله دلایلی که باعث میشود تبدیل پرفکت مانی به تتر برای شما سودمند باشد عبارت اند از:

  1. بسیاری از سایت ها در سراسر دنیا که خدماتی را ارائه میدهند جهت پرداخت از ارز های دیجیتال پشتیبانی میکنند.
  2. کسانی که در زمینه ارزهای دیجیتال هستند از تتر برای تبدیل به سایر ارزها استفاده میکنند.
  3. ارز تتر بسیار در بین رمز ارزها محبوب است و درتمامی صرافی ها  قابل معامله است.

نحوه تبدیل پرفکت مانی به تتر در صرافی اکس نوین

برای استفاده از خدمات سایت اکس نوین و مشاهده قیمت ها باید ابتدا ثبت نام کنید و سپس مدارک مورد نیاز را جهت احراز هویت ارسال کنید.پس از تایید حساب کاربری خود طبق مراحل زیر جهت تبدیل پرفکت مانی به تتر  عمل کنید:

  1. ورود به حساب کاربری و انتخاب پرفکت مانی

نحوه تبدیل پرفکت مانی به تتر

سپس شبکه را انتخاب کرده و مقدار فروش را وارد میکنید ودر پایان تایید فاکتور را زده

  1. در مرحله بعد وارد درگاه پرفکت مانی شده و انتقال را انجام میدهید.

مراحل تبدیل پرفکت مانی به تتر

 

پس از اینکه انتقال موفق باشد مبلغ فروش به کیف پول ریالی شما واریز شده وطبق آموزش زیر ارز تتر را خریداری نمایید:

از قسمت پیشخوان ارز تتر را انتخاب کرده،آدرس کیف پول و شبکه مدنظر و تعداد را وارد میکنید و درآخر تایید خرید را زده و سفارش با موفقیت انجام میشود.

در صرافی اکس نوین شما قادر هستید با طی مراحل ساده و راحت به خرید یا تبدیل ارزهای دیجیتال با نرخی جذاب بپردازید.این فرآیند ها بصورت کاملا آنلاین و اینترنتی و خودکار انجام میشود.و پس از تکمیل سفارش به راحتی میتوانید جزییات سفارش را مشاهده کنید.همچنین سفارش ها در سریعترین زمان ممکن انجام میشود درغیراین صورت میتوانید از طریق راه های ارتباطی با پشتیبانان در ارتباط باشید تا مشکل رفع شود.

بهتر است بدانید امکان تبدیل تتر به پرفکت مانی در تراست ولت وجود ندارد اما در صرافی اکس نوین میتوانید طبق توضیحاتی که داده شد به تبدیل ارزها بپردازید.

کلام آخر

دراین مقاله به بررسی تتر،پرفکت مانی ونحوه تبدیل پرفکت مانی به تتر و... پرداختیم.اگردراین زمینه سوالی داریدبا ما درمیان بگذارید.

به این نکته توجه داشته باشید که برای تبدیل پرفکت مانی به تتر حتما از طریق صرافی های معتبر اقدام کنید و بدون بررسی آن صرافی هیچ اقدامی نکنید.چراکه اگر از صرافی های معتبر استفاده نکنید این ریسک بوجود می آید که کل دارایی خود را از دست بدهید.

تیم اکس نوین جهت ارائه این خدمات با بیش از 5 سال سابقه در خدمت شماست.

 

ممنون که تا پایان همراه ما بودید

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49574 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: تریبون 1400/10/01 تاریخ خبر: 1400/10/01 تعداد مشاهده: 10402
کلید واژه ها:
سافت گذر