کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316131 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

انگشت رباتیک؛ جدیدترین فناوری روز دنیا!

انگشتی رباتیک با قابلیت درک زیر سطح، یک نمونه جدید از پیشرفت های روباتیک است که در حال توسعه است. این ربات کوچک قابلیت درک و تشخیص ساختارهای زیرسطحی را دارد و می تواند برای پزشکی، صنایع فضایی و دیگر صنایع مفید باشد.

این انگشتی رباتیک با استفاده از دوربین های مختلف و سنسورهایی که بر روی انگشت آن نصب شده است، قادر است به تصویر کشیدن سطح اجسام و انجام عملیات بر روی آن‌ها بپردازد. علاوه بر این، این ربات کوچک قادر است به صورت هوشمندانه با اجسام تعامل کند و به سطوح آن‌ها واکنش نشان دهد.

این ربات که توسط تیمی از محققان دانشگاه هاروارد ساخته شده است، می تواند در بخش های مختلفی از پزشکی مورد استفاده قرار گیرد. برای مثال، با استفاده از این ربات، پزشکان می توانند به صورت دقیق تر و کامل تر برای انجام عملیات های پیچیده استفاده کنند. همچنین، این ربات می تواند در تشخیص و درمان بیماری هایی که در اعضای داخلی بدن ایجاد می شوند، مفید باشد.

علاوه بر پزشکی، این ربات می تواند در صنایع فضایی، صنایع پتروشیمی و دیگر صنایع کاربرد داشته باشد. برای مثال، در صنایع فضایی این ربات می تواند به جای انسان در انجام عملیات های پیچیده استفاده شود. در صنایع پتروشیمی نیز این ربات می تواند در تعمیرات و نگهداری لوله ها و تجهیزات مورد استفاده قرار گیرد.

یکی از کاربردهای مفید این ربات های انگشتی را می‌توان در پزشکی و کاربردهای زیستی مثل عمل جراحی دست و پایین آوردن احساس درد بعد از آن مطرح کرد. همچنین در صنایع ساخت و تولید نیز می‌توان از این ربات ها برای کمک به کارگران استفاده کرد. به عنوان مثال، این ربات ها می‌توانند به عنوان انگشتان انسان در برخی فرآیندهای صنعتی که به طور معمول تحت تاثیر ارتفاع، دما، و شرایط دشوار دیگری هستند کاربرد داشته باشند.

در حال حاضر، این ربات های انگشتی هنوز در مراحل آزمایشی هستند و برای اینکه بتوانند به صورت تجاری تولید شوند، نیاز به بررسی های بیشتر و ارتقاء سطح دقت و دسترسی به اطلاعات دارند. با این حال، توسعه دهندگان و پژوهشگران در حال بررسی راه های بهبود عملکرد این ربات های انگشتی هستند و در آینده نزدیک می‌توان انتظار داشت که نسخه های بهبود یافته از آن ها در بازار به صورت تجاری قرار بگیرند.

در نهایت، ساخت انگشتی رباتیک با قابلیت درک زیر سطح یکی از پیشرفت های جدید در حوزه رباتیک و هوش مصنوعی است که می‌تواند در بسیاری از صنایع و کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49613 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1401/12/05 تعداد مشاهده: 52645
سافت گذر