کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مطالبی مفید در خصوص مضرات استفاده زیاد از تلفن همراه

استفاده زیاد از تلفن همراه، امروزه یکی از مشکلات شایع در جامعه ماست. تلفن همراه به طور فزاینده‌ای جزئی از زندگی ما شده و ما از آن برای ارتباط با دیگران، مطالعه خبر، تماشای فیلم، بازی و تعامل با شبکه های اجتماعی استفاده می‌کنیم. با این حال، این وسیله برای سلامتی ما ممکن است مضر باشد. در اینجا چندین مضرات استفاده زیاد از تلفن همراه مطرح می شود.

مضرات استفاده زیاد از تلفن همراه

1- اختلال در خواب: تحقیقات نشان داده است که استفاده از تلفن همراه قبل از خواب می‌تواند باعث اختلال در خواب شود. نور گوشی موبایل می‌تواند تأثیر مستقیم بر هورمون ملاتونین داشته باشد، که یک هورمون مهم در رژیم خواب است. استفاده از گوشی موبایل نیز می‌تواند باعث افزایش استرس شود که باز هم ممکن است باعث اختلال در خواب شود.

2- آسیب به چشم: نور آبی که از صفحه نمایش گوشی موبایل تابیده می‌شود، ممکن است باعث تغییر رنگ دهانه عدسی چشم شود و باعث خستگی چشم و در برخی موارد از بین رفتن بینایی بشود.

3- بیماری گردن: به دلیل نگهداری گوشی موبایل برای مدت طولانی، ممکن است باعث بیماری گردن شود. به دلیل نگهداری گوشی موبایل به دست، عضلات گردن در وضعیت فشار قرار می‌گیرند و باعث درد و خستگی می‌شوند.

4- بیماری مفاصل: استفاده زیاد از گوشی موبایل می‌تواند باعث بیماری مفاصل شود. در برخی از موارد، نگهداری گوشی موبایل در دست به مدت طولانی، ممکن است باعث ایجاد ارتفاع در گردن شود که باعث فشار بر مفاصل گردن و بازو می‌شود و ممکن است باعث درد و خستگی مفاصل شود.

5- خطر بیماری قلبی: تحقیقات نشان داده است که استفاده زیاد از گوشی موبایل می‌تواند باعث افزایش ضربان قلب شود و در برخی موارد باعث افزایش فشار خون شود. این عوارض ممکن است باعث بروز بیماری‌های قلبی شوند.

6- اختلال در تمرکز: استفاده زیاد از گوشی موبایل می‌تواند باعث اختلال در تمرکز شود. تمرکز بر روی گوشی موبایل باعث از بین رفتن توجه و کاهش توانایی حل مسئله می‌شود.

7- اعتیاد به تلفن همراه: استفاده زیاد از گوشی موبایل می‌تواند باعث اعتیاد به آن شود. این اعتیاد ممکن است باعث کاهش ارتباطات اجتماعی و حتی باعث ایجاد مشکلات خانوادگی شود.

در نتیجه، بهتر است استفاده از تلفن همراه را کاهش داده و به شیوه‌های بهداشتی استفاده کنیم. بهتر است از استفاده از گوشی موبایل قبل از خواب خودداری کنیم و زمان استفاده از آن را محدود کنیم. همچنین، استفاده از نور سفید برای صفحه نمایش گوشی موبایل بهتر است تا کاهش تأثیرات مضر نور آبی بر چشم‌های ما. در نهایت، ورزش و تمرین می‌تواند به کاهش اثرات مضر استفاده زیاد از تلفن همراه کمک کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49614 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1401/12/05 تعداد مشاهده: 52639
سافت گذر