کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316242 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ارائه اولین پیش نمایش اندروید 14!

گوگل به تازگی اولین پیش‌نمایش اندروید ۱۴ را برای توسعه دهندگان منتشر کرده است. این پیش‌نمایش شامل انواع تغییرات و بهبودهایی در این سیستم عامل است که ممکن است در نسخه نهایی آن به کار گرفته شوند.

با توجه به اینکه اندروید ۱۴ هنوز منتشر نشده است، این پیش‌نمایش به توسعه دهندگان فرصت می‌دهد تا قبل از عرضه نهایی آن، به آزمایش و ارزیابی این سیستم عامل بپردازند و برنامه‌های خود را برای آن بهبود بخشند.

یکی از تغییرات اساسی اندروید ۱۴ اضافه شدن یک بخش مخصوص برای کنترل کردن دسترسی‌های برنامه‌ها است. با این بخش، کاربران می‌توانند به طور دقیق‌تر تعیین کنند که یک برنامه به چه داده‌هایی دسترسی دارد. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا بهتر از قبل مدیریت امنیت برنامه‌های خود را انجام دهند.

همچنین، در اندروید ۱۴، تغییراتی در رابط کاربری صورت گرفته است که برای کاربران بهتر و راحت‌تر شدن استفاده از دستگاه‌های هوشمند طراحی شده است. علاوه بر این، این نسخه از اندروید باعث بهبود عملکرد و کاهش مصرف باتری دستگاه‌های هوشمند نیز می‌شود.

گوگل در تلاش است تا با ارائه نسخه جدید اندروید، تجربه کاربری بهتری را برای کاربران فراهم کند. با انتشار نسخه اولیه پیش‌نمایش اندروید ۱۴، کاربران می‌توانند با مشاهده این نسخه آینده‌ای از سیستم عامل اندروید را تجربه کنند.

در این نسخه پیش‌نمایش، گوگل به بهبود امنیت و حریم خصوصی، بهینه‌سازی کارایی و بهبود تجربه کاربری می‌پردازد. از ویژگی‌های این نسخه می‌توان به تغییراتی در ظاهر و طراحی سیستم عامل، بهبود کنترل دسترسی به دستگاه‌های دیگر، افزایش سرعت باز شدن برنامه‌ها و بهبود کیفیت صدا و تصویر در تماس‌های ویدیویی اشاره کرد.

یکی از ویژگی‌های جدید اندروید ۱۴، افزودن یک پنجره برای کنترل بیشتر بر روی عملکرد برنامه‌ها است. با این پنجره، کاربران می‌توانند به راحتی برنامه‌های در حال اجرا را مشاهده کرده و به محض بروزرسانی‌های مربوطه عمل کنند.

علاوه بر این، انتظار می‌رود که اندروید ۱۴، ویژگی‌هایی را بهبود دهد که به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی در محیط چند وظیفه‌ای کار کنند. به عنوان مثال، کاربران می‌توانند به راحتی چندین برنامه را در یک زمان باز کرده و بین آن‌ها سوئیچ کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49616 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1401/12/06 تعداد مشاهده: 53621
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر