کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737864499 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316453 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ایکس باکس جدید 2012 وارد بازار می‌شود

هفته گذشته پر از شایعه و حکایت در مورد زمان معرفی و راه‌اندازی نسخه‌های بعدی کنسول بازی مایکروسافت و سونی بود.

به گزارش سافت‌گذر؛ در مورد زمان دقیقی که دستگاه‌ها جدید بازی قرار است وارد بازار شود صحبت‌ها و شایعات  مختلفی در جریان است.

یک شایعه منتشر شده حکایت از عرضه این کنسول‌ها در ماه  ژوئن (حدود 5 ماه دیگر) و دیگری سخن از اواخر سال 2012 می‌کند.

در حال حاضر بر اساس گزارشی که IndustryGamers.com در تماس با آنچه که آن را یک منبع معتبر و آگاه معرفی کرده است،  ادعا شده که حداقل یکی از دو شرکت بزرگ و معتبر  مایکروسافت و سونی، ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 را در سال جاری میلادی و دیگری در سال 2013 وارد بازار خواهد کرد.

یک منبع دیگر نیز اعلام کرد: نباید انتظار داشت که نسل بعدی کنسول‌های بازی به این زودی‌ها و در کریسمس سال 2012 عرضه شود؛ چرا که تولیدکنندگان این این دستگاه‌های بازی عجله زیادی برای عرضه آن به بازار ندارند. فروش نسبت مناسب این دستگاه‌ها انگیزه تولیدکنندگان کنسول را برای عرضه آن در زمان مناسب گرفته است. همه نشانه‌ها حکایت از عرضه نسل بعدی دستگاه‌های بازی در نوامبر سال (11 ماه آینده) جاری دارد.


کارشناسان درباره عرضه همزمان کنسول بازی شرکت‌های مایکروسافت، سونی و نینتندو در یک سال تردیدهای زیادی دارند. عرضه همزمان می‌تواند موجب رقابتی‌تر شدن این کالاها و خرید کمتر را موجب شود.

گفتنی است که ایکس‌باکس (به انگلیسی: Xbox ) کنسولی از ششمین نسل کنسول‌های بازی رایانه‌ای است که توسط شرکت مایکروسافت عرضه شد. این اولین حملهٔ مایکروسافت به بازار بازی‌های رایانه‌ای بود که با کنسول‌های پلی استیشن ۲، نینتندو گیم‌کیوب و دریم‌کست به رقابت پرداخت.

سرویس اکس‌باکس لایو به بازی‌کنندگان اجازه رقابت به صورت آنلاین را می‌داد. این کنسول در روز ۱۵ نوامبر ۲۰۰۱ در آمریکای شمالی، ۲۲ فوریه ۲۰۰۲ در ژاپن و در ۱۴ مارس ۲۰۰۲ در اروپا و استرالیا عرضه گشت و بعد از آن ایکس‌باکس ۳۶۰ مایکروسافت وارد بازارها شد. ایکس‌باکس اولین جسارت سازنده‌اش در میدان نبرد کنسول‌ها بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 7176 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1390/10/19 تعداد مشاهده: 1242
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر