کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 737534512 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316390 | نظرات: 37891
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آدرس‌های عددی اینترنتی ساماندهی می‌شوند

وزير ارتباطات گفت: با اتمام ظرفيت نسخه 4، آدرس‌هاي عددي و استفاده از IPV6، آدرس‌هاي عددي اينترنتي ساماندهي مي‌شوند.

رضا تقي‌پور اظهار كرد: در سطح جهاني براي دريافت دامين‌هاي جديد و سطح بالا در شرايط حاضر فضايي به صورت محدود ايجاد شده يعني طي چهار يا پنج ماه، اگر دستگاه‌هايي اجرايي چنين درخواستي دارند مي‌توانند از طريق وزارت ارتباطات اقدام کنند.

او درباره ساماندهي آدرس‌هاي عددي اينترنتي گفت: اين موضوع يک مساله جدي و مهمي است که با افزايش تعداد کاربران ارتباطي و درخواست براي استفاده از خدماتي مثل واي فاي، وايمکس، RFID و بلوتوث و نيز اتمام ظرفيت نسخه 4 آدرس‌هاي عددي در دنيا، استفاده از پروتکل IPV6 به‌عنوان بهترين راه‌حل با حداکثر ظرفيت در دستور کار قرار گرفته است.

تقي‌پور ادامه داد: نسخه 4 آدرس‌هاي عددي اينترنتي تنها مي‌توانست حدود 4.3 ميليارد آدرس اينترنتي ايجاد کند اما نسخه 6 اين پروتکل مي‌تواند از دو هزار و 128 ميليارد آدرس اينترنتي پشتيباني کند و بر اين اساس IPهاي (Internet Protocol) بيش‌تري ايجاد شود.

وي با اشاره به مزيت اين تغيير ادامه داد: IPV6 سيستم جديد آدرس‌دهي مي‌تواند تعداد آدرس‌هاي اينترنتي را نسبت به IPV4 تا چندين برابر افزايش دهد.

وزير ارتباطات هم‌چنين ادامه داد: کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات کشور نيز با اتمام توزيع نسخه 4 آدرس‌هاي عددي اينترنتي در کل دنيا و مقدمات کار براي مهاجرت به نسخه 6 اين پروتکل ارتباطي، آيين‌نامه ساماندهي آدرس‌هاي اينترنتي IP Addresses را تصويب کرد.

تقي‌پور افزود: به منظور اطلاع‌رساني در اين زمينه از حدود شش ماه گذشته برنامه‌ريزي‌هاي لازم انجام شده و به همه دستگاه‌هاي اجرايي نيز طي يک همايش عمومي ابلاغ شده است.

وزير ارتباطات ادامه داد: اجراي اين کار به نفع شبکه ملي اطلاعات است، يعني هر دو گروه آدرس‌ها را داريم و مي‌توانيم مديريت کنيم.

وي ادامه داد: وزارت ارتباطات درخواست‌ها براي دامين‌هاي جديد را با مجامع جهاني مرتبط با اين موضوع مطرح مي‌کند، لازم است درخواست‌کنندگان اين محدوديت زماني را هم رعايت کنند.

بنا بر اعلام، دامنه درحقيقت نام وب‌سايت است که از دو قسمت نام و پسوند تشکيل شده است. پسوندهاي بين‌المللي رايج عبارتند از .com ، .net و .org که داراي مصارف عمومي‌اند و هر يک به ترتيب معرف سايت‌هاي تجاري (Commercial)، شبکه (Network) و سازماني يا غيرانتفاعي (Organization) هستند.

هم‌چنين در ثبت اين دامنه‌ها هيچ محدوديتي وجود ندارد ولي نام‌ها با اولويت درخواست ثبت مي‌شوند و براي مدت يک تا 10 سال (قابل تمديد) با توجه به حق‌الثبت پرداختي معتبر هستند. دامنه‌ها زير نظر يک موسسه آيكان (ICANN) صادر مي‌شوند.

انتخاب پسوند براي يک آدرس اجباري است، پسوند را مي‌توان از ميان گزينه‌هاي موجود و با توجه به نوع يا محل فعاليت انتخاب كرد. پسوندهاي مجاز و معتبر در واقع پسوندهايي هستند که توسط کميته مخصوص تاييد و تصويب پسوندها يعني آيكان تاييد شده باشند. اين پسوندها از نظر فني Top Level Domain يا به اختصار TLD اطلاق مي‌گردند.

دامنه سطح بالا Top Level Domain يکي از حوزه‌هايي است که در بالاترين سطح سلسله مراتب سامانه نام دامنه در اينترنت قرار دارد. نام دامنه‌هاي سطح بالا در منطقه ريشه (Root Zone) محدوده نام نصب شده است که براي همه دامنه‌ها در سطوح پايين‌تر, آخرين بخش از نام دامنه و آخرين برچسب از يک نام دامنه واجد شرايط (FQDN:Fully Qualified Domain Name) است. براي مثال, در نام دامنه www.example.com، دامنه سطح بالا com يا COM هستند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 7303 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna تاریخ خبر: 1390/10/28 تعداد مشاهده: 1086
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر