کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نگاهی گذرا به سیاست‌ شرکت‌های مطرح تولید‌کننده سیستم‌عامل‌ همراه

امروزه تبلت‌ها و تلفن‌های همراه هوشمند جای خود را بین دوستداران فناوری باز کرده‌اند و شاید بتوان گفت روزی جای رایانه‌های معمول و یا همان پی‌سی را نیز خواهند گرفت.

غول‌های تکنولوژی از جمله مایکروسافت، گوگل و اپل از مدت‌ها پیش از این امر آگاه بوده و هر یک به‌گونه‌ای برای آینده فناوری دنیا برنامه‌ریزی نموده‌اند، در این مطلب سعی داریم سیاست‌هایی که هر کدام از این شرکت‌ها در پبش گرفته‌اند را بررسی و با یکدیگر  مقایسه نماییم.

۱) سیمبین :

این نام همان نامی است که ما را احتمالا به یاد اولین اسمارت‌فون‌مان  می‌اندازد، سیستم‌عاملی که در طی یک دوره طولانی بر سایرین حکومت می‌کرد اما مدتیست که در سراشیبی سقوط افتاده است که شاید دلیل آن هم در عدم پشتیبانی مناسب نوکیا از آن بوده است، در سال‌های اخیر نوکیا که بازار را انحصاری و از آن خود می‌دانست فروش را پایان معامله دانسته و از ارائه خدمات پشتیبانی مناسب سرباز می‌زد، به علاوه هر جند نرم‌افزارهای موجود برای سیستم‌عامل سیمبین در آن زمان زباد بود اما با ورود سایر شرکت‌ها به این زمینه این بازار نیز در حال افول است و شاید تا چند سال دیگر فقط نام آن باقی بماند!

۲) ویندوزفون- مایکروسافت:

ویندوز فون دیر وارد میدان بازی اسمارت‌فون‌ها و تلبت‌ها شد ولی ظاهرا ایده‌ها و استراتژی‌های جالبی در سر می‌پروراند!

بیاید خودمان را جای مدیران ارشد مایکروسافت بگذاریم و به این بیندیشیم که نقطه قوت مایکروسافت در چیست؟ بله سیستم عامل همه‌گیر ویندوز و مجموعه بی‌نقص آفیس، خوب چه استفاده‌ای می‌توان از این نقطه قوت کرد؟ می‌توان با آوردن امکانات ویندوز به تبلت‌ها و اسمارت‌فون‌ها باعث محبوبیت ویندوزفون شد!

آنچه که از اخبار ویندوز ۸ به گوش می‌رسد مایکروسافت همین ایده را در سر می‌پروراند، فقط باید منتظر بود و دید که این ایده ویندوز را پایین خواهد کشید یا ویندوز فون را بالاخواهد بود.

۳) اندروید- گوگل:

گوگل نیز در زمینه سیستم عامل  برای گجت‌ها تازه وارد به حساب می‌آید اما گوگل نیز نقاط قوت مخصوص به خود را دارد، مانند جستجوگر، پست الکترونیک جی‌میل، سرویس خوراک‌خوان گوگل‌ریدر و . . . به علاوه گوگل با معرفی مرورگر کروم خود سعی در ورود بیشتر در این زمینه دارد.

به هر حال اندروید به آهستگی پیشرفت نموده و اکنون جزو یکی از محبوب‌ ترین سیستم‌عامل‌های گجت‌هاست و روز به روز نیز بر تعداد اپ‌های آن افزوده می‌شود.

۴) IOS- اپل

باید معرفی IOS را از سوی اپل در سال ۲۰۰۷ انقلابی در زمینه سیستم عامل‌های موبایل دانست، در این سال اپل نوع جدیدی از تکنولوژی را به جهان معرفی کرد و در سال بعد با معرفی اپ‌استور سیستم جدید درآمدزایی برای خود و در دسترس بودن نرم‌افزار های مورد نیاز را برای کاربران به ارمغان آورد، استراتژی اصلی اپل در اینجا نوآوری است، عاملی که باقی شرکت‌ها را به کپی از آن وا می‌دارد.

سخن آخر:

به نظر می‌رسد سال‌های آینده برای پیش‌بینی برترین سیستم عامل کار سختی باشد اما هم‌اکنون هر سه‌غول بزرگ فناوری (اپل، گوگل و مایکروسافت) این امر را در راس امور خود قرار داده‌اند و سعی دارند با داشته‌های قبلی خود، نوآوری های جدید و در بعضی موارد کپی‌کاری نظر کاربران را جلب نمایند و تمامی این عوامل  نهایتا به نفع کاربران است زیرا رقبا را مجبور به روکردن به فناوری‌های جدیدشان می‌کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 7625 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1390/11/18 تعداد مشاهده: 1370
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر