کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9247 | مشاهده و دانلود: 742890385 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/20 | اعضاء: 317128 | نظرات: 37918
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 سالروز ازدواج آقا امیرالمومنین وحضرت زهرا علیهما السلام برشیعیان مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی و هیئت همراه را تسلیت عرض می کنیم. #شهید_جمهور

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 اورجینال فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دستگیری عاملان هتک حیثیت و انتقام جویی اینترنتی

http://citna.ir/sites/default/files/hacker_0_0.jpgمتهمانی که با انتشار تصاویر و اطلاعات شخصی و خانوادگی برخی افراد باعث هتک حرمت مردم در فضای اینترنت می شدند، دستگیر شدند.

این متهمان از طریق سرقت اطلاعات دیگران باعث آزار و اذیت و هتک حرمت طعمه های خود می شدند.

در این راستا خراسان گزارش داد: سرهنگ کاظمی سرپرست معاونت مبارزه با جرایم پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا در همین رابطه به پرونده ای اشاره کرد که در آن زن جوانی شکایتی را در همین زمینه تسلیم پلیس کرده بود. این زن به ماموران گفت: فرد یا افراد ناشناسی عکس های شخصی من را به همراه دیگر مشخصاتم در یکی از سایت های اجتماعی منتشر کرده اند و از این طریق باعث هتک حیثیت من شده اند. به دنبال این شکایت گروهی از کارآگاهان پلیس فتا با رصد فضای مجازی دریافتند که فرد منتشرکننده تصاویر زن جوان، عکس ها را از طریق ایمیل خود ارسال کرده است لذا ماموران پس از کنکاش فراوان دارنده ایمیل را شناسایی و دستگیر کردند. در بازجویی ها مشخص شد که متهم مذکور با همدستی یکی از دوستانش به قصد انتقام جویی از زن جوان دست به این کار زده است. ادامه گزارش حاکی است متهمان این پرونده پس از تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضایی شدند.

 

همچنین در مورد دیگری فردی در شیراز به پلیس مراجعه و اعلام کرد حدود یک ماه است که متوجه شدم فرد ناشناسی اقدام به توزیع شماره تلفن همراه من و همسرم در چند سایت اینترنتی کرده است که انتشار این شماره ها در اینترنت موجب شد که دیگران برایمان ایجاد مزاحمت کنند. به دنبال اظهارات این مرد ماموران پلیس فتا تحقیقات خود را آغاز کردند و به سایت هایی که شاکی مدعی انتشار شماره تلفن خود و همسرش در آن ها بود وارد شدند و پی به صحت اظهارات وی بردند. آن گاه ماموران با استفاده از شیوه های فنی، به ردیابی منتشر کننده شماره تلفن ها در اینترنت پرداختند و دریافتند این شماره ها از طریق ایمیل برای سایت ها ارسال شده است لذا وقتی آدرس ایمیل را ردیابی کردند دریافتند که ایمیل مذکور از طریق اینترنت یکی از ادارات دولتی ارسال شده لذا با همکاری اداره مربوطه کارمند متخلف شناسایی و دستگیر شد.

 

در پرونده ای دیگر نیز متهمی که باعث هتک حرمت یکی از مدیران ورزشی استان فارس از طریق اینترنت شده بود، دستگیر شد. این مدیر ورزشی طی شکایتی به ماموران گفت: یک هفته است که فردی از طریق یک وبلاگ به نشر اکاذیب و هتک حرمت من مبادرت کرده است و اکنون خواهان شناسایی و مجازات وی هستم.پس از این شکایت، پلیس به آدرس وبلاگ یاد شده مراجعه و با شناسایی محل ایجاد وبلاگ متهم را شناسایی و دستگیر کرد. متهم دستگیر شده ابتدا منکر اقدامات خود شد ولی وقتی همه مدارک را علیه خود دید به جرم خود اعتراف و دلیل این اقدام را انتقام جویی از مدیر ورزشی ذکر کرد.

 

معاونت اجتماعی پلیس فتا به عاملان هتک حرمت و حیثیت افراد در فضای مجازی هشدار داد و گفت: با افرادی که با اقدامات خود باعث ایجاد مزاحمت برای دیگران شوند و اطلاعات مردم اعم از فیلم، عکس و شماره تلفن و ... را منتشر کنند برخورد قاطع و قانونی خواهد شد. همچنین این معاونت از کاربران اینترنت درخواست کرد که اطلاعات شخصی خود مانند فیلم و عکس را در اینترنت به اشتراک نگذارند. 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 7669 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سیتنا تاریخ خبر: 1390/11/20 تعداد مشاهده: 1502
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر