کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316305 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ورود مشترکان اعتباری به لیست سیاه

اگر مشترك تلفن همراه اعتباري در وارد ‌كردن پين شارژ، پنج بار اشتباه كند، خط وي وارد ليست‌ سياه (black list) مي‌شود.
تلفن‌هاي همراه اعتباري با نخستين تماس يا ارسال پيامك فعال شده و تا زماني كه اين اقدام توسط مشترك صورت نپذيرفته و مهلت اعتبار زماني آن پايان نرسيده باشد، به عنوان تلفن همراه صفر شناخته مي‌شود.

تلفن‌هاي همراه اعتبار با توجه به اعتبار موجود، در صورت اتمام مهلت زماني اعتبار، وارد وضعيت معلق (suspend) خواهند شد و درصورت اتمام مهلت زماني و تمديد نشدن اعتبار توسط مشترك (حداكثر طي دو ماه) تلفن‌هاي اعتباري غيرفعال (disable) خواهند شد.
در صورت اتمام مهلت زماني مرحله‌ غيرفعال و تمديد‌ نكردن اعتبار توسط مشترك (حداكثر طي 12 ماه) تلفن‌هاي همراه اعتباري سلب امتياز خواهند شد.
مشتركين تلفن همراه اعتباري مي‌توانند با استفاده از اين سرويس مبلغ اعتبار مورد نظر خود را به شماره‌ي ديگري انتقال دهند، براي اين منظور مي‌توان از دو روش كد‌هاي ميان‌بر و تلفن گوياي 444 استفاده كرد كه پس از انجام موفقيت‌آميز انتقال، براي مشترك انتقال‌دهنده‌ (A) و دريافت‌كننده‌ اعتبار (B) پيامي مبني بر موفقيت‌آميز‌ بودن انتقال، مبلغ انتقال يافته و اعتبار جديد ارسال مي‌شود.
در صورتي كه مشترك انتقال‌دهنده (A) در وضعيت خط صفر (idle)، قطع، معلق (suspend)، غيرفعال (disable)، ليست سياه (Black List) و يا سلب امتياز (pool) باشد، امكان انتقال اعتبار وجود ندارد.
اما در صورتي كه مبلغ مورد درخواست جهت انتقال با شرايط تعيين‌شده مطابقت نداشته باشد، انتقال انجام نمي‌شود.
پس از ارسال درخواست مشترك انتقال‌دهنده‌ي (A) به شبكه، پيامي به وي ارسال مي‌شود تا در صورت تاييد آن توسط مشترك انجام شود.
در صورتي كه در دريافت‌كننده‌ي اعتبار (B) به علت اتمام مبلغ در وضعيت يك طرفه باشد، مبلغ مورد نظر به اعتبار وي اضافه شده و زمان متناسب با مبلغ انتقال‌يافته نيز به زمان اعتبار قبلي مشترك (B) اضافه و وضعيت مشترك فعال مي‌شود؛ در صورتي كه دريافت‌كننده‌ي اعتبار (B) به علت اتمام مدت زمان اعتبار در وضعيت غيرفعال باشد، مبلغ مورد نظر به مشترك (B) منتقل شده و زمان اعتبار انتقال‌يافته نيز از همان روز انجام انتقال براي وي محاسبه مي‌شود.
هم‌چنين در صورتيكه مشترك دريافت‌كننده‌ي اعتبار (B) در وضعيت خط صفر يا سلب امتياز باشد، امكان دريافت اعتبار وجود دارد؛ در صورتي كه سيم‌كارت مشترك دريافت‌كننده‌ي اعتبار (B) قطع باشد، انتقال انجام مي‌گيرد، اما مشترك (B) امكان دريافت پيام را ندارد.
اما در صورتي كه مشترك دريافت‌كننده‌ي اعتبار (B) خاموش باشد، انتقال انجام مي‌گيرد و پس از روشن‌ كردن تلفن همراه در صورتي كه پيام ارسالي در شبكه موجود باشد، پيام به وي تحويل مي‌شود؛ هر يك از مشتركين تلفن همراه مي‌توانند در طول يك روز حداكثر پنج بار اعتبار خود را انتقال دهند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 7685 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1390/11/23 تعداد مشاهده: 1611
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر