کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735450834 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316283 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تغییر جالب در بازکردن قفل آیفون ها

اخیرا معرفی سیستم‌عامل iOS 10 توسط اپل، سر و صدای زیادی بین کاربران این سیستم‌عامل ایجاد کرده است. یکی از تغییرات جدید در این سیستم‌عامل، تغییر روش باز کردن قفل گوشی نسبت به نسخه‌های قبلی سیستم‌عامل iOS است.

Photo-Oct-25-3-44-39-PM-1024x768

به گزارش سافت گذر به نقل ازکلیک، در کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان وب اپل که چندی پیش برگزار شد، این شرکت از آینده و تغییرات سیستم‌عامل خود که شامل سیستم‌عامل iOS تلفن‌های هوشمند نیز می‌شد، پرده‌برداری کرد. در این کنفرانس، از اولین نسخه بتا سیستم‌عامل iOs 10 رونمایی شد. امکانات این سیستم‌عامل به‌گونه‌ای طراحی شده است که استفاده از آن برای کاربران وسوسه‌انگیز است.

اولین تغییر به‌محض روشن شدن و بالا آمدن سیستم‌عامل بر روی گوشی، خودنمایی می‌کند. در طول ۹ سال اخیر یکی از قابلیت‌‌های گوشی‌های تلفن همراه لمسی، استفاده از حالت سوایپ برای باز کردن قفل گوشی بوده است. در اولین گوشی‌های لمسی، برای باز کردن قفل تلفن حتماً باید سوایپ به سمت راست انجام می‌شد، اما هفت سال پیش اپل در گوشی‌های آیفون از قابلیت باز شدن قفل گوشی با استفاده از سوایپ کردن به هر سمتی استفاده کرد. البته اکثر کاربران بیشتر از سوایپ به سمت راست برای باز کردن قفل گوشی خود استفاده می‌کردند.

ظاهراً در سیستم‌عامل iOS 10 همه‌چیز تغییر کرده است و خبری از باز شدن قفل گوشی با استفاده از قابلیت سوایپ نیست. در این سیستم‌عامل از قابلیت سوایپ به راست برای بارگذاری ویجت‌ها بر روی صفحه‌نمایش استفاده می‌شود، این قابلیت به کاربر امکان بررسی اطلاعات را در یک‌چشم به هم زدن می‌دهد. اما سوایپ به چپ در این سیستم‌عامل برای باز کردن و اجرای دوربین گوشی استفاده می‌شود. برای باز کردن قفل گوشی، اپل تدبیر دیگری اندیشیده است تا کار باز شدن قفل گوشی برای کاربر سریع و آسان باشد. به همین خاطر، باز کردن قفل گوشی در این سیستم‌عامل با استفاده از فشار دادن دکمه Home انجام می‌شود.

بنابراین باز کردن قفل گوشی برای آن دسته از کاربرانی که به‌جای قابلیت سوایپ از فشار دادن دکمه در سیستم‌عامل‌های iOS قبلی استفاده می‌کردند، قابلیت جدیدی به نظر نمی‌رسد و فقط  جای دکمه باز کردن قفل گوشی در این سیستم‌عامل نسبت به سیتم‌عامل‌های قبلی عوض شده است. در iOS 10 برای اجرای Siri هنوز از قابلیت فشار دادن و نگه‌داشتن دکمه استفاده می‌شود درست مانند iOS 9.

استفاده از روش جدید برای باز شدن قفل گوشی در این سیستم‌عامل سازگار باقابلیت استفاده از اسکنر اثرانگشت طراحی شده است. درواقع برای استفاده از قابلیت باز شدن قفل گوشی با استفاده از اسکنر اثرانگشت، کافی است کاربر انگشت خود را برای چند لحظه روی دکمه Home نگه دارد و تا شناسایی شدن اثرانگشت توسط دستگاه منتظر بماند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 32678 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: کلیک تاریخ خبر: 1395/04/05 تعداد مشاهده: 2076
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

مهدی 1395/04/07 00:31
کجای تغییرش جالبه ؟!lay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung