کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ساخت صفحات خانگی شخصی و خارق‌العاده در گوگل کروم به کمک افزونه ANTP

ساخت صفحات خانگی شخصی و خارق‌العاده در گوگل کروم به کمک افزونه ANTP
گوگل محصولات خود را تبلیغ نمی‌کند، بلکه آن‌ها را به‌اندازه‌ای با کیفیت و متنوع طراحی می‌کند که کاربران نتوانند به گزینه دیگری فکر کنند. به این ویژگی‌ها، استقبال توسعه‌دهندگان را نیز اضافه کنید. گوگل کروم از جمله این محصولات است. مرورگری که به کمک گوگل و افزونه‌های جذابش در حال تبدیل شدن به حاکم مطلق مرورگرها است. یکی از این افزونه‌های نوظهور ANTP است که به صفحه خانگی کروم، حال و هوای ویندوز ۸ را می‌آورد.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ با این که ایجاد تب جدید در کروم کاری راحت است، می‌تواند بسیار مفید باشد. افزونه ANTP با همین هدف ایجاد شده است. افزونه‌ای که یک محیط کاربری شبیه به ویندوز ۸ را به صفحه اصلی کروم آورده که به کمک آن می‌توان وب‌سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف را راحت‌تر از قبل اجرا نمود.

راه‌های زیادی برای انجام کارها در رایانه وجود دارد، اما گوگل کروم با جمع کردن همه آن‌ها در یک مکان، این‌کار را آسانتر می‌کند.

اغلب کاربران برای انجام کارهای روزانه خود از مرورگرها استفاده می‌کنند. در این بین صفحه خانگی پیش‌فرض کروم، می‌تواند مکان خوبی برای اجرای صفحات و برنامه‌های مفید باشد.

ANTP‌ (که مخفف Awesome New Tap Page است)، افزونه‌ای زیبا، دوست‌داشتنی و کاربردی برای گوگل کروم می‌باشد که صفحه خانگی آن را شبیه رابط کاربری ویندوز ۸ می‌کند. روش استفاده از این افزونه به شرح زیر است:

۱. ابتدا ANTP را دانلود کنید.

لینک دانلود افزونه ANTP از Chrome Web Store

۲. یک تب جدید در کروم باز‌ کنید.

می‌توانید از بخش آموزشی که در سمت چپ بالا وجود دارد استفاده نمایید، ولی ما در این مقاله سعی می‌کنیم موارد اصلی چگونگی استفاده از این افزونه را آموزش دهیم.

۳. بر روی چرخ‌دنده خاکستری رنگ در قسمت بالا و سمت چپ تب کلیک کنید تا پنجره تنظیمات اجرا شود. به کمک این تنظیمات می‌توانید، ظاهر ANTP را تغییر دهید تا برای دسترسی به وب‌سایت Amazon موقعیت خود را تعیین کنید و یا اینکه تغییرات مهم افزونه را Reset کنید.

۴. آیکون ماتریسی ۳×۳ در پایین چرخ‌دنده، به شما امکان می‌دهد تا اپلیکیشن‌های کروم خود را به ANTP بیاورید.

البته این مسأله ساده را باید یادآور شد که تمامی‌اپلیکیشن‌های گوگل در کاشی (Tile) گنجانده شده‌اند (به کاشی سبز رنگ گوگل در تصاویر نگاه کنید).

antp-1

۵. آیکون ویجت‌ها (Widgets) به شما امکان می‌دهد ویجت‌های خود را به صفحه خانگی جدید خود بیاورید به شرط آن که این ویجت‌ها برای ANTP ساخته شده و با آن سازگار باشند. انجام تنظیمات آن نیز بسیار ساده است. با کلیک روی آیکون ویجت آن‌ها را انتخاب کرده و سپس روی گزینه Get More Widgets کلیک کنید.

۶. آیکون قفل هم به شما کمک می‌کند تا کاشی‌های ANTP را دوباره مرتب کرده یا حذف کنید.

راه‌های مختلفی برای ساخت صفحه خانگی دلخواه وجود دارد، آن‌ها را کشف کرده و با ما نیز به اشتراک بگذارید. آیا افزونه‌های مشابهی را می‌شناسید؟

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10866 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1391/06/12 تعداد مشاهده: 1964
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

Fun.maN 1391/06/13 13:50
عالی بود ... ممنون بابت معرفیlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol boluslay:none">prednisolon blodsocker prednisolon klysma prednisolon graviditet
امیر کیانی 1391/06/13 05:21
سافت گذر نمیدونم چی بگم. به شدت سوپرایز شدم. واقعا خوش ذوق و به روز هستی. ممنونم.