کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مدل جدید کامپیوتر رومیزی Horizon 27 Lenovo

ماه نوامبر گذشته که سونی کامپیوتر رو میزی Vaio Tap 20 با نیروی باتری را معرفی کرد را به یاد دارید؟ پس بدانید که لینووو هم یک نسخه 27 اینچی معرفی کرده است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از برترینها؛ لینووو برای کامپیوتر رومیزی Horizon جدید خود آرزوهای مختلفی دارد. به گزارش برترین ها اندازه Horizon باعث می شود که آن را با تبلت اشتباه نگیریم. لینوو نمی خواهد که Horizon چندلمسی 27 اینچی را یک کامپیوتر نیمه قابل حمل در نظر بگیریم (عمر باتری محدود به 2 ساعت است)، بلکه می خواهد آن را یک دستگاه چندکاربره بدانیم.

Horizon  یک کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز 8 است. علاوه بر سیستم عامل جدید، این شرکت یک واسط چندکاربری به نام Aura به این دستگاه اضافه کرده است.

مدل جدید کامپیوتر رومیزی Horizon 27 از برند Lenovo

این واسط عمیقاً در سیستم عامل Horizon ادغام شده است. صفحه نمایش را در حالت رو میزی مسطح قرار دهید، بدین ترتیب Aura بطور خودکار اجرا می شود و یک چرخ کنترل نرم افزاری در اختیار شما می گذارد که می تواند چند برنامه لمسی را اجرا کند.

بعضی از برنامه ها مانند مرورگر عکس و موزیک و ویدئو پلیرها آشنا به نظر می رسند. می توانید فایل ها را از چرخ جدا کنید و آنها را به صفحه پس زمینه Aura میخ کنید تا به عنوان میانبر از آنها استفاده کنید. بعضی از کارهای ساده باعث می شود که صفحه اصلی شما تمیز بماند. برنامه های دیگر به خصوص بازی ها و عناوین آموزشی توسط چند کاربر طراحی می شوند.

بیشتر برنامه هایی که در صفحه Horizon هستند، بازی می باشند. بازی های مختلفی همچون هاکی هوایی، بازی تیراندازی چهارنفره و بازی های مختلف با کارت و غیره در صفحه اصلی موجود است.

مدل جدید کامپیوتر رومیزی Horizon 27 از برند Lenovo

البته لینووو یک فروشگاه برنامه هم خواهد داشت و شرکت های Electronic Arts EA Sports و Ubisoft قول داده اند که برای Horizon بازی بسازند. لینووو کیت توسعه نرم افزاری برای همه قرار داده است تا آن را دانلود کنند.

لینووو این مفهوم را فراتر برده و چند سخت افزار منحصر بفرد برای Horizon هم معرفی کرده است.

مدل جدید کامپیوتر رومیزی Horizon 27 از برند Lenovo

در کنار این کامپیوتر، یک مجموعه از پاروهای هاکی هوایی، یک مجموعه دسته بازی و حتی تاس های شش وجهی بزرگ هم دریافت می کنید. دسته بازی ها و پاروها هر دو ظرفیت لمسی دارند و دستگاه Horizon شما را تبدیل به صفحه بازی شخصی می کنند و با بازی هایی که با دستگاه های ورودی Horizon طراحی شده اند تعامل دارند.

مدل جدید کامپیوتر رومیزی Horizon 27 از برند Lenovo

برای مثال، تک تیرانداز، نقاطی را بر روی صفحه نمایش به شما اختصاص داده است تا دسته بازی را از طریق یک سری کاپ های مکش به دستگاه وصل کنید. تاس هم بسیار منحصر بفرد است و شماره صحیح را از طریق ارتباط وای فای به سیستم انتقال می دهد.

مدل جدید کامپیوتر رومیزی Horizon 27 از برند Lenovo

گذشته از همه اینها، لینووو ایده ای درباره توسعه نحوه جمع شدن شما به دور Horizon دارد. به گزارش برترین ها یک چهارپایه برای آن طراحی شده است که بیشتر برای کلاس درس، و محیط های تجاری یا سازمانی کاربرد دارد. این طراحی میز مفهومی لینووو، قابل تغییر شکل هم هست.

مدل جدید کامپیوتر رومیزی Horizon 27 از برند Lenovo

دستگاه را به صورت مسطح در وسط این میز مفهومی قرار می گیرد. دو کاور متحرک کشویی روی میز، سیستم را کاملاً می پوشانند و مخفی می کنند و با پوشاندن دستگاه، این میز تبدیل به یک میز سنتی و جزوی از مبلمان خانه می شود. یک سری از مکانیسم های محرک این میز می توانند صفحه نمایش را بالا بیاورند و مثل یک کامپیوتر رومیزی سنتی از آن استفاده شود. در حالت خوابیده، چند کاربر می توانند بطور همزمان از آن استفاده کنند.

مدل جدید کامپیوتر رومیزی Horizon 27 از برند Lenovo

می توانید یک شب نشینی به دور دستگاه را تصور کنید،  البته این در آینده نزدیک تحقق نخواهد یافت، زیرا این میز فقط یک میز مفهومی است. بدون این میز (که قطعاً وسیله اضافی گرانی خواهد بود، البته اگر به عنوان محصولی واقعی تولید شود) مصرف کنندگان باید یک فضای اختصاصی برای این دستگاه برپا کنند تا از قابلیت های چندکابره  Horizon استفاده کنند. 

برچسب قیمت آن 999 دلار برای مدلی با ولتاژ بسیار کم از چیپ اینتل کور i3 است که به همراه آن همه لوازم جانبی دیگر و صفحه 27 اینچی هم وجود دارد. طراحی آن بسیار باریک است. ضخامت و وزن آن به ترتیب 1.1 اینچ و 17.8 پوند می باشد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 12980 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: bartarinha.ir تاریخ خبر: 1391/10/25 تعداد مشاهده: 2305
سافت گذر