کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 737534512 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316391 | نظرات: 37891
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

در اینستاگرام حرفه ای شوید

اینستاگرام جزو اپلیکیشن های بسیار معروف و رایج گوشی های اپل و اندرویدی است که حدود 30 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. این سایت اجتماعی عکس باعث می شود تا عکس های زیبای دیگران را ببینید و شاید به شما ایده های خوبی برای عکاسی نیز بدهد.

در اینستاگرام حرفه ای شوید

به گزارش سافت‌گذر به نقل از برترین ها؛ سعی کنید از سوژه های جالب و هنری عکاسی کنید و برای تماشای عکس های معروف اینستاگرام، روی گزینه ستاره که پایین صفحه قرار دارد، کلیک کنید. اینستاگرام استفاده آسانی دارد، اما افزونه های مختلفی نیز وجود دارند که کمک می کنند تا عکس های شما در فیدهای خبری قرار بگیرند. در این مطلب شش قابلیت اینستاگرام را نام برده ایم که می تواند به زیباتر شدن عکس های شما کمک کند.

1.    بزرگ‌نمایی

با استفاده از قابلیت درجه بندی اینستاگرام می توانید روی قسمت هایی از تصویر زوم کنید. با استفاده از انگشت شصت و اشاره عکس را بزرگ کنید، سپس آن را داخل مربع قرار دهید تا کراپ شود.



2.    واضح سازی یا تار کردن

در اینستاگرام حرفه ای شوید


برای ایجاد تاکید روی قسمتی از تصویر موردنظر، با استفاده از ابزار قطره ای شکل موجود در بالای صفحه، قسمت موردنظر را انتخاب کنید تا آن قسمت شفاف تر و واضح تر و اطراف آن تار شود. به این ترتیب گویا روی سوژه موردنظر فوکوس کرده اید.



3.    کنتراست

در اینستاگرام حرفه ای شوید

برای ایجاد کنتراست بسیار بالا از ابزار شبیه نور خورشید که در پایین گوشه سمت صفحه وجود دارد، استفاده کنید. اگر کنتراست زیاد شد، دوباره روی این آیکون کلیک کنید تا دوباره به حالت نرمال بازگردد.



4.    فیلترهای دوبرابر

با گوشی خود عکاسی کنید (البته از اینستاگرام استفاده نکنید) و آن را در اپلیکیشنی همچون «فیلتر مانیا» برای آی‌فون باز کنید که 12 فیلتر رایگان همچون جنگل، نئون و آکوا (برای ریزش طبیعی آب) در اختیار کاربر می گذارد. از فیلتر موردنظر استفاده، آن را ذخیره و مستقیم به اینستاگرام ارسال کنید. در این مرحله می توانید فیلترهای خود اینستاگرام را نیز روی تصویر اعمال کنید. به طور مثال، برای ایجاد افکت نوری می توانید از LensFlare یا LensLight که هرکدام یک دلار در آی‌تیونز قیمت دارند، بهره بگیرید.

کاربران اندروید نیز می توانند از اپلیکیشن رایگان Pixlr-o-matic استفاده کنند که فیلترهای متنوعی همچون افکت های نوری دارد. در انتهای کار می توانید عکس های خود را به اینستاگرام ارسال کنید.



5.    متن نوشتاری

نوشتن یک یا دو کلمه روی عکس می تواند هویت جدیدی به آن ببخشد. Phonto یک اپلیکیشن رایگان در آی‌تیونز است. این نرم افزار فونت های مختلف نوشتاری دارد. کاربران اندروید نیز می توانند اپلیکیشن رایگان LabelBox را برای این منظور امتحان کنند.



6.    کلاژ

در اینستاگرام حرفه ای شوید

کاربران آی‌فون می توانند با هزینه یک دلار از فروشگاه اینترنتی اپلیکیشن PicFrame را خریداری کنند. به محض رسیدن به قالب دلخواه، برای ایجاد افکت های ویژه آن را به اینستاگرام ارسال کنید. کاربران اندروید نیز می توانند از اپلیکیشن رایگان ساخت کلاژ به نام Honeygram استفاده کنند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 14243 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: bartarinha.ir تاریخ خبر: 1392/01/18 تعداد مشاهده: 2135
سافت گذر