کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهیانه فقط 2900 تومان از این امکان بهره مند شوید
عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آنلاین: 4366 نفر | تعداد برنامه ها: 5883 | مشاهده و دانلود: 401503823 | آخرین بروزرسانی: 1 ساعت و 43 دقیقه و 22 ثانیه پیش | اعضاء: 234292 | نظرات: 35103
www.esetupdate.ir zula.ir

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
  • مبل
  • مبلمان سام اکسون
  • samexxonsofa.com
آخرین دانلود شده
یا بخت یا اقبال
نظرات کاربران
نظرات کاربران

آموزش سیستم عامل مکینتاش

سلام باز هم مثل همیشه کتابی جدید متفاوت و عالی ممنونم موفق باشید

نظرات کاربران

Winamp Pro

سلام و درود ، دوستان عزیز خواهش میکنم نسخه Winamp.Pro_5.65_Build-3438.Fina رو واسه دانلود بذارید، نسخه ای که گذاشتید اول اینکه تو add media to library که میزنی به 80 درصد که رسید هنگ میکنه و دوم اینکه آهنگها رو بصورت تکی اجرا میکنه اما اگه بهش فولدر بدی بازم هنگ میکنه
واسه سیستم من که اینطوریه
نسخه Winamp.Pro_5.65_Build-3438.Fina نصب کردم هیج مشکلی نداره و بخوبی اجرا میشه
با تشکر از سایت خوبتون

نظرات کاربران

Avira Internet Security

سلام
در جواب اینجا کسی راجب این نگفت که آویرا اولین آنتی ویروسی بوده که استاکنت را شناسایی کرد ان شرکتی سود جو ودروغ زده است نورتون است نه آویرا نورتون توی شناسایی انقدر ضعیف است ساده ترین ویروس ها را نمی شناسد تازه خود نورتون لاینسس 3 ماهه می ده تازه توی تست ویروس بولتون امسال اصلا یا شرکت نکرد یا رد شد در موسسه av هم شناسایی اش متوسط بوده است با 98.8 شناسایی نورتون در حد نود32 هم نیست حال اگه اولین آنتی ویروس هم باشد ارزشی ندارد روند فروشش هم در اروپا وحتی امریکا دوستان گذاشتید شیب نزولی پیدا کرده است جز سبکی وظاهر فریبنده اش هیچی ندارد فیروالش هم الکی است دوست عزیز شما داری اینجا قسمت اویرا داری تبلیخ نورتون راه می اندازی به هر حال موفق باشید

نظرات کاربران

Adobe Flash Player

سلام و هزار سلام . تبریک . خسته نباشید . عالیه عالی . همیشه در اوج ؛ همیشه در فوج .

نظرات کاربران

Convenience Rollup Update for Windows 7

با سلام
بعد از دانلود فایل اون رو اجرا کردم. نصب آپدیت ها چه مدت زمان می بره؟؟؟

نظرات کاربران

Microsoft Windows 7 Ultimate SP1 MSDN May 2011 x86 Retail

سلام بر ناشناس و بقيه اعضا
من در بيرون از ايران زندگي ميکنم. وقتي ميخوام برنامه اي رو بخرم و بايد پول زيادي پرداخت کنم در اون لحظه فقط يک کار انجام ميدم و اون اينه که به جون صاحب سافت گذر دعا مي کنم که فقط و فقط با 1000 تومان در ماه ميتونم هر چي نرم افزار دلم ملخواد دانلود کتم.
بهتره کمي هم منصف باشيم در اين دنياي وانفصا که پسر تا پول نياد تو جيبش به پدر سلام نمي کنه چرا بايد کسي بياد وقت و پول و دانش خودش رو مجاني در اختيار ما قرار بده؟

نظرات کاربران

AutoPlay Media Studio

سلام دوستانی که در فارسی نویسی نرم افزار مشکل دارند بعداز ایجاد هرقسمت داخل تنظیمات رفته روی فونت کلیک کنید
فونت فارسی نویس مثل Arial را انتخاب و در بخش راست صفحه قسمت اسکریپت را به عربی تغییر دهید.
امیدوارم مفید بوده باشه موفق باشید
bahramibahram0022@gmail.com

نظرات کاربران

BlueDict

واقعا دستتوت درد نکته. خیلی کامله. فقط اگه ممکنه زبان بورکینافاسو به فارسی رو هم بزارین. خیلی بهش نیاز دارم. ممنون

نظرات کاربران

Realtek AC97 Audio Driver

با سلام . سایتتون عالیه . من هروقت کم میارم میام تو سایت شما و به نتیجه هم میرسم

نظرات کاربران

Readiris Corporate

سلام
خیلی ممنون بابت نرم افزارتون. خیلی عالی بود. رو متن انگلیسی تست کردم خیلی خوب تبدیلش کرد به فایل Word.
یه سوال داشتم؟!؟!؟!! یه پی دی اف فارسی رو میخاستم تبدیل کنم زبان دوم رو فارسی انتخاب کردم موقع تبدیل یه error میده.
internal DSR Error

اگه میشه راهنمایی کنید. ممنون از لطفتون

نظرات کاربران

McAfee Offline Update

بدون شک یکی بهترین آنتی ویروسهای جهان هست و تجربه چند ساله اینو نشون میده

نظرات کاربران

ESET NOD32 Offline Update

لطفا آپدیت ورژن 2.7 نود32 را هم قرار بدید
ممنون

نظرات کاربران

GoldenDict

نسخه خیلی خوب و بدون ایراد بود و بدون مشکل می شد وب گردی کرد بدون اینکه بابیلون مثل بعضی از نسخه هاش گیر بده و با اتصال به نت از کار بیفته ممنون .

نظرات کاربران

Ice Age 3

سلام ممنون از انيکه فعالش کرديد ولي اي کاش لينک مستقيم مي ذاشتيد.آخه رپيد شير هم محدوده هم اينکه تا 10 در صد دانلود مي شه و بعدش واي ميسته.من تا يک ماه ديگه مسافرتم اگه لطف کنيد و نگرش داريد که برگردم و دانلودش کنم ممنون مي شم

نظرات کاربران

Opera

سلام

من تا جند وقت قبل فقط عشق اپرا بودم و واقعا هم عالی بود و امکاناتش به تمام مرورگرها می ارزید.

فقط نمی دونم یه دفعه چی شد یا لب تابم حالش بد شده که توی task manager برنامه اپرا باید میزان استفاده از ram به بالای 150000 برسه و گاهی اوقات تا 220000 رسیده تا تقریبا بیاد بالا و کار کنه و خیلی کند شده و شدید قفل میکنه.

برای همین کوچ کردم به کروم. با اینکه کروم شنیدم که خیلی مرموزه و اطلاعاتت رو میگیره ، اما سرعت لود و کارکردش واقعا عالیه.

در پایان افتضاح ترین مرورگر فقط IE هست و بس و من فقط به خاطر سایت گلستان پیام نور ، رو سیستمم باقیش گذاشتم ، فقط همین!!!!!!!!!!!

نظرات کاربران

Joomla Tutorial

سلام و عرض ادب
ممنون از سایت جامل و کامل در زمینه آموزشیتون سپاس گذارم

نظرات کاربران

Ashampoo Burning Studio

سلام به همگی
من هم از وقتی که با این نرم افزار آشنا شدمٰ دیگر به سراغ nero نرفتم. واقعا عالیه! حرف نداره
فقط اگر نسخه های 12 و 14 مانند نسخه 10 فارسی میشد ٰ خیلی عالی بود
م. یوسف زاده -مازندرانٰ بهشهر

نظرات کاربران

R Studio

سلام
ممنون از نرم افزار فوق العادتون
واقعا بدرد خورد
من خودم از روی فلشم و هارد دیسکم اطلاعاتم پاک شده بود و بالاخره با این نرم افزار تونستم اطلاعاتم رو برگردونم
بازم ممنون

نظرات کاربران

Adobe Acrobat Reader

salam
bayad az narm afzar hay OCR farsi Ya Arabi Estefade konid
albate ona ham niaz be virayesh daran
vali mishe bahash knar omad
از نرم افزار های OCR فارسی استفاده کنید .

سافت گذر

بروز رسانی محصولات ESET با سرور آپدیت نود 32 - NOD32 Update Server

ما اعتقاد داریم که باید کامپیوترهای تک تک کاربران اینترنت کشور عزیزمان ایران همیشه ایمن باشد و در مقابل انواع حملات ویروسهای رایانه ای مصون بماند. بنابر این سعی کردیم خدمتی ارزان و بسیار آسان و کاربردی جهت بروز رسانی آنتی ویروس نود32 را به شما کاربران گرامی ارائه دهیم.

از آنجا که پیشگیری همیشه بهتر و ارزانتر از درمان است، همین الان با خرید یکی از اکانت های زیر (توصیه ما خرید یکساله است زیرا به صرفه تر است) و مطالعه راهنمای بروز رسانی که در ایمیل ارسالی اکانت و یا در سایت فروش اکانت قرار داده شده است سیستم خود را با ایمن کنید. 

سایت EsetUpdate.ir توسط سایت سافت گذر راه اندازی و پشتیبانی می شود. 

امکان خرید اکانت های چند کاربره به همراه تخفیف های بسیار مناسب نیز فراهم شده است.





با توجه به اینکه برخی کاربران نود32 بدلیل بلاک نود در باز کردن سایت سافت گذر با مشکل روبرو می شوند از کاربران عزیز و حامیان سافت گذر تقاضا داریم در وبلاگ ها، انجمن ها و شبکه های اجتماعی نحوه آنبلاک سافت گذر را که در لینک زیر آمده است منتشر نمایند:

این روش

  سافت گذر با حمایت شما کاربران وفادار برپاست.

کد خبر: 1836 گروه خبری: اخبار داخلی سایت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/05/02 تعداد مشاهده: 15623
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناشناس 1395/04/13 13:56
بسیار عالی
prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
ناشناس 1394/06/08 09:15
سلام.برنامه عالی است.خسته نباشید.
علی 1394/01/24 14:12
ببخشید موقعی که بخواهیم این کار رو انجام بدیم باید به اینترنت متصل باشیم.
حصدق 1394/01/16 07:01
واقعا عالیه خدا قوت پرکاربرده
جابر 1393/12/24 18:02
خوب بود ممنون.
محسن 1393/10/22 12:14
شما میدونید طی چند وقت دیگه این انتی ویروس به برد اسیب میزنه؟
شما میدونید اینا همش تقلبیه؟
و ایران تحریمه نمیتونه بگیره وشماهایی ک دارید میگیرید جنس تقلبیو ب اسم جنس اوریجینال بهتون میدن؟
prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
احمدی 1393/08/12 18:31
سلام موقعی که سرور داخل ادیت وارد میکنم واسه اپدیت بعد اکی میکنم ولی باز قسمت ادیت خالی میمونه چرا
pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol bolus
فرهاد 1393/08/01 16:21
عالی بود
روزعلي لك 1393/03/09 15:31
ذکات علم نشره به راستی که علمتان را در اختیار دیگران قرار داده اید ممنونم
pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
محمدعلی 1393/01/20 18:19
سلام ممنون و خسته نباشید
fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
جواد 1393/01/20 13:03
مشکل نارنجی شدن انتی ویروس رو چجوری حل کنم یادم رفته
تشکر
محمد 1393/01/10 00:01
خیلی بد بوددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
رضا 1393/01/02 22:04
اگه خواسته باشم این سایت از صحفه گوگل حزف بشه باید جی کار کنم
مدقلی زرقانی 1392/11/09 23:56
باتشکر از نرم ازار عالی شما بی زحمت اگه ممکنه روش آبدیت آفلاین را توضیح دهید. باکمال تشکر
tahmar 1392/11/01 20:33
خیلی عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی فقط دسترسی به نود32 را آسان تر کنید
حامد کاشی 1392/10/26 23:54
خیلی خیلی خیلی عالیه مرسی
fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung
ناشناس00 1392/09/27 11:49
عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی است مرسی
pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
روح اله قنبری 1392/09/16 12:38
ممنون از سایت بسیار خوبتون.
انشاالله که همیشه در زندگیتون هم آپدیت باشین
قنبری علامرودشتی 1392/09/06 07:51
از سایت خوبتون تشکر می کنم . این راه را ادامه بدید . مطمین باشید همه شما را دعا می کنند./
با تشکر از استان فارس - شهرستان علامرودشت
سعيداقتداري 1392/08/29 09:06
خیلی ممنون
pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
اسراء 1392/08/27 15:10
متشکرم عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود
rezaeslami 1392/08/26 14:45
سلام‌خسته‌نباشیدعالیه‌سایت‌ممنون
حميد ش 1392/05/19 16:15
لطفا فایل ابدیت نود 32 و اسمارت را به صورت زیپ ورایگان بگذارید تا بتوانیم دانلود کنیم
محمد 1392/05/17 10:48
سلام نمیتونم nod32ورژن6راآپدیت کنم خواهشاراهنمایی کنیدیادرخواست یوزرنیم و پسوردمیکنه هریوزرنیم وپسوردکه وارد میکنم قبول نمیکنه
ممنون
محسن 1392/05/03 11:53
دستتون درد نکنه عالی بود
fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
امیر محمد 1392/04/09 18:40
چرا آبدیتا ی بروز تر نمیزارید الان خوب دانلود بروز میزاره اگه شما هم بروز بزارین دیگه شاخ ابدیت نود میشید.
محمد 1392/04/02 19:14
سلام به رفقای سافت گذر من قبلا هم از این روش اپدیت استفاده میکردم جواب میداد ام حالا امروز که دانلود کردم و تمام کارها رو کردم درست نشد آپدیت نشد میرم آدرس میدمaddمیکنم ام ادرسه اضافه نمیشه که آپدیت شه لطفا کمک کنید خواهشا با تشکر
رسول مولاني 1392/04/02 00:35
لطفا نحوه نصب انتی ویروس nod 32 را برایم ایمیل کنید وایمیل ندارم و نمی دونم چیه چگار کنم
fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung
ارسطو 1392/04/01 14:47
با سلام می خواستم روش به روز رسانی آنتی ویروس نود 32 را توضیح بدبد و اینکه میخواستم بدون نیاز به یوزر و پسورد آبدیت بشه. ممنون از لطفتان
pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
نگار 1392/03/29 13:41
لطفا نحوه نصب انتی ویروس nod 32 را برایم ایمیل کنید
pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung
ابوالفضل شکری 1392/03/10 18:51
با سلام می خواستم روش به روز رسانی آنتی ویروس نود 32 را توضیح بدبد و اینکه من پسورد و یوزر نیم ندارم باید چیکار کنم با تشکر
prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
mojtaba salehi 1392/02/30 12:28
سلام نمیتونم nod32ورژن6راآپدیت کنم خواهشاراهنمایی کنیدیادرخواست یوزرنیم و پسوردمیکنه هریوزرنیم وپسوردکه وارد میکنم قبول نمیکنه
باتشکرقبلی
pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
علیرضازمانی 1392/02/21 09:19
سلام این سایت بسیار عالی ست ولی نرم افزارهای آن کم است
امير محمدي 1392/02/18 17:10
سلام آقا دمتون گرم خیلی دوستون داریم.
ناشناس 1392/02/03 18:39
من نود 32 ورژن4رو راههای آپدیت همیشگی رو رفتم ولی آپدیت نشد لطفا راهنمایی کنید
مولود 1392/01/27 08:25
خدا خیرتان دهد
کار ملت رو راحت کردید
شهاب بلوچزهی از خاش 1392/01/19 20:25
اززحمات شما کمال تشکر را دارم. امیدوارم در توسعه وگسترش فناوری جدید بصورت ساده وروان بیش از پیش موفق باشید.
علی رضا 1392/01/09 16:07
سلام این نرم افزار واقعا عالیه خیلی خوبه دست گلتون درد نکنه مر30000
محسن اورجلو 1392/01/05 15:31
نظر من عالیه
فهیم 1391/12/18 07:45
سلام متشکرم بابت راهنمایی تصویری اما من هرچه سعی میکنم گزینه edit غیر فعاله لطفا راهنمایی کنید
احسان سراوانی 1391/12/01 19:45
مرسی بابت این همه تعهد .
pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol bolus
fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
علی 1391/11/30 00:58
سلام.بسیار سپاسگزار از لطفتون.
مرتضی 1391/11/22 21:59
سلام خسته نباشین من ممنوع ازسایت شما عالیه
SAEID 1391/11/03 10:46
عالیه سافت...
افشين 1391/10/20 01:39
فقط نظر دیدم عطر ان است نه ان که عطار بکوید
عباس ارزومند 1391/09/24 08:25
خیلی عالی بود.
fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
مهرداد 1391/09/23 15:16
خییییییییییلی ممنونم دمتون گرم
اسماعیل اسکندری 1391/09/08 18:53
خیلی متشکرم
prednisolon blodsocker prednisolon klysma prednisolon graviditet
fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung
ارسلان 1391/09/06 17:55
خیلى عالى محشره
نيلوفر 1391/09/02 12:34
سلام .خسته نباشید
اسمارت سکوریتی 4 رو دارم.
من همه کارایی که برای اپدیت کردن آفلاین گفتید رو انجام دادم ولی آپدیت نمیشه .فکر میکنم گزینه edit مشکل داره. چیکار باید بکنم؟
ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.
صمد 1391/08/29 20:43
خیلی تشکر میکنم دستتون درد نکند.
fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
سخاوت 1391/08/14 09:31
سلام و خسته نباشید خدمت شما دوستان.
من دیروز آپ نود رو از همین سایت دانلود کردم یک روز نودم به شکل سبز در اومد ولی یه روز بعد به شکل قرمز در اومده.میتونید بگین که مشکل از چی بوده؟
pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung
مطلب 1391/08/01 20:22
واقعا دمتون گرم، موفق و پیروز باشید
REZA 1391/07/30 13:24
مرسی خدا خیرتون بده
سامان 1391/07/29 14:11
سلام خسته نباشید خیلی ممنون سایتتون عالیه.
ارشیا 1391/07/19 15:53
من نمی تونم update nod رو downloadکنم
سعيد رحيمي ن‍ژاد 1391/07/16 10:51
سافت گذر ممنون ، سافت گذر همیشه پرسرعت ، قوی و با خدماتی عالی می باشد . ممممممننننننوووووننننن....!!!!
pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
R3 1391/07/15 15:50
لطفابه من بگید که این اکاونت که اینقد ازش صحبت میکنید چ هس . لطفا به من ایمیل بزنید
هادی 1391/07/15 11:26
بابا چه چوری آبدیت بگیریم مارو که شما کشتید والا
pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
علی حقیقت 1391/07/09 22:51
واقعا به خاطر زحماتتون mr30
ناشناس 1391/07/08 23:33
کمک... کمک...اقا من میخام نود رو غیر فعال کنم رمز عبور میخاد.کمکم کنین لطفا
رحمان علمی هدلو 1391/07/04 17:36
پسورد و یوزر نیم و گرفته ام ولی نتونستیم آپدیت کنیم پسورد ارور میده لطفا مرا راهنمایی کنید
علی 1391/06/29 00:08
سلام ازسایت خوب تون ممنون اگر میشه توضیحات برنامه ها رو که دانلود میکنیم فارسی بزارید
fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
رضا 1391/06/19 14:10
عجب سوالهایی کردن اینا از یه بچه میپرسیدی بهت میگفت وقتی بلد نیستی با این نود کار کنی برا چی ریختی رو سیستم خود اول میرن تو گوگل در موردش یاد میگیرن و بلد میان از اینو اون کمک میگیرن و فقط آپدیت جدید آخرین ورژن نود رو میخوام لطفا برام بذارید اینا رو قبول نمیکنه با تشکر فراوان از شما.
محسن عرب 1391/06/01 18:13
راحت. دمت گرم.
محسن 1391/05/23 13:24
دمتون گرم.اپدیت کنید لطفا .اپدیت نیست که
محسن 1391/05/23 13:19
دمتون گرم
ارش 1391/05/20 14:23
تازه با این سایت اشنا شدم قبلا برای سبز شدن نودم باید میرفتم بیرون پول میدادم تا اپدیتشو برام میرخت چه جوری باید نودم رو غیر فعال کنم چه جوری باید ار تریق سایت شما نودم رو اپدیت کنم
مهدی 1391/05/19 20:11
ایول! نمیدونی این مدت چی کشیدم..
سیستمم ترکیده بود اصلا!
بازم ممنون!!
pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
امین 1391/05/17 17:22
واقعا ممنون از پشتیبانیتون تو آپدیت نود32.
mahraz 1391/05/15 16:22
سلام ترو خدا کمکم کنید چراغ انتی ویروسم روشن شده انگار ویروسی شه چه جوری از شرش خلاص شم help me
pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
میر 1391/05/11 15:45
خوشم اومد
prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
Shiva 1391/05/10 13:59
Great like
باورم نیمیشه تو این زمان کم اینقدر ویندوزم ویروسی شده بود.
شما ویندوز منو نجات دادین.
بازم مرسییییییییییی.
pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
حامد 1391/05/09 15:35
با ر یـــــــــــــک
گاگول! 1391/05/07 16:09
سلام. خسته نباشید. من منکر زحمات بی دریغ شما نیستم. از وقتی با سایت شما آشنا شدم تقریبا به هیچ سایت دیگه ای نرفتم چون همه نیازهام اینجا برآورده شده. دستتون هم درد نکنه. اما گاهی یه چیزی آدم می بینه که دیگه نمتونه سکوت کنه.
1- ببینم اینکه خود نرم افزار رو گذاشتید به صورت رایگان بهتون گیر نداده بعد به خاطر آپدیت گیر داده؟!! عجب..
2- اون وقت اون آقایی که میگه دزدی بده و فلان الان کامپیوترش همه نرم افزارها رو اوریجینال داره؟!!!‌ بازم عجب.....
3- اون وقت هیچ نرم افزاری شامل کپی رایت نمی شه و فقط نود 32 اون هم آپدیتش شامل کپی رایت میشه؟!!! بازم خیلی عجب.....
4- بعد اگه بریم از اون سایت ایرانی پول بدیم بخریم دیگه اشکالی نداره؟!!!!!! خیلییییییییی عجب........
5- الان اگه آپدیت آفلاین رو بذارین دیگه شرکت فخیمه نامه نمی ده که آقا فلان و اینا؟!!

حتما روی پیشونی ما چیزی نوشته..

انتظار ندارم این رو درج کنین همه ببینن ولی یه کم یا خودتون فکر کنین شاید احساس کردین که دیگران هم یک کم می فهمن چه خبره!

بازم ممنون از زحماتتون
جواد 1391/05/06 21:26
خیلی خوبه که دوباره به روز رسانی آفلاین و ... را در سایت خوبتان گذاشتین .
سپاس
فاضل حسینی 1391/05/05 11:43
ممنووووووووون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
وحی 1391/05/04 19:26
باید از طریق خود نود 32 آدرس سافتگذر رو اد کنیم تا آنبلاک بشه
امین 1391/05/04 07:47
اقا من نودم رو با هزار زحمت پاک کردم(لامصب پاک که نمی شد)چون از اپدیت خبری نبود،حالا که دیگه رو سیستمم نصب نمیشه اپدیتش رو گذاشتید.نخواستیم اقا ورش دار!
ولی 1391/05/03 17:29
مطمئن باشید در بین سایتهای فارسی زبان در زمینه نرم افزار بیشترین بازدید را خواهید داشت چون شما تنها سایت قابل اطمینان هستید که به ارائه این خدمت مشغول هستید
رضا 1391/05/03 17:07
منم موافقم آخه چرا باید از تهدیداتت این شرکت نود ترسید بزارید بابا2 ساعت باید بریم دنبال آپدیت بگردیم دمتونگرم به خاطر سایت باحالتون ایووووووووولللللل دارید مر333333333330000000000000
prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
محمد 1391/05/03 13:43
باسلام وخسته نباشید خدمت همه شما...نمازروزه هاتون قبول باشه
برای ورود به سایت سافت گذر حتما نباید نود روغیرفعال کنین بلکه درتنظیمات نود این سایت روبه عنوان یک سایت پیشفرض قرار بدین...اگه اینکاروانجام بدید دیگه نیازی به غیرفعال کردن انتی ویروس شمانیست...من یک شرکت کامپیوتری دارم...از طریق اپدیت افلاین شما تمامی کامپیوترها وسرور هامو اپدیت میکنم ممنون
کشیر 1391/05/03 11:10
بعضی ها میگن چون تو ایران قانون کپی رایت وجود نداره ما باید هر کاری دلمون میخواد بکنیم . نه عزیزم ...
این کار یه جور دزدیه و دزدی هم تو هر فرهنگ و دینی بده. پس بیشتر از این ملت ایران رو زیر سوال نبرید.
اینهمه آنتی ویروس رایگان تو اینترنت وجود داره درسته که خیلی عالی نیستن ولی بدرد کاربران خانگی می خوره و با یه زره دقت می تونید با همین آنتی ویروسهای رایگان خودتون رو امن نگه دارید.
البته اگه از ویندوز استفاده می کنید و در غیر این صورت لینوکس پیشنهاد خوبیه. رایگانه و احتیاج به آنتی ویروس نداره و خیلی از محدودیتهای ویندوز رو هم نداره.
reza_i7 1391/05/03 10:50
بابا مگه آنتی ویروس بسیار قوی میخوایم چیکار؟
ما که تو FBI کار نمیکنیم که اونقدر حساسیم رو آنتی ویروس .
نود32 آخرین نسخش خیلی عالی کار میکنه و در حد نیاز هست .
در ضمن در سایت http://www.av-comparatives.org/ هم در تستهایش خوب خودشو جلوه داده...
حالا هر کی 1391/05/02 23:20
سلام ممنون که دوباره آپدیت آفلاین میزارید! ما برای فروشگاهمون آپدیت رو از سافت گذر دانلود میکردیم که دیگه نزاشتید! دیگه اینقدر گشتم که یه سایت خارجی که هر روز آپدیت جدید میزاره رو پیدا کردیم! اگه شما هم بتونید به جای هر 4 روز یه بار، هر روز آپدیت جدید بزارید خیلی عالی میشه!
fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
باسم 1391/05/02 23:16
احسنت به شما
سالار 1391/05/02 23:13
خودتون رو کوچیک کردین الکی یه مدت برداشتین آپدیت رو اونا باید به فکر خودشون باشن که کرک میشن نه ما!
به هر حال باز هم ممنونم از سایت خوبتون
prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
مجید 1391/05/02 22:38
از من به سافت گذار نصیحت تا ما قانون کپی رایت نداریم به تهدید های شرکت ESET توجه ای نکنید ... ما که بلدیم چطور وارد بشیم به سایت های بلوک شده ، امیدوارم دیگران هم یاد بگیرن تا مشکلی براشون پیش نیاد ...
ناشناس 1391/05/02 21:52
بی زحمت برنامه nodlogin رو هم تو سایت قرار بدین...
pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
رضا آرین 1391/05/02 21:43
عدم همکاری شرکت؟؟!!!
حالتون خوب نیست؟یعنی انتظار داشتین بیان شما رو که دارین ازش دزدی میکنین به رسمیت بشناسن؟مطمئن باشین هیچوقت این کار رو نمیکنن و شما هم هیچ کاری نمیتونین بکنین.
pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
karkas20 1391/05/02 21:07
وقتی باجناق شد فامیل !

eset هم میشه بهش گفت انتی ویروس و محافظت کننده سیستم کاربر :)))))))))))))))))

fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
ناشناس 1391/05/02 20:26
از اون روزی که دیگه سافت گذر اپدیت قطع کرد واقعا بحال این سایت و کاربران ان متاسف شدم
prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
سعید 1391/05/02 20:02
دمتون گرم
pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol bolus
orochi 1391/05/02 20:00
با سلام

واقعا نمی دانم چرا آنتی ویروس eset این قدر براش کار میکنند

چون این آنتی ویروس واقعا آشغاله

فقط kaspersky

واقعا آنتی ویروسیه که بهش میگن پدرمادر دار
حسین 1391/05/02 19:10
بابا ای ول دوباره روی همشون رو کم میکنیم زنده باد سافت گذر آزاد
fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
عرفان 1391/05/02 19:06
آوریـــــــــــن! خوب جوابشونو دادین!
مکی 1391/05/02 19:05
حالا باید چیکار کنم کامپیوترم ویروسی میشه

اوه اوه اوه اوه اوه اوه
علی 1391/05/02 19:05
مگه به Eset هم می شه گفت آنتی ویروس مثل انگل کامپیوتر رو خراب میکنه هر دو روز باید یوزر نیم پسورد جدید بزنی
به نظر من Kaspersky بهترین آنتی ویروس روی جهان هستش هم از لحاظ هسته نرم افزاری قوی هست و هم همهی ویروس ها رو پذرشون رو در می یاره و علاوه بر اون یه عالمه امکانت دیگه هم داره
علیرضا عاشوری 1391/05/02 18:38
غیر از تشکر چیزی ندارم که بگم
pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
م.باقری 1391/05/02 18:07
داداش گلم من دارم از آخرین نسخه نود و آپدیتش استفاده می کنم و سایت شما بلوک نیست و براحتی هم باز میشه...
قضیه چیه؟؟؟
نام و نام خانوادگی:
نظر شما:
لطفاً فارسی بنویسید
ایمیل:
نام پایتخت ایران؟
» ایمیل وارد شده نمایش داده نمی شود و فقط برای ارتباط با شما مورد استفاده قرار می گیرد.