کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهیانه فقط 2900 تومان از این امکان بهره مند شوید
عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
آنلاین: 4116 نفر | تعداد برنامه ها: 5998 | مشاهده و دانلود: 409207751 | آخرین بروزرسانی: 1 ساعت و 48 دقیقه و 26 ثانیه پیش | اعضاء: 237967 | نظرات: 35218
zula.ir www.esetupdate.ir
1. با عضویت ویژه در سافت گذر و کلیک روی آیکن قلب در زیر عنوان برنامه ها، از آخرین بروز رسانی هر نرم افزار از طریق ایمیل آگاه شوید.
2. عضویت ویژه سافت گذر با بیش از 50 درصد پایین تر از مبالغ قبلی مجددا فعال شد.(مشاهده نرم افزارهای VIP)
3. اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.
4. محصولات ESET 9  و ESET 10 و ESET 11 را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود. 11 شهریور 97
5. جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک شدن توسط ESET از این روش استفاده کنید.

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
  • کسب و کار
  • با ارسال ویدیوی معرفی کسب و کار یا مهارت خود و فروش آن در دانشنامه کسب و کار، بی وقفه کسب درآمد کنید
  • SkillPedia.ir
  • مبل
  • مبلمان سام اکسون
  • samexxonsofa.com
آخرین دانلود شده
یا بخت یا اقبال
نظرات کاربران
نظرات کاربران

KMPlayer

فقط ميتونم بگم بهترين و قويترين پلير ميباشد.حتي از همه پليرهاي ديگر.
mohammad_h

نظرات کاربران

Farm Frenzy 3

سپاسگذارم
برای تعطیلات نوروز یه مجموعه عالی از بازی های مزرعه رو از سایت شما دانلود کردم ، خدا خیرت بده
کارتون فوق العاده است

نظرات کاربران

آموزش CorelDRAW X4

با تشکر فراوان از زحمتای شما دوستان گرامی که همه ماها رو توی پیشبرد فعالیتهای علمی و عملی کمک میکنین....
هم کمک علمی میرسونین و هم کمک مالی .... انشا الله همیشه تو کارتون پیروزید.

نظرات کاربران

ESET NOD32 Offline Update

ای والا دارید به خدا
ممنون

نظرات کاربران

Bitdefender Total Security 2015

با سلام و خسته نباشید خدمت سافت گذر
نرم افزار های Bitdefender 2013 هم آمد که شامل :
Bitdefender ANTIVIRUS PLUS 2013
Bitdefender INTERNET SECURITY 2013
Bitdefender TOTAL SECURITY 2013
می باشد لطفا این 3 مورد را در داخل سابت قرار بدهید .
این هم لینک مقایسه سه مورد بالا : http://www.bitdefender.com/solutions/total-security.html
با تشکر و سپاس از زحمات شما .انشا الله با کمک خدا موفق باشید .

نظرات کاربران

نقاشی برای کودکان

با سلام
من امروز با قسمت ویدیو های اموزشیتون آشنا شدم ، خیلی تعجب کردم که این همه آموزش خوب رو برای دانلود رایگان قرار دادید.
دستتون درد نکنه واقعا یک دنیا ممنون.

نظرات کاربران

آموزش cmd

میهمان محترم اگر شما با سیستم عاملها و زبانهای برنامه نویسی آشنایی دارید... میشه منو راهنمایی کنین که از کجا و با چه زبانی برنامه نویسی رو شروع کنم؟؟
فایل یا مطلب آموزشی خوب سراغ دارین ؟؟

نظرات کاربران

Adobe Flash Player

واقعا ممنونم ،خسته نباشید ، شما همیشه حلال مشکلات نرم افزاری خیلیها از جمله خود من بوده ،هستید و حتما خواهید بود.
دوستتون دارم ، فراموشتون نمیکنم.

نظرات کاربران

AVG PC TuneUp

واقعاً ممنون.
نمی‌دونم چی بگم. آخرشین به خدا....
این‌همه وقت تو اینترنت بودم، همچین سایت پر محتوا و به‌روزی را ندیده بودم.
محشرین، محشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر!
کارتون درسته...
توپ.

نظرات کاربران

Chess 2 The Sequel

بازی بسیار عالی و خوبیه منکه دارم از این بازی استفاده میکنم خیلی خوشم اومد

نظرات کاربران

Xilisoft Video Converter

دوستان کمک کنید
یک برنامه می خواهم واسه تبدیل lvf به فرمت قابل پخش در ویندوز کسی دارد لطفا بگوید که خیلی لازم دارم مال دوربین مدار بسته بانک است

نظرات کاربران

Video Compress

من بالا خره بعداز ده روز ودانلود فایل های مختلف موفق شدم
خداوند خیرو برکت بشما بدهد.بسیار سپاسگزارم.علی
اگردر ارتباط با اندروید مورد جدیدی بود لطفا اطلاع دهید

نظرات کاربران

Kaspersky Anti Virus Offline Update

هر روز فکر عوض کردن ویندوز و فرمت کردن به سرم می افتاد.با سایتتون دیگه این فکر از سرم رفت . نمیدونم چطوری ازتون تشکر کنم .ممنون.

نظرات کاربران

ESET NOD32 Offline Update

سلام

من به تازگی سایت شما را با دقت مرور و بررسی کردم. غنای سایت مرا متعجب کرد و همچنین گشاده دستی شما در قیاس با دیگر سایتها با فعالیتی مشابه کم نظیر است. کار بسیار با ارزشی را انجام میدهید، برایتان آرزوی موفقیت میکنم.
در پناه خدا

نظرات کاربران

McAfee VirusScan Enterprise

سلام خسته نباشید.
چند وقت هستش که با مکافی مشکل پیدا کردم.با توجه به اینکه سیستم ام ویروسی نیست.اما انتی ویروس مکافی در نوار پایین .غیر فعال میشه.حتی ابدیت جدید آفلاین رو هم نصب کردم.و سیستم رو چند بار ریستارت کردم.و حتی خاموش کردم و دوباره روشن کردم.سیستم عاملم ویندوز 7 هستش.و از نسخه مکافی 8.8 استفاده میکنم .بعد از نصب مکافی معمولا چند روز بعد غیر فعال میشه.خواهشمندم راهنمایی کنین تا این مشکل رو برطرف کنم.

نظرات کاربران

Spoon Virtual Application Studio

مشکل کرک رو پیدا کردم. چون خود کرک run as admin نمیشه بنابراین باید فایل اجرایی برنامه رو کپی کنیم در پوشه ای غیر از programfiles و یک جایی که نیاز به run as admin نداشته باشه. بهتره اصلا درایو نصب ویندوز نباشه و داخل یک زیرپوشه باشه حالا کیجن هم کپی کنید کنارش و بکشید فایل اجرایی رو روی کیجن بعد از گرفتن پیام ok دو باره جابه جاش کنید به همون پوشه خودش و بعد از اجرای برنامه از منوی option بزنید install license و حالا لایسنسی که کیجن داده رو کپی کنید داخلش و ok کنید.
تمام شد

نظرات کاربران

Portable Office 2007 SP3

الان در حال دانلود هستم امیدوارم موفق بشم من این نرم افزار رو برای کار اداری می خوام مرسی !

سافت گذر

بروز رسانی محصولات ESET با سرور آپدیت نود 32 - NOD32 Update Server

ما اعتقاد داریم که باید کامپیوترهای تک تک کاربران اینترنت کشور عزیزمان ایران همیشه ایمن باشد و در مقابل انواع حملات ویروسهای رایانه ای مصون بماند. بنابر این سعی کردیم خدمتی ارزان و بسیار آسان و کاربردی جهت بروز رسانی آنتی ویروس نود32 را به شما کاربران گرامی ارائه دهیم.

از آنجا که پیشگیری همیشه بهتر و ارزانتر از درمان است، همین الان با خرید یکی از اکانت های زیر (توصیه ما خرید یکساله است زیرا به صرفه تر است) و مطالعه راهنمای بروز رسانی که در ایمیل ارسالی اکانت و یا در سایت فروش اکانت قرار داده شده است سیستم خود را با ایمن کنید. 

سایت EsetUpdate.ir توسط سایت سافت گذر راه اندازی و پشتیبانی می شود. 

امکان خرید اکانت های چند کاربره به همراه تخفیف های بسیار مناسب نیز فراهم شده است.





با توجه به اینکه برخی کاربران نود32 بدلیل بلاک نود در باز کردن سایت سافت گذر با مشکل روبرو می شوند از کاربران عزیز و حامیان سافت گذر تقاضا داریم در وبلاگ ها، انجمن ها و شبکه های اجتماعی نحوه آنبلاک سافت گذر را که در لینک زیر آمده است منتشر نمایند:

این روش

  سافت گذر با حمایت شما کاربران وفادار برپاست.

کد خبر: 1836 گروه خبری: اخبار داخلی سایت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/05/02 تعداد مشاهده: 16740
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناشناس 1395/04/13 13:56
بسیار عالی
prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
ناشناس 1394/06/08 09:15
سلام.برنامه عالی است.خسته نباشید.
علی 1394/01/24 14:12
ببخشید موقعی که بخواهیم این کار رو انجام بدیم باید به اینترنت متصل باشیم.
حصدق 1394/01/16 07:01
واقعا عالیه خدا قوت پرکاربرده
جابر 1393/12/24 18:02
خوب بود ممنون.
محسن 1393/10/22 12:14
شما میدونید طی چند وقت دیگه این انتی ویروس به برد اسیب میزنه؟
شما میدونید اینا همش تقلبیه؟
و ایران تحریمه نمیتونه بگیره وشماهایی ک دارید میگیرید جنس تقلبیو ب اسم جنس اوریجینال بهتون میدن؟
prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
احمدی 1393/08/12 18:31
سلام موقعی که سرور داخل ادیت وارد میکنم واسه اپدیت بعد اکی میکنم ولی باز قسمت ادیت خالی میمونه چرا
pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol bolus
فرهاد 1393/08/01 16:21
عالی بود
روزعلي لك 1393/03/09 15:31
ذکات علم نشره به راستی که علمتان را در اختیار دیگران قرار داده اید ممنونم
pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
محمدعلی 1393/01/20 18:19
سلام ممنون و خسته نباشید
fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
جواد 1393/01/20 13:03
مشکل نارنجی شدن انتی ویروس رو چجوری حل کنم یادم رفته
تشکر
محمد 1393/01/10 00:01
خیلی بد بوددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
رضا 1393/01/02 22:04
اگه خواسته باشم این سایت از صحفه گوگل حزف بشه باید جی کار کنم
مدقلی زرقانی 1392/11/09 23:56
باتشکر از نرم ازار عالی شما بی زحمت اگه ممکنه روش آبدیت آفلاین را توضیح دهید. باکمال تشکر
tahmar 1392/11/01 20:33
خیلی عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی فقط دسترسی به نود32 را آسان تر کنید
حامد کاشی 1392/10/26 23:54
خیلی خیلی خیلی عالیه مرسی
fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung
ناشناس00 1392/09/27 11:49
عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی است مرسی
pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
روح اله قنبری 1392/09/16 12:38
ممنون از سایت بسیار خوبتون.
انشاالله که همیشه در زندگیتون هم آپدیت باشین
قنبری علامرودشتی 1392/09/06 07:51
از سایت خوبتون تشکر می کنم . این راه را ادامه بدید . مطمین باشید همه شما را دعا می کنند./
با تشکر از استان فارس - شهرستان علامرودشت
سعيداقتداري 1392/08/29 09:06
خیلی ممنون
pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
اسراء 1392/08/27 15:10
متشکرم عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود
rezaeslami 1392/08/26 14:45
سلام‌خسته‌نباشیدعالیه‌سایت‌ممنون
حميد ش 1392/05/19 16:15
لطفا فایل ابدیت نود 32 و اسمارت را به صورت زیپ ورایگان بگذارید تا بتوانیم دانلود کنیم
محمد 1392/05/17 10:48
سلام نمیتونم nod32ورژن6راآپدیت کنم خواهشاراهنمایی کنیدیادرخواست یوزرنیم و پسوردمیکنه هریوزرنیم وپسوردکه وارد میکنم قبول نمیکنه
ممنون
محسن 1392/05/03 11:53
دستتون درد نکنه عالی بود
fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
امیر محمد 1392/04/09 18:40
چرا آبدیتا ی بروز تر نمیزارید الان خوب دانلود بروز میزاره اگه شما هم بروز بزارین دیگه شاخ ابدیت نود میشید.
محمد 1392/04/02 19:14
سلام به رفقای سافت گذر من قبلا هم از این روش اپدیت استفاده میکردم جواب میداد ام حالا امروز که دانلود کردم و تمام کارها رو کردم درست نشد آپدیت نشد میرم آدرس میدمaddمیکنم ام ادرسه اضافه نمیشه که آپدیت شه لطفا کمک کنید خواهشا با تشکر
رسول مولاني 1392/04/02 00:35
لطفا نحوه نصب انتی ویروس nod 32 را برایم ایمیل کنید وایمیل ندارم و نمی دونم چیه چگار کنم
fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung
ارسطو 1392/04/01 14:47
با سلام می خواستم روش به روز رسانی آنتی ویروس نود 32 را توضیح بدبد و اینکه میخواستم بدون نیاز به یوزر و پسورد آبدیت بشه. ممنون از لطفتان
pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
نگار 1392/03/29 13:41
لطفا نحوه نصب انتی ویروس nod 32 را برایم ایمیل کنید
pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung
ابوالفضل شکری 1392/03/10 18:51
با سلام می خواستم روش به روز رسانی آنتی ویروس نود 32 را توضیح بدبد و اینکه من پسورد و یوزر نیم ندارم باید چیکار کنم با تشکر
prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
mojtaba salehi 1392/02/30 12:28
سلام نمیتونم nod32ورژن6راآپدیت کنم خواهشاراهنمایی کنیدیادرخواست یوزرنیم و پسوردمیکنه هریوزرنیم وپسوردکه وارد میکنم قبول نمیکنه
باتشکرقبلی
pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
علیرضازمانی 1392/02/21 09:19
سلام این سایت بسیار عالی ست ولی نرم افزارهای آن کم است
امير محمدي 1392/02/18 17:10
سلام آقا دمتون گرم خیلی دوستون داریم.
ناشناس 1392/02/03 18:39
من نود 32 ورژن4رو راههای آپدیت همیشگی رو رفتم ولی آپدیت نشد لطفا راهنمایی کنید
مولود 1392/01/27 08:25
خدا خیرتان دهد
کار ملت رو راحت کردید
شهاب بلوچزهی از خاش 1392/01/19 20:25
اززحمات شما کمال تشکر را دارم. امیدوارم در توسعه وگسترش فناوری جدید بصورت ساده وروان بیش از پیش موفق باشید.
علی رضا 1392/01/09 16:07
سلام این نرم افزار واقعا عالیه خیلی خوبه دست گلتون درد نکنه مر30000
محسن اورجلو 1392/01/05 15:31
نظر من عالیه
فهیم 1391/12/18 07:45
سلام متشکرم بابت راهنمایی تصویری اما من هرچه سعی میکنم گزینه edit غیر فعاله لطفا راهنمایی کنید
احسان سراوانی 1391/12/01 19:45
مرسی بابت این همه تعهد .
pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol bolus
fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
علی 1391/11/30 00:58
سلام.بسیار سپاسگزار از لطفتون.
مرتضی 1391/11/22 21:59
سلام خسته نباشین من ممنوع ازسایت شما عالیه
SAEID 1391/11/03 10:46
عالیه سافت...
افشين 1391/10/20 01:39
فقط نظر دیدم عطر ان است نه ان که عطار بکوید
عباس ارزومند 1391/09/24 08:25
خیلی عالی بود.
fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
مهرداد 1391/09/23 15:16
خییییییییییلی ممنونم دمتون گرم
اسماعیل اسکندری 1391/09/08 18:53
خیلی متشکرم
prednisolon blodsocker prednisolon klysma prednisolon graviditet
fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung
ارسلان 1391/09/06 17:55
خیلى عالى محشره
نيلوفر 1391/09/02 12:34
سلام .خسته نباشید
اسمارت سکوریتی 4 رو دارم.
من همه کارایی که برای اپدیت کردن آفلاین گفتید رو انجام دادم ولی آپدیت نمیشه .فکر میکنم گزینه edit مشکل داره. چیکار باید بکنم؟
ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.
صمد 1391/08/29 20:43
خیلی تشکر میکنم دستتون درد نکند.
fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
سخاوت 1391/08/14 09:31
سلام و خسته نباشید خدمت شما دوستان.
من دیروز آپ نود رو از همین سایت دانلود کردم یک روز نودم به شکل سبز در اومد ولی یه روز بعد به شکل قرمز در اومده.میتونید بگین که مشکل از چی بوده؟
pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung
مطلب 1391/08/01 20:22
واقعا دمتون گرم، موفق و پیروز باشید
REZA 1391/07/30 13:24
مرسی خدا خیرتون بده
سامان 1391/07/29 14:11
سلام خسته نباشید خیلی ممنون سایتتون عالیه.
ارشیا 1391/07/19 15:53
من نمی تونم update nod رو downloadکنم
سعيد رحيمي ن‍ژاد 1391/07/16 10:51
سافت گذر ممنون ، سافت گذر همیشه پرسرعت ، قوی و با خدماتی عالی می باشد . ممممممننننننوووووننننن....!!!!
pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
R3 1391/07/15 15:50
لطفابه من بگید که این اکاونت که اینقد ازش صحبت میکنید چ هس . لطفا به من ایمیل بزنید
هادی 1391/07/15 11:26
بابا چه چوری آبدیت بگیریم مارو که شما کشتید والا
pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
علی حقیقت 1391/07/09 22:51
واقعا به خاطر زحماتتون mr30
ناشناس 1391/07/08 23:33
کمک... کمک...اقا من میخام نود رو غیر فعال کنم رمز عبور میخاد.کمکم کنین لطفا
رحمان علمی هدلو 1391/07/04 17:36
پسورد و یوزر نیم و گرفته ام ولی نتونستیم آپدیت کنیم پسورد ارور میده لطفا مرا راهنمایی کنید
علی 1391/06/29 00:08
سلام ازسایت خوب تون ممنون اگر میشه توضیحات برنامه ها رو که دانلود میکنیم فارسی بزارید
fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
رضا 1391/06/19 14:10
عجب سوالهایی کردن اینا از یه بچه میپرسیدی بهت میگفت وقتی بلد نیستی با این نود کار کنی برا چی ریختی رو سیستم خود اول میرن تو گوگل در موردش یاد میگیرن و بلد میان از اینو اون کمک میگیرن و فقط آپدیت جدید آخرین ورژن نود رو میخوام لطفا برام بذارید اینا رو قبول نمیکنه با تشکر فراوان از شما.
محسن عرب 1391/06/01 18:13
راحت. دمت گرم.
محسن 1391/05/23 13:24
دمتون گرم.اپدیت کنید لطفا .اپدیت نیست که
محسن 1391/05/23 13:19
دمتون گرم
ارش 1391/05/20 14:23
تازه با این سایت اشنا شدم قبلا برای سبز شدن نودم باید میرفتم بیرون پول میدادم تا اپدیتشو برام میرخت چه جوری باید نودم رو غیر فعال کنم چه جوری باید ار تریق سایت شما نودم رو اپدیت کنم
مهدی 1391/05/19 20:11
ایول! نمیدونی این مدت چی کشیدم..
سیستمم ترکیده بود اصلا!
بازم ممنون!!
pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
امین 1391/05/17 17:22
واقعا ممنون از پشتیبانیتون تو آپدیت نود32.
mahraz 1391/05/15 16:22
سلام ترو خدا کمکم کنید چراغ انتی ویروسم روشن شده انگار ویروسی شه چه جوری از شرش خلاص شم help me
pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
میر 1391/05/11 15:45
خوشم اومد
prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
Shiva 1391/05/10 13:59
Great like
باورم نیمیشه تو این زمان کم اینقدر ویندوزم ویروسی شده بود.
شما ویندوز منو نجات دادین.
بازم مرسییییییییییی.
pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
حامد 1391/05/09 15:35
با ر یـــــــــــــک
گاگول! 1391/05/07 16:09
سلام. خسته نباشید. من منکر زحمات بی دریغ شما نیستم. از وقتی با سایت شما آشنا شدم تقریبا به هیچ سایت دیگه ای نرفتم چون همه نیازهام اینجا برآورده شده. دستتون هم درد نکنه. اما گاهی یه چیزی آدم می بینه که دیگه نمتونه سکوت کنه.
1- ببینم اینکه خود نرم افزار رو گذاشتید به صورت رایگان بهتون گیر نداده بعد به خاطر آپدیت گیر داده؟!! عجب..
2- اون وقت اون آقایی که میگه دزدی بده و فلان الان کامپیوترش همه نرم افزارها رو اوریجینال داره؟!!!‌ بازم عجب.....
3- اون وقت هیچ نرم افزاری شامل کپی رایت نمی شه و فقط نود 32 اون هم آپدیتش شامل کپی رایت میشه؟!!! بازم خیلی عجب.....
4- بعد اگه بریم از اون سایت ایرانی پول بدیم بخریم دیگه اشکالی نداره؟!!!!!! خیلییییییییی عجب........
5- الان اگه آپدیت آفلاین رو بذارین دیگه شرکت فخیمه نامه نمی ده که آقا فلان و اینا؟!!

حتما روی پیشونی ما چیزی نوشته..

انتظار ندارم این رو درج کنین همه ببینن ولی یه کم یا خودتون فکر کنین شاید احساس کردین که دیگران هم یک کم می فهمن چه خبره!

بازم ممنون از زحماتتون
جواد 1391/05/06 21:26
خیلی خوبه که دوباره به روز رسانی آفلاین و ... را در سایت خوبتان گذاشتین .
سپاس
فاضل حسینی 1391/05/05 11:43
ممنووووووووون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
وحی 1391/05/04 19:26
باید از طریق خود نود 32 آدرس سافتگذر رو اد کنیم تا آنبلاک بشه
امین 1391/05/04 07:47
اقا من نودم رو با هزار زحمت پاک کردم(لامصب پاک که نمی شد)چون از اپدیت خبری نبود،حالا که دیگه رو سیستمم نصب نمیشه اپدیتش رو گذاشتید.نخواستیم اقا ورش دار!
ولی 1391/05/03 17:29
مطمئن باشید در بین سایتهای فارسی زبان در زمینه نرم افزار بیشترین بازدید را خواهید داشت چون شما تنها سایت قابل اطمینان هستید که به ارائه این خدمت مشغول هستید
رضا 1391/05/03 17:07
منم موافقم آخه چرا باید از تهدیداتت این شرکت نود ترسید بزارید بابا2 ساعت باید بریم دنبال آپدیت بگردیم دمتونگرم به خاطر سایت باحالتون ایووووووووولللللل دارید مر333333333330000000000000
prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
محمد 1391/05/03 13:43
باسلام وخسته نباشید خدمت همه شما...نمازروزه هاتون قبول باشه
برای ورود به سایت سافت گذر حتما نباید نود روغیرفعال کنین بلکه درتنظیمات نود این سایت روبه عنوان یک سایت پیشفرض قرار بدین...اگه اینکاروانجام بدید دیگه نیازی به غیرفعال کردن انتی ویروس شمانیست...من یک شرکت کامپیوتری دارم...از طریق اپدیت افلاین شما تمامی کامپیوترها وسرور هامو اپدیت میکنم ممنون
کشیر 1391/05/03 11:10
بعضی ها میگن چون تو ایران قانون کپی رایت وجود نداره ما باید هر کاری دلمون میخواد بکنیم . نه عزیزم ...
این کار یه جور دزدیه و دزدی هم تو هر فرهنگ و دینی بده. پس بیشتر از این ملت ایران رو زیر سوال نبرید.
اینهمه آنتی ویروس رایگان تو اینترنت وجود داره درسته که خیلی عالی نیستن ولی بدرد کاربران خانگی می خوره و با یه زره دقت می تونید با همین آنتی ویروسهای رایگان خودتون رو امن نگه دارید.
البته اگه از ویندوز استفاده می کنید و در غیر این صورت لینوکس پیشنهاد خوبیه. رایگانه و احتیاج به آنتی ویروس نداره و خیلی از محدودیتهای ویندوز رو هم نداره.
reza_i7 1391/05/03 10:50
بابا مگه آنتی ویروس بسیار قوی میخوایم چیکار؟
ما که تو FBI کار نمیکنیم که اونقدر حساسیم رو آنتی ویروس .
نود32 آخرین نسخش خیلی عالی کار میکنه و در حد نیاز هست .
در ضمن در سایت http://www.av-comparatives.org/ هم در تستهایش خوب خودشو جلوه داده...
حالا هر کی 1391/05/02 23:20
سلام ممنون که دوباره آپدیت آفلاین میزارید! ما برای فروشگاهمون آپدیت رو از سافت گذر دانلود میکردیم که دیگه نزاشتید! دیگه اینقدر گشتم که یه سایت خارجی که هر روز آپدیت جدید میزاره رو پیدا کردیم! اگه شما هم بتونید به جای هر 4 روز یه بار، هر روز آپدیت جدید بزارید خیلی عالی میشه!
fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
باسم 1391/05/02 23:16
احسنت به شما
سالار 1391/05/02 23:13
خودتون رو کوچیک کردین الکی یه مدت برداشتین آپدیت رو اونا باید به فکر خودشون باشن که کرک میشن نه ما!
به هر حال باز هم ممنونم از سایت خوبتون
prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
مجید 1391/05/02 22:38
از من به سافت گذار نصیحت تا ما قانون کپی رایت نداریم به تهدید های شرکت ESET توجه ای نکنید ... ما که بلدیم چطور وارد بشیم به سایت های بلوک شده ، امیدوارم دیگران هم یاد بگیرن تا مشکلی براشون پیش نیاد ...
ناشناس 1391/05/02 21:52
بی زحمت برنامه nodlogin رو هم تو سایت قرار بدین...
pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
رضا آرین 1391/05/02 21:43
عدم همکاری شرکت؟؟!!!
حالتون خوب نیست؟یعنی انتظار داشتین بیان شما رو که دارین ازش دزدی میکنین به رسمیت بشناسن؟مطمئن باشین هیچوقت این کار رو نمیکنن و شما هم هیچ کاری نمیتونین بکنین.
pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
karkas20 1391/05/02 21:07
وقتی باجناق شد فامیل !

eset هم میشه بهش گفت انتی ویروس و محافظت کننده سیستم کاربر :)))))))))))))))))

fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
ناشناس 1391/05/02 20:26
از اون روزی که دیگه سافت گذر اپدیت قطع کرد واقعا بحال این سایت و کاربران ان متاسف شدم
prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
سعید 1391/05/02 20:02
دمتون گرم
pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol bolus
orochi 1391/05/02 20:00
با سلام

واقعا نمی دانم چرا آنتی ویروس eset این قدر براش کار میکنند

چون این آنتی ویروس واقعا آشغاله

فقط kaspersky

واقعا آنتی ویروسیه که بهش میگن پدرمادر دار
حسین 1391/05/02 19:10
بابا ای ول دوباره روی همشون رو کم میکنیم زنده باد سافت گذر آزاد
fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
عرفان 1391/05/02 19:06
آوریـــــــــــن! خوب جوابشونو دادین!
مکی 1391/05/02 19:05
حالا باید چیکار کنم کامپیوترم ویروسی میشه

اوه اوه اوه اوه اوه اوه
علی 1391/05/02 19:05
مگه به Eset هم می شه گفت آنتی ویروس مثل انگل کامپیوتر رو خراب میکنه هر دو روز باید یوزر نیم پسورد جدید بزنی
به نظر من Kaspersky بهترین آنتی ویروس روی جهان هستش هم از لحاظ هسته نرم افزاری قوی هست و هم همهی ویروس ها رو پذرشون رو در می یاره و علاوه بر اون یه عالمه امکانت دیگه هم داره
علیرضا عاشوری 1391/05/02 18:38
غیر از تشکر چیزی ندارم که بگم
pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
م.باقری 1391/05/02 18:07
داداش گلم من دارم از آخرین نسخه نود و آپدیتش استفاده می کنم و سایت شما بلوک نیست و براحتی هم باز میشه...
قضیه چیه؟؟؟
نام و نام خانوادگی:
نظر شما:
لطفاً فارسی بنویسید
ایمیل:
نام پایتخت ایران؟
» ایمیل وارد شده نمایش داده نمی شود و فقط برای ارتباط با شما مورد استفاده قرار می گیرد.