کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9174 | مشاهده و دانلود: 738579994 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/19 | اعضاء: 316542 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

برگزاری مناقصه تحقیقات داخلی برای شبکه NGN

معاون وزير ارتباطات گفت: مناقصات تحقيقات داخلي براي اجزاي NGN كه ديتاسنتر، روترها، Call Center و اجزاي ديگر موجود در شبكه را در سه ماهه اول سال آينده خواهيم داشت كه اين مناقصه براي توليد داخل است.

مهدي اخوان - معاون آموزش، پژوهش و امور بين‌الملل وزارت ارتباطات - اظهار كرد: اين مناقصه‌ها در بهار سال 89 اعلام مي‌شوند تا مراكز و شركت‌هاي علاقه‌مند و داراي توانايي در اين زمينه در آن شركت كنند.

سرپرست مركز تحقيقات مخابرات ايران تصريح كرد كه هدفمان تقويت و تشويق توليد بومي و داخلي در اين حوزه و تجهيزات مرتبط است كه بسيار مهم بوده و مباحث امنيتي را به دنبال خود دارد.

معاون وزير ارتباطات با اشاره به تاكيد وزير مبني بر توليد بومي گفت: راه‌حل ديگري نداريم زيرا با توجه به اين كه كليه شبكه‌ها بر پايه‌ي IP خواهد شد بنابراين اگر به بحث توليد بومي در اين حوزه توجه نشود، به شدت از نظر نرم‌افزاري در مقابل تهاجم آسيب‌پذير خواهيم شد.

وي با بيان اين كه در حال حاضر مشكلاتي درباره هك‌ها و امنيت در اين حوزه داريم خاطر نشان كرد: اگر فرض كنيم كه كل شبكه كشور بر پايه IP شود، در آن صورت مي‌توان تخمين زد كه با چه خطر بزرگي مواجه خواهيم بود.

اخوان با تاكيد بر اين كه بايد بسياري حوزه‌هاي مرتبط با ICT بومي شود اظهار كرد: تا زماني كه توليدكنندگان داخلي مدعي توليد داخل هستند، بايد فعاليت كرده و در اين زمينه حضور داشته باشند و نبايد خارجي‌ها وارد شوند.

به گزارش ايسنا چندي پيش نيز مسوول فني شوراي راهبري ساماندهي سياست‌هاي حمايت از توليد داخل شركت‌ مخابرات ايران خبر داده بود كه با توجه به توليد تجهيزات اكتيو در داخل كشور به مرور زمان ورود اين تجهيزات مخابراتي ممنوع مي‌شود.

علي سپهري‌راد در گفت‌وگو با ايسنا گفته بود: در حال حاضر ورود تجهيزات پسيو ممنوع است ولي برخي پيمانكاران به خريد ورود و تجهيزات مخابرات اكتيو در كنار پسيو اقدام مي‌كنند كه به اين منظور از ورود تجهيزات اكتيو نيز جلوگيري كرده و آن را ممنوع خواهيم كرد.

وي افزوده بود: درباره تجهيزات اكتيو (تجهيزات كه در آن جريان الكتريكي وجود دارد) كارها و اقداماتي انجام داده و ورود آن را ممنوع خواهيم كرد كه اين كار راحت‌تر از تجهيزات پسيو ( تجهيزات كه در آن جريان الكتريكي وجود ندارد) است زيرا اين تجهيزات در زير خاك مورد استفاده قرار نمي‌گيرد و مشهود است اما تجهيزات پسيو به دليل اينكه در زير خاك قرار مي‌گيرند مشاهده آن و نظارت به دليل غيرمشهود بودن مشكل است.

به گفته او با توجه به اينكه تجهيزات مخابراتي و الكترونيكي به سمت نرم‌افزارها مي‌رود، ورود نرم‌افزارهايي كه در داخل كشور توليد مي‌شود را ممنوع خواهيم كرد كه اين كار در حال انجام است.

وي با بيان اينكه نرم‌افزارهاي مرتبط با ICT با حساسيت زيادي روبه‌رو بوده و بايد با دقت بيش‌تري باشند تصريح كرده بود: حساسيت خاصي برروي نرم‌افزارها وجود دارد و اين نرم‌افزارها به لحاظ امنيتي و مديريتي بسيار مهم‌تر از تجهيزات Active وPassive هستند.

به اعتقاد او تكنولوژي‌هايي كه به نرم‌افزار منجر مي‌شود، طبيعتا اهميت بيشتري دارد زيرا توسط نرم‌افزارها مي‌توانند ما را محاصره تكنولوژي كنند و عقب نگهمان دارند، نرم‌افزارهاي مخابراتي به ويژه سوئيچ‌هاي نرم‌افزاري و تجهيزات مربوط به NGN و نرم‌افزارهاي مربوط به بيلينگ بايد در كشور توليد شوند و ما از توليدكنندگان اين نرم‌افزارها در كشور به شدت حمايت كرده و زمينه‌هاي كاري را برايشان فراهم مي‌كنيم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1875 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1388/12/18 تعداد مشاهده: 1257
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر