کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316351 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دیتاسنتر ملی میزبان 60 سال اطلاعات محرمانه

به گفته معاون فن‌آوري ارتباطات شرکت ارتباطات زيرساخت براي پروژه IDC - ديتاسنتر ملي - حدود 30 ميليارد تومان بودجه در نظر گرفته شده و از سال گذشته كه ايزايران به عنوان برنده پروژه انتخاب شد، طرح اوليه را به ما ارائه كرده است.

محمدعلي آريانيان اظهار كرد: اميدواريم طبق برنامه، كار نصب و خريداري تجهيزات مورد نياز اين پروژه از اواخر خردادماه سال جاري آغاز شود.

او گفت: به‌واسطه اجراي اين پروژه ميزباني كليه سايت‌هاي اينترنتي به داخل كشور آورده مي‌شود و كليه اطلاعات حساس و محرمانه به مدت 50 تا 60 سال ذخيره و به صورت يكجا باقي مي‌ماند.

معاون فن‌آوري ارتباطات شرکت ارتباطات زيرساخت همچنين گفت: كتابخانه ديجيتال شركت ارتباطات زيرساخت نيز فعال شده است و ارتباط با كتابخانه ديجيتال از طريق سايت اين شركت با آدرس www.tic.ir امكان‌پذير بوده كه از سوي مركز تحقيقات مخابرات راه‌اندازي شده است.

به گفته او اين كتابخانه در حال حاضر داراي بيش از دو هزار نسخه كتاب الكترونيك است و با توجه به اين كه مركز تحقيقات مخابرات يك موسسه علمي و تحقيقاتي است، طبعاً امكانات آرشيوي اين كتابخانه از لحاظ كمي و كيفي ارتقاء خواهد يافت.

به گزارش ايسنا معاون فن‌آوري ارتباطات شرکت ارتباطات زيرساخت در مهرماه سال گذشته در گفت‌و‌گو با خبرنگار ايسنا گفته بود: براي اجرايي شدن پروژه ديتاسنتر ملي حدود يك سال زمان مورد نياز است و مي‌توان گفت اين پروژه از پاييز سال آينده اجرايي خواهد شد.

وي با بيان اينكه برنده اين مناقصه بعد از بررسي و تاييد صلاحيت‌هاي مورد نياز شركت ايزايران مشخص شده و در حال نهايي كردن كارهاي مورد نياز هستيم گفته بود: اين شركت در حال نهايي كردن مقدمات مورد نياز است، درخواست سازمان‌ها و مراكز مختلف را براي استفاده از اين ديتاسنتر دريافت و نيازها را نيز مورد بررسي قرار داديم، صلاحيت شركت‌هاي متقاضي از نظر مالي، فني و اجرايي مورد بررسي قرار گرفت و در نهايت اين شركت انتخاب شد.

با آغاز به کار و راه‌اندازي ديتاسنتر ملي، ميزباني استفاده از اينترنت را شرکت ارتباطات زيرساخت انجام خواهد داد و ديگر نيازي نيست براي استفاده از آن به سايت خارج از کشور وصل شويم و متقاضيان مي‌توانند از طريق اين ديتاسنتر اطلاعات را دريافت كنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2073 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1389/01/28 تعداد مشاهده: 1388
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر