کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738579994 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316540 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل گاگلز؛ مترجم هم‌زمانی در دستان کاربران

ارتقاي سرويس جست‌وجوي تصويري Google Goggles به دارندگان تلفن‌هاي هوشمند آندرويدي امكان مي‌دهد با گرفتن تصوير از اطلاعات موجود به زبان‌هاي خارجي، ترجمه فوري از آن را دريافت كنند.

 

به گزارش سرويس فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، برنامه جست‌وجوي تصويري Google Goggles به روز شده تا دربردارنده امكانات جديدي باشد كه اين برنامه را قادر مي‌سازد واژه‌هاي يك زبان بيگانه را فورا شناخته و به زبان مورد نظر كاربر برگرداند.

 

اين غول جست‌وجو مدعي است كه اين اقدام پايان مشكلات گردشگران براي خواندن فهرست‌هاي غذاي خارجي خواهد بود؛

اين سرويس از تصاويري كه با دوربين‌هاي كيفيت بالاي موجود در بيش‌تر تلفن‌هاي هوشمند گرفته مي‌شوند، براي ارايه نتايج جست‌وجوهاي اينترنتي استفاده مي‌كند. بنابراين كاربران مي‌توانند با گرفتن عكس و كليك برروي گزينه جست‌وجو اطلاعاتي در مورد موضوع موردنظرشان مشاهده كنند.

 

اكنون كادر "منطقه مورد علاقه" اين برنامه مي‌تواند براي انتخاب متن، مورد استفاده قرار بگيرد و اين برنامه سپس زبان متن را شناخته و براي ترجمه آن گزينه‌اي در اختيار كاربر قرار مي‌دهد. گوگل مي‌گويد اين برنامه براي شناسايي زبان بيگانه مورد نظر، بهترين عملكرد را دارد.

 

گزينه‌هاي ترجمه در حال حاضر از زبان‌هاي انگليسي، فرانسوي، آلماني و اسپانيايي پشتيباني مي‌كند و گويا گوگل قصد دارد اين ويژگي شناسايي را به زبان‌هاي ديگري كه برمبناي حروف لاتين و غيرلاتين هستند، گسترش دهد.

 

اين شركت هم‌چنين مي گويد نسخه جديد 1.1 گاگلز داراي پايگاه داده بزرگ‌تري براي شناسايي اشيا، رابط كاربري بهبوديافته و قابليت انجام جست‌وجوهاي تصويري با استفاده از تصاوير موجود در گالري تلفن برخوردار است.

 

گاگلز و برنامه‌هاي معروف به "واقعيت افزوده" بخشي از برنامه‌هاي جديدي هستند كه هدف آن‌ها استفاده از اطلاعات گردآمده در دنياي واقعي براي افزودن آن‌ها به اطلاعات ديجيتالي و ارائه نتايج بر اساس مكان كاربر است؛ با اين همه هنوز بيش‌تر اين برنامه‌ها مورد استفاده متداول قرار نگرفته‌اند.

 

اين سرويس در سال 2009 راه‌اندازي شد و پيش از اين به كاربران تلفن‌هايي كه با سيستم عامل آندرويد گوگل كار مي‌كردند امكان مي‌داد با استفاده از دوربين تلفن خود از اشياء مورد نظر عكس بگيرند و اين برنامه با مقايسه عناصر عكس با پايگاه داده تصاويرش، هنگامي كه همتايي براي آن مي‌يافت، نام آنچه را كه كاربر در جست‌وجوي آن بود، اعلام كرده و فهرستي از نتايج مربوط را از طريق صفحات وب مرتبط و گزارش‌هاي خبري فراهم مي‌كرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2245 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1389/02/21 تعداد مشاهده: 1439
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر