کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9144 | مشاهده و دانلود: 733515965 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316083 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

رایانه شخصی خود را ایمن کنید

همان طور كه مي دانيد هرقدر بيشتر با اينترنت ارتباط برقرار كنيد، همان مقدار بيشتر در معرض خطر حمله قرار داريد. بنابراين ضروري است كه خودتان را در مقابل دو خطر مهم محافظت كنيد، ويروس ها و ارتباط هاي ناخواسته. ويروس ها به صورت هاي متعددي به سراغ شما مي آيند، ولي از اين نگران كننده تر كساني هستند كه از ارتباط اينترنتي شما استفاده خودسرانه مي كنند.

بدتر از همه اين است كه يك email ويروسي با استفاده از فهرست ذخيره آدرس هاي emailشما به همه آدرس هاي فهرست شما ارسال شود. اين گونه emailها مي توانند رايانه شخصي شما را به تصرف درآورند و حتي مانع اين شوند كه دستگاه خود را خاموش كنيد.
بعضي از ويروس ها وقتي وارد سيستم شما مي شوند، خود ايجاد ارتباط اينترنتي مي كنند و از اين ارتباط ها براي بيرون فرستادن فايل هاي داخل سيستم شما استفاده مي كنند.
خوشبختانه بسياري بسته هاي نرم افزاري وجود دارد كه با قيمت مناسبي رايانه شما را در مقابل چنين حملاتي مصون مي سازد. بيشتر آن ها به نحو يكساني كار مي كنند. اين نرم افزارها فهرست وسيعي از امضاهاي ويروسي را دارند و زماني كه فايل هاي سيستم شما را آناليز مي كنند، كدهاي ويروسي را هدف قرار مي دهند.

ويروس ياب ها به دو صورت كار مي كنند: اول اينكه از تمام فايل هايي كه در سيستم شما ذخيره مي شوند مواظبت مي كنند، بنابراين وقتي كه شما يك پيغام email دريافت مي كنيد يا اينكه فايلي را از اينترنت ذخيره مي كنيد ويروس ياب نشانه هاي ويروسي را پيدا مي كند. دوم اينكه شما مي توانيد به وسيله اين برنامه ها فايل هاي ذخيره شده قبلي درون سيستم را اسكن كنيد، كه البته اين كار را بايد به صورت دوره اي تكرار كنيد تا اگر ويروس ياب بيش از آن از شناخت ويروس غافل باشد آن را بيابد.
يك ديوار آتش (Fire Wall)، ابزاري است كه مراقب ارتباط هاي ناخواسته اي است كه سيستم شما را هدف قرار داده اند و يا در حال بيرون بردن اطلاعات از آن مي باشند و به شما هشدار مي دهد. در شركت هاي بزرگ ديوار آتش را در سيستم شبكه قرار مي دهند تا برروي تمامي سيستم ها عمل حفاظت را انجام دهد. شما نيز مي توانيد براي سيستم شخصي خود از آن استفاده كنيد. حتما به زحمت اش مي ارزد! اگر همه اين موارد در مورد حمله و مداخله باعث نگراني شما مي شود ، نترسيد به راحتي مي توانيد با استفاده از نرم افزارهايي كه به شما معرفي مي كنيم از سيستم تان حفاظت كنيد.

مرحله اول

( اجراي يك Firewall شخصي)
Zone Alarm يكي از بهترين بسته هاي ايمني است و براي استفاده شخصي نيز به صورت رايگان در اختيار كاربران قرار مي گيرد. در ادامه به نحوه استفاده از آن مي پردازيم:
گام 1) از Zone Alarm استفاده كنيد. شما مي توانيد يك نسخه رايگان اين نرم افزار را با رفتن به سايت http://www. Zone Alarm.com بدست آوريد. از شما چند سؤال خواهد شد تا اطمينان حاصل شود كه آن را براي استفاده شخصي خود مي خواهيد. سپس مي توانيد آن را ذخيره كنيد. اگر بخواهيد آن را براي مقاصد تجاري استفاده كنيد، و يا ابزار اضافي براي گزينه هاي نسخه خود بخواهيد ناچار بايد از كارت اعتباري استفاده كنيد.
گام 2) فايل نصب را اجرا كنيد. نصب برنامه ساده است و پاسخ به سؤالات آن از طريق راهنما نيز همين طور. در هر مرحله به شما كمك مي شود كه چه كاري بايد انجام دهيد و چرا؟ براي رفتن به مراحل بعد Next و براي پايان كار روي Finish كليك كنيد.
گام 3) محتاط باشيد. لااقل در اولين روزهاي كار با Zone Alarm همواره بخواهيد كه هرگاه اتفاقي روي مي دهد كه نبايد كار را ادامه دهيد و به شما هشدار دهد، به اين ترتيب از ورود و خروج فايل ها در سيستم تان مطلع خواهيد شد.
گام 4) بعضي ارتباط ها مجاز است.زيرا ويندوز پاره اي مكالمات با اينترنت دارد كه لزومي به دانستن آنها نيست. به Zone Alarm اجازه دهيد كه اين كارها را انجام دهد. مانند Internet Explorer تا بدون اطلاع شما با اينترنت ارتباط داشته باشد. اگر از اين موضوع نگران هستيد، در آن صورت روي NO كليك كنيد و نرم افزار را وادار كنيد كه هر اتفاقي را بلافاصله و در زمان دسترسي به اينترنت به شما اطلاع دهد.
گام 5) ياد بگيريم. Zone Alarm يك راهنماي مفيد براي همه كساني دارد كه در مورد مسايل ايمني چندان سرعت عمل ندارند براي نصب اين راهنما بهتر است در هنگام نصب برنامه اصلي آن را فعال كنيد. به هرحال ارزش خواندن دارد!
گام 6) كاملا مواظب باشيد. هنگامي كه برنامه را نصب مي كنيد ، در همه موارد هر اتفاقي را به شما هشدار مي دهد مگر اينكه قبلا از هشدار آن صرفنظر كرده باشيد. پيش از آنكه برنامه به طور كامل نصب شود دقيقا ببينيد چه ارتباطي را مجاز مي كنيد، اگر ترديد داريد روي «NO» كليك كنيد.

 

منبع: iritn.com

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 233 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: تاریخ خبر: 1388/01/20 تعداد مشاهده: 1778
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر