کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316340 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

علت کندی توسعه 4G همراه اول

مدیرعامل همراه اول گفت: استراتژی این اپراتور توسعه کامل نسل 3 برای استفاده تعداد زیادی از مشترکان است و با توجه به اینکه تعداد کمی از مشترکان قابلیت بهره‌مندی از نسل 4 را دارند، توسعه نسل 4 در مرحله بعد در دستور کار خواهد بود.

به گزارش سافت گذر به نقل ازآی تی ایران؛ وحید صدوقی در پاسخ به سوالی درباره علت توسعه کند نسل چهارم توسط همراه اول، اظهار داشت: اینترنت 4G (نسل چهارم) را برای نقاط پرترافیک و hotspot اجرا می‌‌کنیم.

مدیرعامل همراه اول افزود: 90 درصد گوشی‌های مشترکان نسل 3 را پشتیبانی می‌کنند اما تنها 10 درصد مشترکان قابلیت استفاده از نسل 4 را دارند.

صدوقی در پاسخ به این سوال که اپراتور رقیب در حال راه‌اندازی 4G در تمام مراکز استان‌ها است، آیا همراه اول در این موضوع رقابت نخواهد کرد؟ گفت: اولویت توسعه در همراه اول این است که چه تعداد مشترک از چه کیفیت سرویسی استفاده می‌کنند و در نهایت تصمیم بر این شد که توسعه نسل 3 با تعداد مشترکان زیاد از توسعه نسل 4 با تعداد کم مشترک، سودمند‌تر خواهد بود.

صدوقی تصریح کرد: بنابراین از آنجا که آمادگی بیشتری بین مشترکان برای استفاده از نسل 3 وجود دارد با تمام توان نسل 3 را توسعه دادیم و هم‌اکنون همراه اول بزرگترین شبکه نسل 3 از لحاظ تعداد سایت‌های نصب شده و تعداد مشترکان داراست.

مدیرعامل همراه اول افزود: چاره فراگیری نسل 4 بین مشترکان، اجرای طرح باندلینگ سیم‌کارت با گوشی، مودم یا روتر‌های مورد نیاز است.

وی همچنین موضوع فرکانس را یکی دیگر از موضوعات مرتبط عنوان کرد و خاطر نشان کرد: اعلام کرده‌ایم که فرکانس مناسب را برای توسعه نسل 4 نیاز داریم و تا زمانی که فرکانس مناسب را دریافت نکنیم توسعه نسل 4 با کندی انجام خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28204 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1394/06/22 تعداد مشاهده: 2428
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

یه دوست 1394/06/23 21:41
تو شهر ما که آمله فقط دوتا آنتن 3G دالره که اونقدر کنده آدم از استفادش پشیمون میشه...فقط دوتا آنتم زدن که مهم نیست، کیفیت مهمه ، کیفیــــــــــــــت، برا همین کسی به جای خرید این بسته ها پولشو بریزه تو جوب بهتره!
مرادی 1394/06/22 12:17
3gیا4g چه فرقی داره وقتی شما حتی سرعت3g را به مردم نمیدهید الان حد اکثر سرعت 3g اپراتور ها 1مگابایت است در حالیکه باید بیشتر از 5مگابایت باشد البته 4g ایرانسل در حال حاضر 5مگابایت ودر بعضی مناطق سرعت بیشتری دارد اگه جلوش را نگیرند و بگن چرا سرعت زیاد به مردم دادی جالبتر رایتل است که سرعت 128بیشتر به کسی نمیده مگر به عده خاصی حالا میخواد بره 4g هم راه بندازه بابا ما عجب آدم های با حالی هستیم انصافا .