کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316351 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

WeChat با بیش از 600 میلیون کاربر هک شد

کمپانی Tencent در روز جمعه اعلام کرد که برنامه مشهور پیغام‌رسانی‌اش یعنی WeChat که بیش از 600 میلیون کاربر دارد، از طریق شکاف امنیتی هک شده است. این مشکل حل شد.


wechat-reuters

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ کمپانی پس از تحقیقات مقدماتی اعلام کرده که هیچ اطلاعاتی از کاربران یا پولی از کیف پول‌های الکترونیکی Tenpay که به کاربران چین برای خریدن محصولات و سرویس‌های مختلف در داخل برنامه کمک می‌کند، دزدیده نشده است.

کمپانی Tencent در پستی در وب‌سایت خود نوشته است که:

به تازگی ایراد امنیتی در ویچت نسخه 6.2.5 کشف شد که تنها بر کاربران آی‌اواس تأثیرگذار بود. اکنون این ایراد که هک شدن از خارج برنامه را امکان‌پذیر می‌کرد رفع شده و بر کاربرانی که نسخه 6.2.6 یا بالاتر که در اپ استور موجود است را نصب کنند، بی‌تأثیر خواهد بود.

سپس نکاتی را درباره این وضعیت اعلام کرد که در زیر آن‌ها را مشاهده می‌کنید:

  • بنا به گزارش‌های رسانه‌ای، ایراد تنها بر ویچت نسخه 6.2.5 برای کاربران آی‌اواس تأثیرگذار است. نسخه‌های جدیدتر ویچت (نسخه 6.2.6 یا بالاتر) تحت تأثیر قرار نمی‌گیرند.
  • تحقیقات مقدماتی نشان داده‌اند که هیچ بخشی از اطلاعات یا پول کاربران به سرقت نرفته است، اما تیم ویچت همچنان مسئله را با دقت تحت بررسی نگه خواهد داشت.
  • تیم فنی ویچت تجربه گسترده‌ای در مبارزه با حملات سیستمی را دارد. به محض اینکه ایراد امنیتی کشف شد، اقداماتی را برای جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات کاربران انجام داده و حادثه را به مقامات قانونی مربوطه گزارش داده‌اند.
  • کاربرانی که با هرگونه مشکل مواجه شده‌اند، می‌توانند مسئله را در قسمت WeChat Team در حساب کاربری خود گزارش دهند.

در اوایل شهریورماه، پلیس بریتانیا درباره کلاه‌برداری که در آن کاربران برای دریافت خدمات مستهجن خارج از اینترنت، به انجام خریدهای اینترنتی و گیفت کارت‌ها تشویق می‌شدند، هشدار داده بود.

وجود پست‌ها و مقاله‌های زیاد درباره نحوه هک کردن حساب‌های کاربری ویچت در اینترنت نیز نگران‌کننده است.

درعین‌حال، CNBC در ماه گذشته گزارش کرده که برنامه‌های پیام‌رسان موبایل مثل ویچت برای اهداف مخرب استفاده می‌شوند و به هکرها امکان دزدیدن اطلاعات حساس و ارسال آن‌ها به سرورشان را می‌دهند.

مسئله هک در ماه گذشته در صنعت تکنولوژی بسیار موردتوجه بوده، مثل هک شدن و لو رفتن اطلاعات کاربران سایت Ashley Madison که با هدف دوست‌یابی افراد متأهل طراحی شده بود.

حتی ده روز پیش، شرکت بیمه سلامتی نیویورکی Excellus BlueCross BlueShield هک شد و اطلاعات بیش از 10 میلیون عضو، لو رفت.

می‌توانید آخرین نسخه ویچت برای آی‌اواس را از اینجا دانلود کنید. این نسخه در 21 شهریور به‌روزرسانی شده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28320 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/06/28 تعداد مشاهده: 1911
سافت گذر