کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گجت ساده‌ای برای گرفتن لرزش دست در عکاسی موبایل


به گزارش سافت گذر به نقل ازمجله شبکه؛ امروزه توانایی و قابلیت‎های دوربين تلفن‎های هوشمند افزایش چشم‌گيری پیدا کرده است و این پیشرفت در آینده نیز ادامه خواهد داشت، اما دستانی که قرار است این دوربين‎ها را نگه دارد همچنان تحت فشار به لرزه می‎افتد. اگر شما به دنبال گرفتن تصاویری تا حد ممکن ثابت و یکنواخت هستید و یا اگر می‎خواهید لرزش دست باعث فیلم‎برداری لرزان و سرگیجه آور نشود، بد نیست نگاهی به یک پایه مخصوص تلفن هوشمند به نام Shoulderpod S1 بیاندازید.

Shoulderpod نام یک شرکت بارسلونایی کوچک است که در ساخت چنین تجهيزاتی مهارت دارد، و با وجودی کهS1  یک ابزار کمکی بسیار ساده است، برای بسیاری از کاربرانی که به تصویربرداری ثابت و بدون لغزش نیاز دارند کفایت می‎کند. این گجت کارآمد با قیمت 35 دلاری خود نسبتا مقرون به صرفه نیز هست.

ساختار خود این کیت بسیار ساده است: یک گیره برای تلفن، یک دسته آلومنيومی‎ که برای افزایش طول به آن متصل می‎شود و یک مچ بند هم دارد. گیره اتصال به تلفن به راحتی قابل تنظیم است و می‎تواند هر تلفنی را با طول تقریبی 48 تا 93 میلی متر (شامل تقريبا تمام تلفن‎ها) نگهداری کند. این گیره از پلاستیک ساخته شده است، اما از استحکام کافی برخوردار است و عکاسان می‎توانند آن را روی سه پایه سوار کنند. همچنین می‎توان از آن به عنوان یک پایه نیز استفاده کرد و به شما اين امکان را می‎دهد که تلفن خود را روی یک میز نگه دارید.

وقتی هم که پیش تلفن هستید، S1 وظیفه خود را به خوبی انجام می‎دهد. این پایه نگه دارنده محکم به دستگاه شما پیچ می‎شود و از افتادن آن جلوگیری می‎کند، در نتیجه میزان لرزش آن به مراتب کمتر از زمانی خواهد بود که شما تلفن را با دست نگه داشته‎اید. نقطه ضعفی که در طراحی آن وجود دارد نداشتن یک دکمه شاتر نزدیک به انگشتان برای فشار دادن است.

چند سالی هست که از عرضه S1 می‎گذرد و در این مدت بازخوردهای مثبتی نیز به دست آورده است. نتیجه بررسی سایت‎های معرفی مثل Digital Trends, DPReview, CultOfMac و CNET خوب بوده است و این دستگاه در سایت آمازون رتبه 4.6 را در بین کاربران کسب کرده است. 

حالا دیگر شما هم می‎توانید به جمع مشتاقان عکاسی با تلفن هوشمند بپیوندید و با یک دوربين با کیفیت تلفن هوشمند و ابزار ساخته دست Shoulderpod خاطرات خود را به صورت حرفه‎ای ثبت کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31942 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: مجله شبکه تاریخ خبر: 1395/02/26 تعداد مشاهده: 2519
سافت گذر