کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735450834 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316282 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ال جی نمایشگر بدون حاشیه جی 6 را Full Vision نامگذاری کرد

ال‌جی با تبعیت از سنت ارائه‌ی اطلاعاتی جزئی از پرچم‌دارش در آستانه رونمایی از این گوشی هوشمند، نمایشگر بدون حاشیه‌ی جی ۶ را Full Vision نام‌گذاری کرده است.

ال جی نمایشگر بدون حاشیه جی 6 را Full Vision نامگذاری کرد

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛ال‌جی امسال همچون سنت همیشگی خود، اقدام به ارائه‌ی قطره‌چکانی اطلاعاتی در رابطه با گوشی هوشمند پرچم‌دار خود کرده است. ال‌جی تاکنون اطلاعاتی در رابطه با نسبت تصویر این گوشی هوشمند در کنار بهبود مدیریت حرارت ایجادشده در بدنه‌ی گوشی ارائه کرده است. کره‌ای‌ها در آخرین اطلاعات خود نام نمایشگر بزرگ و بدون حاشیه‌ی ال جی جی ۶ را نیز ارائه کرده‌اند که بر اساس اطلاعات ارائه‌شده Full Vision نام دارد. بنا بر اطلاعات موجود و با توجه به نام‌گذاری انجام‌شده، به نظر می‌رسد بخش بزرگی از پنل جلویی جی ۶ اختصاص به نمایشگر خواهد داشت.

ال‌جی اخیرا در رابطه با نوآوری به‌کاررفته در گوشی هوشمند جی ۶ سخن گفته است. نمایشگر جی ۶ دارای نسبت تصویر ۱۸:۹ خواهد بود که به معنای دو برابر بودن طول این نمایشگر در مقایسه با عرض است.

پس از رقابت تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند برای افزایش رزولوشن نمایشگر مورد استفاده در پرچم‌داران خود، حال نوبت به کاهش حاشیه نمایشگر رسیده است که می‌توان آن را یکی از قابلیت‌هایی خواند که می‌تواند به مذاق کاربران خوش‌تر بیاید. شیائومی می میکس از جمله‌ی اولین محصولاتی است که حاشیه‌ی بسیار باریکی دارد؛ با توجه به عرضه‌ی این گوشی هوشمند از جانب کمپانی چینی، انتظار می‌رود کره‌ای‌ها نیز محصولات جدید خود را با نمایشگری بدون حاشیه راهی بازار کنند.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده سایز کلی جی ۶ تفاوتی با جی ۵ ندارد، حال آنکه نمایشگر این گوشی هوشمند بزرگ‌تر شده است و ال‌جی توانسته نمایشگر بزرگ با رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ را با نسبت تصویر ۱۸:۹ در همان پنل جای دهد.

از جمله‌ی قابلیت‌های دیگر مورد انتظار برای جی ۶ باید به افزایش مقاومت این گوشی هوشمند در برابر نفوذ آب و گردوغبار اشاره کرد که به قیمت حذف امکان تعویض باتری تمام خواهد شد. باید تا ۲۶ فوریه سال جاری به انتظار بنشینیم تا ببینیم جی ۶ ال‌جی چه ویژگی‌هایی خواهد داشت.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 35542 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/11/19 تعداد مشاهده: 2544
سافت گذر